Spectate mode začíná být přehlednější
Barvičky, číslíčka a hned se divák vyzná.
Včerejší PTR patch obsahoval jen několik oprav, které z velké části řešily pouze visuální podobu hry. Mimo oficiální výčet došlo i k několika zásadním změnám ve Spectate režimu. S blížícím se BlizzConem a s ním souvisejícím World Cup nebo úvodními zápasy Overwatch League, začínalo být na čase. V dosavadní verzi se totiž méně informovaný divák velmi jednoduše ztrácel a vzniklý chaos jej spíše odradil od dalšího sledování.
Základní UI
Mimo přehlednější znázornění nabití ultimátní schopnosti došlo také k vizuálnímu označení hráče, který je právě sledován z pohledu první nebo třetí osoby. Maličkost v podobě počtu hráčů ve vyznačeném území je nicméně také velmi užitečný prvek.
Barevné ohraničení
Z pohledu diváka asi nejdůležitější věc nahrazující dresy z klasického sportu. Výrazné označení členů červeného a modrého týmu vytváří konečně přehlednější podívanou. Změna je především ve výraznosti barev.
Pozornější si jistě všimli žlutého křížku nad Luciem. Ten se mění za šipky v závislosti na tom, jakou hudbu (léčivou nebo zrychlující) právě hraje.
Zvýraznění headshotu
Nic si nezaslouží takový aplaus jako dobře provedený headshot. Nyní je jeho znázornění výraznější a tmavší.
Stav Winstonova štítu
Jedna ze změn, která se už určitě objevila při klasickém hraní. Zda ale byla přidána do Spectate až nyní, jak někteří tvrdí, bohužel nedokážeme potvrdit. Minimálně si zaslouží zmínit v našem výčtu, jelikož velmi pomáhá přehlednosti. Orisa by měla mít obdobný graf.
Paprsky Mercy výraznější
Nejedná se o velký rozdíl, přesto mnozí jistě ocení odlišný tvar pro oba režimy paprsků.
Ve videu můžete vidět všechny změny v pohybu. Za zmínku jistě stojí velmi výrazné označení nabité ultimátní schopnosti, Lúcia při zapnutém zrychlení či nemožnost se uzdravit při zasažení granátem Any.
A to není všechno!!! Podle vyjádření Jasona Bakera, který úzce spolupracuje s vývojáři, se máme na co těšit.
Všimli jste si ještě něčeho dalšího?