Riot ukázal přepracovaný Death Recap a další informace o nadcházejících změnách
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Riot ukázal přepracovaný Death Recap a další informace o nadcházejících změnách

Riot ukázal přepracovaný Death Recap a další informace o nadcházejících změnách

Smashee

Smashee

21. 6. 2019 12:00

Dvoufázové ověřování v doladěném klientovi? Fungující Clash? Něco takového jsme tu ještě neměli.

Reklama

Po necelém roce tu máme další video ze série Riot Pls. V něm Riot New001 hovoří jak o dosud provedených změnách, tak o změnách nastávajících. Mezi ty nejdůležitější patří změny týkající se klienta, TFT a Clashe.

Klient

Vyslechli jsme vaši zpětnou vazbu a pravdou je, že klient není v takovém stavu, v jakém by měl být, a že nám zlepšení zabralo delší dobu, než mělo. Nicméně jsme během několika posledních měsíců provedli podstatné změny. Změny, které nám lépe pomohou porozumět problémům, které řada z vás s klientem má. Nyní můžeme zahájit dlouhodobou práci na klientovi bez toho, abychom stříleli naslepo. Omlouváme se za délku tohoto hledání problémů, ale můžete očekávat, že další postup bude trvat mnohem kratší dobu. Navíc když jsme teď ukončili podporu Windows XP, můžeme klienta aktualizovat na moderní verzi Chromium, která by měla znamenat zlepšení.

Také jsme zásadně zlepšili aktualizace, takže jsou rychlejší a spolehlivější. Zatímco starému patcheru trvala aktualizace LoL v průměru 8 minut, nový má průměr méně než 40 sekund. Malé procento hráčů bude mít na PBE i pozměněné přihlašování, které bude zahrnovat schopnost zůstat přihlášen, dvoufázové ověřování a aktualizace na pozadí.

Riot ukázal přepracovaný Death Recap a další informace o nadcházejících změnách


Death Recap

Po necelé dekádě, kdy jsme schytávali 500 poškození z Flashe, je to tady. Konečně aktualizujeme Death Recap! Náš cíl byl poměrně jasný – chtěli jsme udělat Death Recap přesnějším, informativním a lehce čitelným tak, abyste se mohli smysluplně přizpůsobit poškození, kterým vás nepřátelé ničí. Nový Death Recap by se měl dostat na PBE v dalším patchi a na live servery s patchem 9.14.


Clash

Jak již bylo řečeno, technické problémy Clashe pramení z jeho unikátní potřeby spustit velké množství her zároveň. Po posledním testování jsme si uvědomili, že musíme provést závažné změny celého designu systému tak, aby fungoval v celém rozsahu. To jsme provedli a Clash bude brzy regionálně testován. 

Pokud se chcete dozvědět více o změnách v tomto turnajovém modu, můžete si přečíst tento článek.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama