Velké úpravy věží a minionů, nové runy a další změny na PBE
i Zdroj: Tryhard.cz
LoL PBE League of Legends Článek Velké úpravy věží a minionů, nové runy a další změny na PBE

Velké úpravy věží a minionů, nové runy a další změny na PBE

Rosie

Rosie

Dnešní PBE nám přineslo nové summoner ikony a několik dalších změn

Reklama

Na testovacím serveru PBE se objevil nový update

Nové skiny

Pět nových skinů se objevilo na PBE. O nových skinech jsme vás informovali zde.

Nové chroma balíčky

Nové chroma balíčky pro , Victorious Orianna [2], Program LeBlanc [6] & Nami [5], and Praetorian Fiddlesticks [6] & Graves [6] jsou nyní na PBE, ale zatím nejsou dostupné. Obrázků se dočkáme později v tomto cyklu.


Nové summoner ikony

Celkem dvanáct nových summoner ikon se v této aktualizaci d.

Vlad Champie Icon

Evelynn Champie Icon

Alistar Champie Icon

Kayle Champie Icon

Shen Champie Icon

Master Yi Champie Icon

Sona Champie Icon

Ashe Champie Icon

"Nepojmenované"

 Ikonky, získané během čtyř-týmového / osmi-týmového / šestnácti - týmového bracketu během Clash hextech Cupu.  

Hextech Cup 4 Team Icon

Hextech Cup 8 Team Icon

Hextech Cup 16 Team Icon


Nové ward skiny

3 nové ward skiny byly přidány na PBE, více informací získáme až později v cyklu.


Balanční změny

Šampioni

Aatrox

  • World Ender (R) Doba trvání snížena z 12 sekund na 10 sekund.

Pyke

  • Gift of the Drowned Ones (Passive) Procento maximálních životů, které mohou být ukázány jako šedé životy změněno z [25-50%] na [80 HP +8% bonusového AD (maximálně 60% Maximálních životů)].

Runy

Future's Market (I3)

  • Časové omezení zpřístupnění dluhu ve hře změněno z 2 minut na 1 minutu.

Velké úpravy věží a minionů, nové runy a další změny na PBE

Time Warp Tonic (I4)

  • [Nový efekt] "Konzumace potionu nebo sušenek přidává 50% jejich životů nebo obnovy many hned, avšak konzumace dostane krátký cooldown. V průběhu přidává během jejich efektů 5% rychlosti pohybu. Cooldown se rovná době trvání konzumace.

Demolish (R2)

  • Změna doby trvání ze 4 sekund na 3 sekundy. 

Shield Bash (R2)

  • Zastupuje místo Bone Plating
  • [Nový efekt] "Kdykoli dostanete štít, váš další základní útok proti šampionům během jeho trvání udělí 5 - 39 (+1.5% Bonusových životů ) (+8.5% Hodnoty štítu) bonusového adaptivního poškození (lze použít během 4 sekund od zíksání štítu)."

Chrysalis (R3)

  • Bonusové životy sníženy z 50 na 40. 
  • AD sníženo z 9 na 6.
  • AP sníženo z 15 na 10.

Overgrowth (R4)

  • [Nový efekt] "Absorbuje životní esence z monster nebo nepřátelských minionů, kteří zemřeli ve vaší blízkosti, trvale získát 3 maximální životy za každých 8. Pokud absorbujete 120 monster nebo nepřátelských minionů, získáte dalších 2,5% maximálních životů. 

Velké úpravy věží a minionů, nové runy a další změny na PBE

Summoner spelly

Teleport

  • Doba trvání vyvolání snížena ze 4,5 sekund na 4 sekundy. 

Změny Předsezóny

[Nové] Štíty věží

  • Každý štít reprezentuje 1000 HP věží
  • Armor a MR poskytován štítem věží [40 + 30 za každou zneškodněný štít]
  • Zlato obdržené za zničení obrany: [160 lokálního zlata (rozděleno mezi blízké šampiony)]
  • Bulwark: [+ 25 Armoru a MR za každého nepřátelského šampiona za první zničenou obranu]

Věže

  • HP vnějších věží zvýšeno z 3800 na 5000.
  • Armor/MR vnějších věží změněn z 55 na 0.
    • (Vyměněno za štít věže)
  • Armor/MR scaling za minutu vnějších věží změněn z 1 na 0.
    • (Vyměněno za štít věže)
  • Scalling poškození za minutu všech věží zvýšen ze 4 na 9.
  • Maximální poškození udělované vnější věží zvýšeno ze 152 na 278.
  • Maximální poškození udělované vnitřní/inhibitorovou věží zvýšeno z 230 na 305.
  • Maximální poškození udělované Nexusovou věží zvýšeno z 230 na 285.
  • Zlato za zničení první věže sníženo ze 300 na 150.
    • (Sníženo vzhledem k obdržení zlata za zničení štítů věží)

[Nové] Střípky statů

Důležitá poznámka: Cesty run samy o sobě již nedávají bonusové staty, ty nyní získáte ze Střípků statů.
  • Řádek 1: 10 adaptivního (6 AD nebo 10 AP), 8% rychlosti útoku, 1-10% CDR (úrovně 1-18).
  • Řádek 2: 10 adaptivního armoru/MR, 5 Armoru, 6 Magic Resist, (Diskutuje se o přidání čtvrtého bodu).
  • Řádek 3: 15-90 HP (úrovně 1-18), 5 Armoru, 6 Magic Resist

Odměny

  • Aktuální matematika, jak jsou odměny vypočítány není moc chytrá. Nejsou uvedeny velké detaily. Vše, co by vás mělo zajímat o této hodnotě, je to, že vidíte na scoreboardu, pokud si někdo vede dobře. 
  • Ve hrách, kde jsou těžce zkresleny CS, budou odměny rozlišené přibližně o 70% ze zabití šampionů a 30% ze zlata z minionů/monster. V ostatních hrách budou odměny tvořeny většinou 100% ze zabití šampionů.

Všichni minioni

  • Poškození do věží sníženo z 60% na 50%.
  • Rychlost pohybu změněna z  [+25 v 20:00] na [+25 až +100 mezi10:00-30:00].

Melee Minioni

  • Maximální HP (získáno v 37:00) zvýšeno z 1200 na 1500.
  • Maximální Armor (získán v 37:00) zvýšen z 0 na 16.
  • Maximální AD (získáno v 37:00) zvýšeno z 12 na 80.

Caster Minioni

  • Maximální HP změněno z [425, získáno v 27:00] na [485, získáno v 37:00 (27:00hodnota nezměněna)]
  • Maximální AD změněno z  [Scaling nekonečný (60,5 v 37:00)] na [120.5 v 37:00 (již nescaluje nekonečně)]

Cannon Minioni

  • Přepnutí na zrození každé dvě vlny změněno z [20 minut] na [15 minut]
  • Přepnutí na zrození každou vlnu změněno z [35 minut] na [25 minut]
  • Maximální HP změněno z [Roste nekonečně (2300 v 37:00)] na [3200 v 37:00 (již neroste nekonečně))]
  • Poškození obdržené od věží změněno ze [14% maximálních HP (8 úderů pro zabití)] na [14% z vnějších, 11% z vnitřních 8% z inhibitorových/nexusových (8/10/12 úderů pro zabití)]

Super Minioni

  • Základní AD sníženo z 306 na 225,
  • Základní AS zvýšen z 0,694 na 0,850
  • [Odstraněno] Aura již nepřidává blízkým minionům +70% poškození.

Baron Buff

  • Ochrana minionů z poškození šampionů změněna z [75% poškození šampionů redukce pro melee miniony, 50% pro caster miniony] na [65% pro melee a caster miniony]
  • [Odstraněno] Již minionům nepřidává ochranu z poškození věží.

Pushing Advantage

  • [Odstraněno] Minioni již nezískávají bonusové staty, založené na rozdílu celkové úrovně týmů.

Epic Monster Respawn Time

  • Čas zrození Elemental Draka snížen z 6 minut na 5 minut.
  • Znovuzrození Elder Draka sníženo z 8 minut na 6 minut.
  • Znovuzrození Barona sníženo ze 7 minut na 6 minut. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama