Ask Riot: Klient a zvyšování tempa hry
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Ask Riot: Klient a zvyšování tempa hry

Ask Riot: Klient a zvyšování tempa hry

Smashee

Smashee

26. 4. 2019 14:00

Konečně se dočkáme oprav na klientovi.

Reklama

Je tu další díl Ask Riot, kde se hráči ptají vývojářů na otázky ohledně hry. Dneska se dovíme o tom, jaké má Riot plány se zabugovaným klientem a proč se zkracuje délka her.

Opravíte klienta?

Ano. Naší prioritou je opravit problémy na obrazovce s výběrem šampionů, protože občas způsobují to, že hráči neúmyslně opouštějí hry, jelikož nemohou potvrdit svůj výběr šampiona. Až budou práce v této oblasti hotovy, přesuneme se na další. První zlepšení by měla být vydána v následujících několika týdnech.

- Riot Darth Batman

Proč zvyšujete tempo hry? Změny v poslední a momentální sezoně vyhlížejí tak, že mají všechny za cíl urychlit zápasy, což činí comebacky nepravděpodobné a strategie vypadají jako bezcenné.

Délka her se během let lehce zkrátila, ale my hru aktivně nezrychlujeme. Faktem je, že cílem letošní předsezony bylo neměnit délku her, ale umožnit více combecků. Kvůli tomuto jsme zvýšili odměny a Baronovo zdraví. Také jsme přidali Turret Plating, který prodlužuje fázi na lince a reguluje rychlost hry.

Statisticky jsou comebacky (vypočítáváno pomocí kombinace vedení v počtu zlata, zabitých epických monster, zkušeností a dalších prvků) letos častější, než byly loni.

Je ale pravda, že hry na Summoner’s Riftu jsou dnes delší, než bývaly v předchozích sezonách a comebacky již nejsou tak obvyklé. To je způsobeno částečně tím, že jsme se snažili snížit počet “rozhodnutých her”, kde je skoro jisté, že jeden tým vyhraje, ale hra se přesto protáhne (jedním ze způsobů je i Rift Herald). Snížení počtu takovýchto her může vést i ke snížení počtu comebacků, a proto jsme také přidali do hry způsoby, jak odměnit hráče, kteří se chtějí probojovat zpět do hry (odměny za nafeeděné protihráče).

Jeden z dalších důvodů, proč se délka her postupně během let snižuje, je, že hráči tenkrát ve srovnání s dneškem zcela neovládali mechaniky mapy. Bylo obvyklejší, že týmy neuměly ukončit hru a své vedení postupně ztratily, což vedlo k delším hrám. Jinými slovy – dnešní hráči jsou celkově zkušenější strategicky, než bývali, což vede ke dříve ukončeným hrám.

Jednoduše řečeno – nesnažíme se zkrátit trvání her a pokud se hry zkrátí příliš, budeme se je dokonce snažit prodloužit.

- Riot Repertoir

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama