Rework Skarnera
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Rework Skarnera

Rework Skarnera

derk

derk

19. 10. 2013 04:23

Na PBE se objevil rework dalšího šampiona - tentokrát Skarnera. Podívejte se s námi na to, co všechno se mění.

Reklama
Rework Skarnera

Skarner byl svého času jedním z nejhranějších šampionů ve hře. Mohli jsme ho vidět v normálních hrách, na vrcholu ranked žebříčků i na kompetitivní scéně. Poslední dobou se ale moc nehraje a zřejmě i z toho důvodu se Riot rozhodl tohoto šampiona poupravit. Skarner je v současnosti již třetím šampionem, který se na PBE testuje a prochází reworkem do čtvrté sezóny - spolu s Heimerdingerem a Xerathem . Pojďme se podívat na prvotní balík změn, kterými Skarner prošel.

Crystal Slash (Q)

Mana cost snížen na 16/18/20/22/24 (dříve 20/22/24/26/28).

Pokud Skarner zasáhne cíl, získává po dobu 6 sekund attack speed buff, který se stackuje třikrát.

Nyní nezpomaluje cíl.

Exoskeleton (W)

Již nedává attack speed.

Cooldown snížen na 14 sec (dříve 18 sec).

Maximální movement speed buff zvýšen na 24/28/32/36/40 (dříve 15/17/19/21/23)

Doba trvání zůstává na 6 sec.

Hodnota štítu zvýšena na 75/125/175/225/280 (dříve 70/115/160/205/250).

AP Ratio zvýšeno na 0.8 (dříve 0.6).

Fracture (E)

Mana cost snížen na 30/35/40/45/50 (dříve 50/55/60/65/70).

Odstraněno léčení.

Zasáhnuté cíle jsou zpomaleny o 30/35/40/45/50 po dobu 2.5 sec.

Dosah projektilu zvýšen na 1000 (dříve 800).

Šíře projektilu snížena na 90 (dříve 120).

Impale (R)

Impale nyní "rootne" zacíleného šampionu po dobu, co je ve vzduchu.

Hláška "Feel my sting" se objeví pouze při povedeném použití schopnosti.

Vysvětlení

Attack speed buff byl přesunut z W na Q, aby byl Skarner více konzistentní a ne tolik náročný na manu. Zpomalení bylo přesunuto z Q na E, aby se odstranil jeho nepříjemný permaslow, ale zároveň aby měl více možností a flexibility v používání zpomalení na delší vzdálenost. Bonus movement speedu z W je zvýšen, aby na tom byl podobně jako typově stejní šampioni. Impale je nyní daleko spolehlivější, byl posilněn v tom smyslu, že opravdu "chytí" nepřítele v momentě, kdy je v jeho blízkosti a podaří se mu ultimátku zakouzlit. Riot Scruffy Tyto změny ještě nejsou finální, budeme čekat na zpětnou vazbu hráčů a Skarnera následně upravovat, abychom vybalancovali všechny aspekty jeho stylu hry a díky tomu se stal opět jedním z často hraných šampionů.

Co si o změnách myslíte vy?
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama