Přivítejte čtvrtou sezónu
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky Článek Přivítejte čtvrtou sezónu

Přivítejte čtvrtou sezónu

Michal Kovář

Michal Kovář

Kompetitivní režim opět spuštěn.

Reklama

Současná sezóna přináší tři zásadní změny. Nový systém snižování SR (skill rating) při neaktivitě, odměny za umístění v TOP 500 opravdu jen pro ty nejlepší a prodloužení času při respawnu.


SKILL RATING

Před druhou sezónou byl představen systém automatického snižování skill ratingu při neaktivitě v ranku Diamond, Master a Grandmaster. Nově platí pro hráče nad 3000 SR nová pravidla. K automatickému ponížení ratingu dojde při neodehrání alespoň sedmi kompetitivních zápasu za týden. Systém funguje následovně:

  • Odehraní kompetitivní zápasu - odsun odpočtu o 24 hodin.
  • Odsunout odpočet lze až o 7 dní.

To jinými slovy znamená, že pokud zvládnete během týdne odehrát denně jeden zápas nebo všech sedm najednou, skill rating se nesníží. Odehrání více her nemá už v tomto směru žádný vliv.

Dále Blizzard v reakci na podivné chování některých hráčů ztížil dosažení obou konců ratingu od 4500 do 5000 a od 0 do 500. U hráčů pod 500 SR se zároveň nadále nezobrazuje aktuální rating. Blizzard si slibuje, že tyto změny odradí hráče, snažící se dosáhnout naprostého dna.

Přivítejte čtvrtou sezónu


TOP 500

Změny se tentokrát dotknou i elity. Dle předcházejících pravidel obdržel odměnu za umístění v TOP 500 každý, kdo byť jen na chvíli mezi pět set nejlepších zavítal. Následně odpadávala motivace se do konce sezóny snažit. Od čtvrté sezóny obdrží animovaný sprej a ikonku pouze ti, kteří si zajistí umístění v TOP 500 na konci sezóny. Blizzard si slibuje vyšší řevnivost a líté boje s blížícím se konečným datem.

Přivítejte čtvrtou sezónu


RESPAWN

Dosud bylo klasickou strategií na Assault a Escort mapách zdržovat progres útočícího týmu a do nekonečna opakovaně sebevražedně kličkovat na pointu nebo kolem payloadu. Zbytek týmu se dokázal často sjednotit a užitím správně načasované ultimátní schopnosti dosud dominující útočníky naprosto vymazal. Posunout payload o poslední metr bylo v některých hrách často nemožným úkolem.

Nově se respawn time (čas pro oživení) bude pomalu prodlužovat v okamžiku, kdy je point nebo payload v režimu Contested, tedy nedochází k posouvání nebo zabírání z důvodu přítomnosti útočícího i bránícího týmu. Míra prodloužení je pro jistotu ošetřena maximální hranicí. Jakmile se bránícímu týmu podaří opět ukořistit objekt, respawn time se resetuje do základní délky.

Přivítejte čtvrtou sezónu

zdroj: Blizzard

Co říkáte na změny?

 


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama