Podrobnější změny pro příští sezónu
Úpravy run, štíty věží a snadnější ukončování her.
Jak jsme vás informovali v našich starších článcích zde a zde, Riot plánuje tři větší úpravy hry. První se bude týkat věží, druhá run a poslední snadnějších návratů ve hře. Zapomenuto ovšem nebylo ani snadnější ukončování her, které nyní nebude závislé na Baronovi.
Věže
Hlavním cílem úprav je prodloužit úvodní fázi hry, kdy jste s šampionem na lince. Cíle změn a jejich zavedení do hry jsou následující:
Cíl: Věž vám nepřítel nezničí při jedné vaší smrti, nebo špatném návratu do báze, když má plné zdraví. Řešení: Věže mají nyní vlastní štít, který se skládá z pěti vrstev
Cíl: Agresivní styl hry bude stále odměněn. Řešení: Zničení vrstvy štítu věže bude odměněno lokálním zlatem. Štít se sám zničí v určité době (nyní ve 14. minutě). Při zničení štítu dostane věž na 20 sekund bonusové statistiky (buff Bulwark).
Cíl: Pokud budete při těžkém matchupu zatlačeni pod věž, tak se ocitnete ve větším bezpečí, než do teď. Řešení: Věže získají lepší škálování poškození.
Cíl: Linky se stanou méně závislými na výsledku těch okolních. Řešení: Věže půjde v úvodu hůře zničit, takže při ganku několika lidí je můžete stále ubránit, nebo na akci nepřátelského týmu zareagovat.
Cíl: Hráči po skončení úvodní fáze na linkách získají dostatečné množství zlata na celý předmět. Řešení: Štít věží se zničí ve 14. minutě, do té doby bude těžké tuto budovu zničit. To poskytne mnohem stabilnější úvodní fázi bez rozdílu na postavu.
Konkrétní hodnoty štítů a věží jsou již na PBE a můžete se o nich dočíst v našem přehledu nedávné aktualizace PBE.
Runy
Při sestavování run získáte větší volnost. Bonusové statistiky již nebudou součástí kombinací jednotlivých stromů.
Cíl: Hráči by si měli vytvářet runy bez omezení. Řešení: Bez ohledu na výběr run si budete moct vybrat bonusové statistiky.
Cíl: Zmenšení poškození v úvodní fázi hry. Řešení: Hráči budou nuceni si vybrat jednu defenzivní statistiku.
Aktuální hodnoty bonusových statistik jsou k dispozici v našem PBE článku.
Návrat ve hrách, kde jste pozadu
Pokud prohráváte hru, ale chcete potahat, měli byste k tomu dostat příležitost. Následující změny vám toto nabídnou:
Cíl: Jasně vyznačit cestu, která vede k vašemu návratu do hry. Řešení: Bonusové odměny za zabití budou vidět v tabulce.
Cíl: Přesnější odměny za šampiony, kteří jsou napřed i bez killů. Řešení: Odměna za zabití se bude skládat i z počtu zabitých monster a minionů.
Cíl: Když je váš tým pozadu, ale vy ne, můžete stále hru vyhrát. Řešení: Pokud budete napřed, ale váš tým ne, odměna za vás bude nižší.
Rychlejší ukončení rozhodnutých her
K ukončení jednoznačných her již nebude třeba Baron Nashor.
Cíl: Tým, který má značný náskok by měl být schopný hru včas ukončit bez Baron buffu. Řešení: Minioni budou mít v průběhu hry více zdraví, obrany proti věžím a stanou se rychlejšími.
Cíl: Čekání na důležité buffy se zkrátí, aby týmy nemusely čekat. Řešení: Baron, Elder a normální draci se budou spawnovat častěji.
Přesné číselné hodnoty opět najdete v našem starším článku.
Všechny výše popsané změny se objeví na Live serverech při příchodu předsezóny. Ta započne přibližně za měsíc s Patchem 8.23. Líbí se vám tyto úpravy?