První velký update Summoner's Riftu
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek První velký update Summoner's Riftu

První velký update Summoner's Riftu

derk

derk

První větší update hlavní mapy na PBE. Mění se všechno od barona až po minimapu.

Reklama

O O tom, že se bude měnit hlavní mapa Summoner's Rift jsme psali již začátkem června . Zpočátku nebylo jisté, kdy se mapa objeví na live serverech. Vzhledem k tomu, že se nyní rychle blíží World Championship se dá téměř s jistotou říci, že se

nový Summoner's Rift na live servery dostane v mezisezóně

- tedy někdy na přelomu října a listopadu. 

Teď tu ale první update, který toho mění opravdu hodně. Pojďme se společně podívat na to, co všechno se změnilo a jakým směrem se posouvá vývoj Summoner's Riftu na testovacím serveru PBE.

Podívejte se, jak updatovaný Summoner's Rift vypadá na videu.


Mapa a grafické změny

Tyto změny jsou viditelné na první pohled. Hlavní změnou je jistě celkové zesvětlení mapy a úprava textur. Dočkáme se ale i takových maličkostí, jako je přidání menších živých stvoření do nejrůznějších koutů celé mapy.

  • Úprava barev - mapa je nyní o dost přehlednější a světlejší.
  • Updatu textur - mapa je celkově opět čistší a přehlednější.
  • Přidání nových textur - v jungli i na lajnách přibyly cesty.
  • Přidání okolních stvoření - na mapě nyní můžete vidět drobné tvory.
První velký update Summoner's Riftu

Křoví

Když se Riot díval na stav současné mapy, tak zjistil, že křoví na bočních lajnách jsou vůči sobě znatelně posunutá a nedosahují pravého středu. 

  • Posun křoví - došlo k přesunutí křoví na spodní a horní lajně. Celkově se křoví posunulo zhruba o 450 jednotek.
První velký update Summoner's Riftu

Drak

Přestože drak s novými schopnostmi vypadal zajímavě, dával moc vysoké poškození (které se zdálo být náhodné) oproti live serverům.

  • Fire Ball - dává 50% poškození jednotkám za prvním zasaženým cílem.
  • Flame Breath - odstraněn.
První velký update Summoner's Riftu

Baron Nashor

Riot zkouší něco nového. Nyní bude daleko jednodušší barona zabít, když bude mít váš tým plnou kontrolu, ale zároveň bude mít nepřátelský tým lepší šanci zareagovat a iniciovat souboj, když budetě barona dělat.

  • Indikátory - došlo ke změně barev, budou se objevovat rychleji.
  • Death Breath - AoE změněno tak, aby odpovídalo vizuálu.
  • Voracious Corrosion - baronovy schopnosti již neaplikují tyto stacky. Bude je tak získávat pouze ten, kdo bude barona tankovat.
  • Back Spikes - již neodhazují nepřátele před baron pit.
  • Acid Ball - jedové kaluže již nedávají poškození (DoT), nyní zpomalují pohyb o 50%.
  • Baron Tail - doba trvání knockupu zvýšena na 1.25 sekundy (dříve 1 sek). Poškození sníženo o 25%.
  • Oprava bugu - baron nyní regeneruje životy, když na něj útočí někdo přes zeď.
První velký update Summoner's Riftu

Technické změny

Došlo také k řadě technických změn, od minimapy až po loadování hry.

  • Globálním změnám mapy, ty pomohou lépe zobrazovat Fog of War a ikony na minimapě.
  • Optimalizace provedení animace křoví, monster a minionů.
  • Rychlejší loading time pro starší počítače.
  • Zlepšení paměti napříč celou mapou.
První velký update Summoner's Riftu

A závěrem došlo ještě k řadě oprav bugů, které tu rozepisovat nebudeme, protože jde o drobnosti, se kterými se počítalo (jen pro zajímavost o jaké bugy šlo - 1) věžím již nechybějí některé částice; 2) Lee Sin již neshodí celou hru, když použije Sonic Resonance na blue buff, 3) Drak a Baron již útočí... :)).
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama