
Udyr prošel řadou změn
Na PBE se objevila řada změn pro málo hraného šampiona současnosti - Udyra.
Koncept Udyra asi většina z vás zná. Jde o šampiona, který dokáže měnit "formy" a využívá přírodních sil a sil zvířat. Jeho unikátní koncept spočívá v tom, že nemá ultimu a místo ní má čtvrtou schopnost, kterou může levelovat stejně jako ostatní. Proto vždy na maximálním levelu bude mít jednu či dvě schopnosti pouze třetí nebo čtvrté úrovni.
Přestože byl tento šampion velmi oblíbený a před pár měsíci patřil ještě mezi first pick / ban materiál, v současné době se hraje pramálo. Jeho největším problémem bylo to, že nemá closegaper a velmi těžce funguje v teamfightech, když nepřátelský tým ví, jak proti němu hrát. Na PBE se ale objevila hned celá řada změn, která by tohoto oblíbeného fénixo-želvo-medvědo-tygra měla dostat zpátky do hry a dost možná i do kompetitivní scény. Pojďme se na ně podívat.
Udyr má všechny schopnosti levnější na manu na všech úrovních.
U všech čtyř schopnostíse manacost změnil na 50/46/42/38/34 (dříve 55/50/45/40/35).
Monkey's Agility (pasivka)
Nyní za každou změnu "stance" získá Udyr 10% Attack Speed a 5 Movement Speed (tento efekt se sčítá až třikrát).
Dříve tato schopnost dávala místo Movement Speedu 4% Magic Resist a Armoru.
Tiger Stance (Q)
Zranění po aktivaci této schopnosti je nyní fyzické, dříve bylo magické.
Udyr při aktivaci použije také "mini-dash" - dostane se k soupeři, pokud je o kousek mimo svou attack range a zkrátka na něj skočí (opravdu pouze krátká vzdálenost, řekněme do 100-150).
Turtle Stance (W)
Zvýšena velikost štítu na 60/100/140/180/220 (dříve 60/95/130/165/200).
Jeho útoky nyní nevrací manu, pouze životy. Zmizel popisek, že jeho útoky v této fázi nemůžou critovat - nyní by to mělo jít.
Bear Stance (E)
Movement Speed bonus zvýšen na 15/20/25/30/35 (dříve 15/18/21/24/27). Doba trvání snížena na 2/2.3/2.5/2.8/3 (dříve 2/2.5/3/3.5/4).
Při použití této schopnosti Udyr zcela ignoruje unit collision - může tedy běhat skrze miniony (podobně jako Janna se Zephyrem).
Phoenix Stance (R)
Nyní účinkuje již na první útok a pak na každý třetí následující, dříve to bylo pouze každý třetí (čili až po x útocích se objevila aktivka).
AP ratio pasivky zvýšeno na 0.45 (dříve 0.25), AP ratio aktivky sníženo na 0.2 (dříve 0.25).
Již nedává bonusové AP a AD.
Pro Udyra to jsou velmi zajímavé změny. Největšími buffy jsou asi "tajné pasivky" na Q a E, čili mini-dash a ignorace unit collision. Uvidíme, kdy se tyto změny dostanou přímo do hry, ale vypadá to, že by se Udyr mohl začít opět hrát. Co si o změnách myslíte vy?