[Zlomové momenty hry #5]: Představení Lootingu
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek [Zlomové momenty hry #5]: Představení Lootingu

[Zlomové momenty hry #5]: Představení Lootingu

Reibl

Reibl

14. 8. 2018 14:00

Systém looting umožnil hráčům získat předměty zdarma.

Reklama

Série Zlomové momenty hry se zaměřuje na klíčové okamžiky League of Legends. Tématem budou jak změny v metě, tak historické esportové zápasy a úpravy herního designu. Zapomenuty nebudou ani ikonické chyby, které se ve hře objevily.

Předchozí díly: 


Před uvedením Lootingu bylo jen velmi málo způsobů, jak získat prémiové předměty zdarma. Pokud jste nechtěli dávat do Free to Play hry reálnou měnu, zbývaly vám jen dvě možnosti. Být dobří a vyhrávat turnaje, kde Riot pravidelně rozdává odměny ve formě skinu na Ryzeho a RP, nebo se spokojit s trojicí skinů, které jste dostali za sledování sociálních sítí. Druhá z těchto možností už dnes není. Ovšem od 6. sezóny můžete skiny získat zdarma.

Co je Looting?

Anglické slovíčko Loot ve hrách často představuje kořist. V League of Legends byl tento pojem přenesen na odměny za hraní hry. Díky Lootingu můžete získat klíče a bedny, z nichž pak dostanete různé předměty v Hextech sekci.

[Zlomové momenty hry #5]: Představení Lootingu

Uvedení do hry

To, jak vypadá Looting dnes, jistě víte. Původně ale byly nějakteré mechaniky tohoto systému jiné. Uvedení do hry s sebou přineslo modrou a oranžovou esenci. V té době ovšem nešlo modrou esenci využít kdekoliv jinde. Při jejím získání jste ji tak museli využít pouze v Lootingu.

[Zlomové momenty hry #5]: Představení Lootingu

Co se týče klíčů, tak jejich získávání bylo podmíněno výhrou v zápase. Pokud jste soupeře porazili, měli jste určitou šanci k získání úlomku. S Hextech bednou tomu bylo téměř jako doposud. Limit byl nastaven na 4 dostupné bedny měsíčně a podmíněn získáním hodnocení "S-" a lepším s danou postavou jednou za herní sezónu. Jenže bednu jste mohli získat pouze tam, kde byl k dispozici Champion Mastery systém a ten v danou dobu (začátek roku 2016) Riot uvolnil pouze pro Summoner's Rift. Bednu jste tak nemohli získat v módech jako Dominion nebo ARAM.

[Zlomové momenty hry #5]: Představení Lootingu

Předměty zdarma

Do příchodu Lootingu nebylo možné ve větší míře získat předměty zdarma. Jedním z mála způsobů bylo právě vyhrávání Riotem podporovaných turnajů. Hextech bedny, klíče a později i speciální kapsule umožnily hráčům získat náhodné skiny, wardy a ikonky. To vše bez nutnosti utrácet reálné peníze.

Pokud se podíváme na dnešní trend Loot boxů, můžeme zde vidět jistou podobnost. Mnohdy ale za hru musíte zaplatit a samotné lootovací krabičky a klíče stojí další peníze. Samozřejmě i v lolku můžete klíče a krabice okamžitě koupit za prémiovou měnu. Na druhou stranu se dají získat zcela zdarma a není k tomu třeba extrémně dlouhého postupu.


Věděli jste, že...?

  • Původně jste mohli vyměnit tři úlomky postavy za jednu na trvalo? Dnes to jde už pouze se skiny.
  • Při vydání se Gemstone jmenoval Rare Gem a vypadal odlišně.
  • Za jeden Gemstone jste si původně mohli koupit Hextech bednu a klíč. Nyní získáte Masterwork bednu, ze které vám nemůže padnout postava a ani její úlomek.
  • Při rušení měny "IP" se modrá esence převáděla ze starého Looting systému v poměru 6,5:1. Za 1 starou modrou esenci jste tak dostali 6,5 nové, která měla stejné využití jako IP měna.
  • Pokud nyní dostanete ultimátní skin z Lootingu, můžete ho okamžitě a zdarma aktivovat. Získáte k němu taky příslušné ikonky.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama