Nová mapa v pouštní oáze a nerf Roadhoga
Těšit se můžete na novou mapu Oasis, Diablo spreje a chystaný Hook 2.0.
Počátek roku přišel dříve, než jsme u Blizzardu zvyklí a přinesl s sebou novou mapu Oasis. Pouštní město bylo okamžitě zařazeno do pravidelné rotace kompetitivních her a Arcade, kde lze nejen vyzkoušet zajímavé prostředí, ale také poměrně jednoduše získat lootboxy.
Oasis je diamantem arabské pouště a řadí se po bok světově nejpokročilejších měst. Bylo založeno vědci a akademiky na počest lidské vynalézavosti a pokroku, aby se později stalo centrem vědy a bádání neomezovaného zbytečnými překážkami. V čele města stojí rada, v jejíchž rukách se skrývá klíč k mnoha tajemstvím a vynálezům. Ty však lákají vlivné organizace z celého světa.
Oasis patří mezi
control mapya podobně jako v Nepálu a Ilios je hlavním úkolem zabrat a udržet předem vyznačená území. Novinkou jsou pojízdná auta,
jumpadya značná
členitostbudov. Svého nepřítele můžete překvapit z podzemních chodeb, vyšších pater nebo z několika menších místností lemující nádvoří. Malé uličky a uzavřenost svědčí především hrdinům specializující se na krátkou vzdálenost.
Když vývojáři představovali nové vymršťovací plošiny, několikrát bylo vysloveno i jméno robotického kamaráda
Bastiona. Ve statickém režimu tento hrdina bojuje s absencí možnosti pohybu. Zkuste jej ale posadit na takovou plošinu a rázem získáte smrtelnou zbraň, schopnou překvapit nejednoho nepřítele.
K
oslavě 20. výročí Diablapřinesl poslední patch i šest unikátních sprejů a novou ikonku. Spreje znázorňují jednotlivé hrdiny a z nekonečné nabídky vystupují pro Overwatch netradičním grafickým zpracováním. Kdo bude nejčastěji zdobit ulice měst, Demon Hunter, Crusarder, Barbarian, Monk, Witch Doctor nebo Wizzard?
Geoff Goodman se na oficiálním fóru vyjádřil k úpravám nenáviděného hooku. Už během tohoto týdne by se na PTR měla objevit nová verze, která nebude zachytávat nepřátele schované za stěnou. Ve zkratce hra bude častěji kontrolovat, zda mezi vámi a Roadhogem nestojí významná překážka.
- Protihráč bude nově přitáhnut před Roadhoga, což zamezí situacím, kdy Roadhog vyhodil hák, zachytil, otočil se o 180° a nechal nepřítele spadnout ze skály.
- Kontrola, zda hák zachytne nepřítele, bude prováděna z těžiště Roadhoga a nikoli háku, což často zkreslovalo line-of-sight. Roadhog už nebude moci přitáhnout hráče, které nevidí.
- Oční spojení mezi Roadhogem a cílem bude muset vydržet déle než doposud. V případě, že vás hák "zachytí" a přitom už dávno stojíte za stěnou, přetrhne se a vy zůstanete na místě.