Velké úpravy věží a minionů, nové runy a další změny na PBE
Dnešní PBE nám přineslo nové summoner ikony a několik dalších změn
Na testovacím serveru PBE se objevil nový update
Nové skiny
Pět nových skinů se objevilo na PBE. O nových skinech jsme vás informovali zde.
Nové chroma balíčky
Nové chroma balíčky pro , Victorious Orianna [2], Program LeBlanc [6] & Nami [5], and Praetorian Fiddlesticks [6] & Graves [6] jsou nyní na PBE, ale zatím nejsou dostupné. Obrázků se dočkáme později v tomto cyklu.
Nové summoner ikony
Celkem dvanáct nových summoner ikon se v této aktualizaci d.
|
Vlad Champie Icon |
Evelynn Champie Icon |
Alistar Champie Icon |
|
Kayle Champie Icon |
Shen Champie Icon |
Master Yi Champie Icon |
|
Sona Champie Icon |
Ashe Champie Icon |
"Nepojmenované" |
Ikonky, získané během čtyř-týmového / osmi-týmového / šestnácti - týmového bracketu během Clash hextech Cupu.
Nové ward skiny
3 nové ward skiny byly přidány na PBE, více informací získáme až později v cyklu.
Balanční změny
Šampioni
Aatrox
- World Ender (R) Doba trvání snížena z 12 sekund na 10 sekund.
Pyke
- Gift of the Drowned Ones (Passive) Procento maximálních životů, které mohou být ukázány jako šedé životy změněno z [25-50%] na [80 HP +8% bonusového AD (maximálně 60% Maximálních životů)].
Runy
Future's Market (I3)
- Časové omezení zpřístupnění dluhu ve hře změněno z 2 minut na 1 minutu.
Time Warp Tonic (I4)
- [Nový efekt] "Konzumace potionu nebo sušenek přidává 50% jejich životů nebo obnovy many hned, avšak konzumace dostane krátký cooldown. V průběhu přidává během jejich efektů 5% rychlosti pohybu. Cooldown se rovná době trvání konzumace.
Demolish (R2)
-
Změna doby trvání ze 4 sekund na 3 sekundy.
Shield Bash (R2)
- Zastupuje místo Bone Plating
- [Nový efekt] "Kdykoli dostanete štít, váš další základní útok proti šampionům během jeho trvání udělí 5 - 39 (+1.5% Bonusových životů ) (+8.5% Hodnoty štítu) bonusového adaptivního poškození (lze použít během 4 sekund od zíksání štítu)."
Chrysalis (R3)
- Bonusové životy sníženy z 50 na 40.
- AD sníženo z 9 na 6.
- AP sníženo z 15 na 10.
Overgrowth (R4)
- [Nový efekt] "Absorbuje životní esence z monster nebo nepřátelských minionů, kteří zemřeli ve vaší blízkosti, trvale získát 3 maximální životy za každých 8. Pokud absorbujete 120 monster nebo nepřátelských minionů, získáte dalších 2,5% maximálních životů.
Summoner spelly
Teleport
- Doba trvání vyvolání snížena ze 4,5 sekund na 4 sekundy.
Změny Předsezóny
[Nové] Štíty věží
- Každý štít reprezentuje 1000 HP věží
- Armor a MR poskytován štítem věží [40 + 30 za každou zneškodněný štít]
- Zlato obdržené za zničení obrany: [160 lokálního zlata (rozděleno mezi blízké šampiony)]
- Bulwark: [+ 25 Armoru a MR za každého nepřátelského šampiona za první zničenou obranu]
Věže
- HP vnějších věží zvýšeno z 3800 na 5000.
- Armor/MR vnějších věží změněn z 55 na 0.
- (Vyměněno za štít věže)
- Armor/MR scaling za minutu vnějších věží změněn z 1 na 0.
- (Vyměněno za štít věže)
- Scalling poškození za minutu všech věží zvýšen ze 4 na 9.
- Maximální poškození udělované vnější věží zvýšeno ze 152 na 278.
- Maximální poškození udělované vnitřní/inhibitorovou věží zvýšeno z 230 na 305.
- Maximální poškození udělované Nexusovou věží zvýšeno z 230 na 285.
- Zlato za zničení první věže sníženo ze 300 na 150.
- (Sníženo vzhledem k obdržení zlata za zničení štítů věží)
[Nové] Střípky statů
- Řádek 1: 10 adaptivního (6 AD nebo 10 AP), 8% rychlosti útoku, 1-10% CDR (úrovně 1-18).
- Řádek 2: 10 adaptivního armoru/MR, 5 Armoru, 6 Magic Resist, (Diskutuje se o přidání čtvrtého bodu).
- Řádek 3: 15-90 HP (úrovně 1-18), 5 Armoru, 6 Magic Resist
Odměny
- Aktuální matematika, jak jsou odměny vypočítány není moc chytrá. Nejsou uvedeny velké detaily. Vše, co by vás mělo zajímat o této hodnotě, je to, že vidíte na scoreboardu, pokud si někdo vede dobře.
- Ve hrách, kde jsou těžce zkresleny CS, budou odměny rozlišené přibližně o 70% ze zabití šampionů a 30% ze zlata z minionů/monster. V ostatních hrách budou odměny tvořeny většinou 100% ze zabití šampionů.
Všichni minioni
- Poškození do věží sníženo z 60% na 50%.
- Rychlost pohybu změněna z [+25 v 20:00] na [+25 až +100 mezi10:00-30:00].
Melee Minioni
- Maximální HP (získáno v 37:00) zvýšeno z 1200 na 1500.
- Maximální Armor (získán v 37:00) zvýšen z 0 na 16.
- Maximální AD (získáno v 37:00) zvýšeno z 12 na 80.
Caster Minioni
- Maximální HP změněno z [425, získáno v 27:00] na [485, získáno v 37:00 (27:00hodnota nezměněna)]
- Maximální AD změněno z [Scaling nekonečný (60,5 v 37:00)] na [120.5 v 37:00 (již nescaluje nekonečně)]
Cannon Minioni
- Přepnutí na zrození každé dvě vlny změněno z [20 minut] na [15 minut]
- Přepnutí na zrození každou vlnu změněno z [35 minut] na [25 minut]
- Maximální HP změněno z [Roste nekonečně (2300 v 37:00)] na [3200 v 37:00 (již neroste nekonečně))]
- Poškození obdržené od věží změněno ze [14% maximálních HP (8 úderů pro zabití)] na [14% z vnějších, 11% z vnitřních 8% z inhibitorových/nexusových (8/10/12 úderů pro zabití)]
Super Minioni
- Základní AD sníženo z 306 na 225,
- Základní AS zvýšen z 0,694 na 0,850
- [Odstraněno] Aura již nepřidává blízkým minionům +70% poškození.
Baron Buff
- Ochrana minionů z poškození šampionů změněna z [75% poškození šampionů redukce pro melee miniony, 50% pro caster miniony] na [65% pro melee a caster miniony]
- [Odstraněno] Již minionům nepřidává ochranu z poškození věží.
Pushing Advantage
- [Odstraněno] Minioni již nezískávají bonusové staty, založené na rozdílu celkové úrovně týmů.
Epic Monster Respawn Time
- Čas zrození Elemental Draka snížen z 6 minut na 5 minut.
- Znovuzrození Elder Draka sníženo z 8 minut na 6 minut.
- Znovuzrození Barona sníženo ze 7 minut na 6 minut.