Symmetra prošla kompletní proměnou
O dlouho slibovaném reworku Symmetry a malém tlačítku "Let's be friends".
O důkladnějších úpravách Symmetry se v komunitě i mezi vývojáři mluvilo od letošního léta. Hráči v naději vyhlíželi Blizzcon a očekávali bližší informace. Ty však nepřicházely a do hry se mezitím vkradla i tajemná hackerka Sombra. Zapomněli snad? Nikoli, jen si testeři a programátoři dali na čas a opět dostáli pověsti tradičního Blizzard soon
TM.
Symmetra do současné mety příliš nezapadá a pokud si i tak vybojuje místečko mezi šesti vyvolenými, prakticky vždy se jedná pouze o jednu situaci, a to při bránění prvního bodu. Mezi takové mapy patří hlavně King's Row, kde lze poměrně šikovně operovat se sentry turrets. Proto snaha vylepšit schopnosti způsobem, aby i v navazující části hry byly nadále prospěšné týmu, tvořila základní kámen celého redesignu.
Indická architektka Symmetra se stala první hrdinkou, která si může vybrat hned ze
dvou ultimátních schopností,
teleportua
generátoru štítu. Právě generátor má naleznout své uplatnění i v pokročilejších fázích hry. Jak už název napovídá, opět se jedná o konstrukci podobnou teleportu, ale tentokrát generující štít pro všechny spojence v dosahu. Na vzdálenost i přes půl mapy okamžitě naskočí
75 shieldke zdraví, ale radius není bohužel nijak graficky naznačen. U slabších hrdinů tak mluvíme o takřka polovičním navýšení, které se z povahy shieldu dokáže regenerovat! Generátor navíc neomezují zdi ani jiné překážky. Zapadlé kouty konečně získají využití pro ukrytí nové ultimátní schopnosti.
Ani teleport ale nezůstal bez povšimnutí. Navýšil se počet životů, které jsou z části tvořené shieldem a opět tedy schopné regenerace.
Photon Barrier patří mezi nové schopnosti a nahrazuje původní Photon Shield. Symmetra se s ním zřejmě vzhlédla v Reinhartovi. Jedná se klasickou turretu, která však nestřílí na nepřátele, ale
pomalu letí kupředu a generuje bariéru,chránící spoluhráče za ní. Stává se ze Symmetry nový rush hero? Využití ve Volskaya Industries nebo na mapě Hanamura se prakticky samo nabízí.
To by bylo prozatím vše k novým schopnostem, ale proměn se dočkaly i ty staré. Symmetra nyní dokáže postavit všech
6 věží najednoua ne pouze 3, jak tomu bylo doposud. Zvýhodnění je ale účinné pouze na poprvé. Jakmile jsou turrety zničeny, je možné instantně postavit opět pouze 3. Cooldown byl nicméně snížen ze 12 na 10 vteřin.
Nepatrného vylepšení se dočkala i zbraň Symmetry. Primární mód střelby dosáhne o něco dále. Dle slov vývojářů se ale jedná pouze o nepatrné prodloužení.
Overwatch je primárně týmová hra a právě skupinové hraní se snaží Blizzard co nejvíce podporovat. Během příštích týdnů by na PTR servery mělo zavítat nové tlačítko, které umožní pokračovat v dalším zápase s lidmi, kteří taktéž toto tlačítko s pracovním nápisem "
Stay in Group" zmáčknou. Cílem je zachovat spolupracující skupinu a předejít tak neustálému hledání náhodných spoluhráčů. Snad není ani nutné dodávat, že tito hráči nemusejí být vašimi přáteli na Battlenetu. Novinku proto přivítají především ti, kteří si váží svého soukromí a nepřidávají si každého do přátel, anebo právě kamarády postrádají.
Níže uvedený developer update popisuje veškeré
chystané změny, které až na výše zmíněné tlačítko
pronikly na PTR servery!