Úpravy hry po konci sezóny
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Úpravy hry po konci sezóny

Úpravy hry po konci sezóny

Smashee

Smashee

Posílená obrana věží a chat v načítací obrazovce.

Reklama

Riot Scruffy uveřejnil na oficiálním fóru několik informací o tom, jak budou vypadat předsezónní změny.

Prodloužená laning fáze

Vnější věže obklopuje ze začátku hry barikáda, která přidává další ukazatel zdraví rozdělený na pět částí. Všechny části barikády mohou být zničeny a nejbližší hráči dostanou za odměnu zlato. Kolem desáté minuty barikáda zmizí a s ní extra defenzivní vlastnosti věže a příležitost urvat pro sebe pár zlaťáků.

Tohle zaručí bezpečnější a o trochu delší laning fázi, ale zároveň i to, že hráči silných nebo stále pushujících linek budou mít možnost získat za svou snahu odměnu v podobě zlata za zničení barikády. Navíc se při ničení barikády mohou hráči dostat do nových a zajímavých situací.

Riot také uvažuje o zvýšení poškození věží v počátečních fázích hry tak, aby divování nebylo tak silné. Tato taktika by stále měla být součástí hry, ale v současné době existují případy, kdy se zdá, že útočící hráč nemusí při divu vůbec riskovat.

Comebacky jsou dosažitelnější a více uspokojující

Výše zmíněné změny by měly vést k menšímu počtu zničených věží na začátku hry a nemělo by se často stávat, že ničitel první věže se stane příliš silným a začne řádit po celé mapě.

Další testovaná změna se týká odměn. Zabití silného nepřítele vyžaduje schopnosti a vede k aktivnímu boji o návrat do hry a zabraňuje pasivnímu farmení. Hlavně ve hrách na vyšší úrovni většina síly týmu pochází z jiného zdroje, než jsou zabití nepřítele, takže si vývojáři myslí, že je dobrý nápad zapojit všechny zdroje zlata. Počínají si však opatrně, protože nechtějí trestat hráče za farmení, které bude stále nezbytné.

Globálním cílem je navýšit odměny tak, aby se staly kompenzací za nový systém.

Také probíhý testování snížení globálních odměn za zničení věží, protože je to v současné jedním z nejsilnějších nástrojů k vytvoření rozdílu mezi týmy a maže rozdíly mezi jednotlivými hráči v týmu.

Rychlejší ukončení již rozhodnutých her

Životy minionů se ve střední a pozdní fázi hry budou mnohem více zvyšovat. Tyto změny povedou k tomu, že hry budou končit přirozeněji a uvidíme méně her, kde bude jasný vítěz muset čekat na respawn Barona, protože nepřátelský tým stále dokáže waveclearovat.

Výběry skupin run již nebudou diktovat bonusy ohledně statů

Testuje se výběr nezávislých statů ke každé runové stránce. Probíhá testování mezi dvěma nebo třemi staty, obojí ale prý vypadá velmi slibně.

Staty jsou rozděleny na ofenzivní a defenzivní. Oba systémy vyžadují míchání ofenzivních a defenzivních vlastností. 

Testované skupiny:

  • Ofenzivní - Attack Damage, Ability Power, Attack Speed, Cooldown Reduction
  • Defenzivní - Armor, Magic Resist, HP narůstající s časem, Regenerace HP

Různé

Čas spawnu minionů a monster bude o 30-40 sekund dříve. Stále by měl zůstat prostor pro invade, ale 95% her končí tím, že hráči čekají 30s do začátku hry.

V budoucnu bychom se měli dočkat i chatu v načítací obrazovce. Takto by se mohli hráči domlouvat na strategiích a hecovat.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama