Sombra concept art
Sombra mohla být Genji či Hanzo.
Než vznikne něco úžasného je zapotřebí podstoupit dlouhou a náročnou cestu. Jak vznikala podoba nedávno vydané hrdinky Sombry?
Studiové práce na nové hrdince započaly dříve než Shimada Bros. pronikli na konci minulého roku do světa Overwatch. Genji s Hanzem převzali některé původní schopnosti Sombry, a tak bylo nutné vymyslet zcela nový koncept. Prvotní idea představila
Sombru s vrhacími noži, vysokou mobilitou a schopností vidět skrze zdi. Nepovedený koncept Genjiho jako prvního melee hrdiny mu po dlouhém testování přiřkl do rukou shurikeny a dvojitý skok. Melee zůstala jen ultimátní schopnost. Hanzo se naopak inspiroval viděním skrze zdi a na své šípy přidělal sonární vyhledávací zařízení. Sombra tak před koncem roku 2015 zůstala bez schopností a bylo nutné vymyslet vše od počátku.
V dalším kroku už získala úzký vztah k technice, ale stále nebyla podobná současnému vzhledu. Tento
koncept vznikal společně s Anou Amari. Zajímavý tvar pláště i typická kapuce se objevily v několika novinových článcích na mapě v Doradu.
Ana si však cestu na veřejnost našla o něco dříve a současný koncept Sombry byl až příliš podobný. Zbytečnou kapuci nahradil extravagantní účes, ale některé prvky se přenesly i do současného vzhledu. Naopak vizualizace hackovaní teprve získávala podobu. Pro porovnání níže přikládáme i finální concept art, kratší plášť, automatické zbraně a límec.
Mezi zajímavosti určitě patří i
tvar translocatoru. Říkáte si, že něco takového už jste někde viděli? Je tomu tak. V podobném kousku technologie se ukrývá Winstonův štít či chronoakcelerátor Tracer. Bližší informace snad prozradí některý z nadcházejících komiksů.
Podobně jako u prvního uniklého artworku Sombry stojící v dlani ohromného mecha z Volskaya Industries, se
John Polidorapodílel i na vzhledu z dob působení v Los Muertos. Která podoba je vám sympatičtější?
Jak jste spokojeni se Sombrou? Testujete na PTR serverech?