První velký update Summoner's Riftu
První větší update hlavní mapy na PBE. Mění se všechno od barona až po minimapu.
O O tom, že se bude měnit hlavní mapa Summoner's Rift jsme psali již začátkem června . Zpočátku nebylo jisté, kdy se mapa objeví na live serverech. Vzhledem k tomu, že se nyní rychle blíží World Championship se dá téměř s jistotou říci, že se
nový Summoner's Rift na live servery dostane v mezisezóně- tedy někdy na přelomu října a listopadu.
Teď tu ale první update, který toho mění opravdu hodně. Pojďme se společně podívat na to, co všechno se změnilo a jakým směrem se posouvá vývoj Summoner's Riftu na testovacím serveru PBE.
Podívejte se, jak updatovaný Summoner's Rift vypadá na videu.
Mapa a grafické změny
Tyto změny jsou viditelné na první pohled. Hlavní změnou je jistě celkové zesvětlení mapy a úprava textur. Dočkáme se ale i takových maličkostí, jako je přidání menších živých stvoření do nejrůznějších koutů celé mapy.
- Úprava barev - mapa je nyní o dost přehlednější a světlejší.
- Updatu textur - mapa je celkově opět čistší a přehlednější.
- Přidání nových textur - v jungli i na lajnách přibyly cesty.
- Přidání okolních stvoření - na mapě nyní můžete vidět drobné tvory.
Křoví
Když se Riot díval na stav současné mapy, tak zjistil, že křoví na bočních lajnách jsou vůči sobě znatelně posunutá a nedosahují pravého středu.
- Posun křoví - došlo k přesunutí křoví na spodní a horní lajně. Celkově se křoví posunulo zhruba o 450 jednotek.
Drak
Přestože drak s novými schopnostmi vypadal zajímavě, dával moc vysoké poškození (které se zdálo být náhodné) oproti live serverům.
- Fire Ball - dává 50% poškození jednotkám za prvním zasaženým cílem.
- Flame Breath - odstraněn.
Baron Nashor
Riot zkouší něco nového. Nyní bude daleko jednodušší barona zabít, když bude mít váš tým plnou kontrolu, ale zároveň bude mít nepřátelský tým lepší šanci zareagovat a iniciovat souboj, když budetě barona dělat.
- Indikátory - došlo ke změně barev, budou se objevovat rychleji.
- Death Breath - AoE změněno tak, aby odpovídalo vizuálu.
- Voracious Corrosion - baronovy schopnosti již neaplikují tyto stacky. Bude je tak získávat pouze ten, kdo bude barona tankovat.
- Back Spikes - již neodhazují nepřátele před baron pit.
- Acid Ball - jedové kaluže již nedávají poškození (DoT), nyní zpomalují pohyb o 50%.
- Baron Tail - doba trvání knockupu zvýšena na 1.25 sekundy (dříve 1 sek). Poškození sníženo o 25%.
- Oprava bugu - baron nyní regeneruje životy, když na něj útočí někdo přes zeď.
Technické změny
Došlo také k řadě technických změn, od minimapy až po loadování hry.
- Globálním změnám mapy, ty pomohou lépe zobrazovat Fog of War a ikony na minimapě.
- Optimalizace provedení animace křoví, monster a minionů.
- Rychlejší loading time pro starší počítače.
- Zlepšení paměti napříč celou mapou.
A závěrem došlo ještě k řadě oprav bugů, které tu rozepisovat nebudeme, protože jde o drobnosti, se kterými se počítalo (jen pro zajímavost o jaké bugy šlo - 1) věžím již nechybějí některé částice; 2) Lee Sin již neshodí celou hru, když použije Sonic Resonance na blue buff, 3) Drak a Baron již útočí... :)).