Přivítejte čtvrtou sezónu
Kompetitivní režim opět spuštěn.
Současná sezóna přináší tři zásadní změny. Nový systém snižování SR (skill rating) při neaktivitě, odměny za umístění v TOP 500 opravdu jen pro ty nejlepší a prodloužení času při respawnu.
SKILL RATING
Před druhou sezónou byl představen systém automatického snižování skill ratingu při neaktivitě v ranku Diamond, Master a Grandmaster. Nově platí pro hráče nad 3000 SR nová pravidla. K automatickému ponížení ratingu dojde při neodehrání alespoň sedmi kompetitivních zápasu za týden. Systém funguje následovně:
- Odehraní kompetitivní zápasu - odsun odpočtu o 24 hodin.
- Odsunout odpočet lze až o 7 dní.
To jinými slovy znamená, že pokud zvládnete během týdne odehrát denně jeden zápas nebo všech sedm najednou, skill rating se nesníží. Odehrání více her nemá už v tomto směru žádný vliv.
Dále Blizzard v reakci na podivné chování některých hráčů ztížil dosažení obou konců ratingu od 4500 do 5000 a od 0 do 500. U hráčů pod 500 SR se zároveň nadále nezobrazuje aktuální rating. Blizzard si slibuje, že tyto změny odradí hráče, snažící se dosáhnout naprostého dna.
TOP 500
Změny se tentokrát dotknou i elity. Dle předcházejících pravidel obdržel odměnu za umístění v TOP 500 každý, kdo byť jen na chvíli mezi pět set nejlepších zavítal. Následně odpadávala motivace se do konce sezóny snažit. Od čtvrté sezóny obdrží animovaný sprej a ikonku pouze ti, kteří si zajistí umístění v TOP 500 na konci sezóny. Blizzard si slibuje vyšší řevnivost a líté boje s blížícím se konečným datem.
RESPAWN
Dosud bylo klasickou strategií na Assault a Escort mapách zdržovat progres útočícího týmu a do nekonečna opakovaně sebevražedně kličkovat na pointu nebo kolem payloadu. Zbytek týmu se dokázal často sjednotit a užitím správně načasované ultimátní schopnosti dosud dominující útočníky naprosto vymazal. Posunout payload o poslední metr bylo v některých hrách často nemožným úkolem.
Nově se respawn time (čas pro oživení) bude pomalu prodlužovat v okamžiku, kdy je point nebo payload v režimu Contested, tedy nedochází k posouvání nebo zabírání z důvodu přítomnosti útočícího i bránícího týmu. Míra prodloužení je pro jistotu ošetřena maximální hranicí. Jakmile se bránícímu týmu podaří opět ukořistit objekt, respawn time se resetuje do základní délky.
zdroj: Blizzard
Co říkáte na změny?