Patch 25.16 přináší změny před startem 3. sezóny 2025 | Kapitola 3
Seznam kapitol
Poslední patch 2. splitu přináší úpravy metagame, Battle Passu a končí druhou sezónu hodnocených her na Summoner’s Riftu.
Aréna
Tento patch se zaměřuje na posílení bojovníků, především skrze jejich předměty, snížení nadměrné rychlosti pohybu a přepracování nechvalně známého Mystic Punch. Do hry se také dostává několik užitečných quality-of-life vylepšení, o která si hráči dlouhodobě říkali.
Shopping Phase
Cvičné figuríny se nově objeví už 5 sekund po začátku nákupní fáze a jejich poškození nebude bránit vrácení zakoupených předmětů. Nákupy bude možné vracet kdykoliv během nákupní fáze, ale po začátku boje už bude nutné předměty klasicky prodat. Při zaměření jiného šampiona se zároveň aktualizuje tabulka skóre a umožní rychlé zjištění složení týmu soupeře.
Early Exit
Po vyřazení týmu bude možné okamžitě opustit hru bez čekání na dokončení ostatních soubojů. Statistiky po hře se sice nemusí okamžitě zobrazit přesně a na připsání Fame bude potřeba počkat, ale obrazovka s výsledky vás nyní přenese rovnou na scoreboard, takže se rychleji vrátíte do fronty.
Balanční změny šampionů v Aréně:
Braum
- Pasivní poškození po omráčení cíle zvýšeno z 20 % na 25 %. Poměr poškození Q k max. zdraví navýšen z 2,5 % na 5 %.
Ezreal
- Poměr AD u Q navýšen ze 140 % na 150 %, poměr AP u Q zvýšen z 20 % na 30 %.
Kled
- Získává 15 Courage z Power Flowers. Doba obnovení P přisednutí snížena z 30 na 15 sekund. Bonus k brnění a odolnosti vůči magii za každého blízkého nepřátelského šampiona zvýšen z 30 % na 40 %. Ultimátka dosáhne maximální síly po 1,5 s místo 3 s.
Orianna
- Poměr AP u pasivního on-hit poškození vrácen z 25 % na 15 %.
Qiyana
- Poměr bonusového AD při zásahu W navýšen z 20 % na 35 %. Základní poškození R zvýšeno ze 100/200/300 na 150/300/450.
Rakan
- Vrácení doby obnovení P při zásahu základním útokem nebo schopností zvýšeno z 1 na 2 sekundy. Poměr AP poškození Q navýšen ze 70 % na 80 %, poměr AP léčení Q zvýšen z 55 % na 60 %.
Renata Glasc
- Poměr AP u pasivní schopnosti zvýšen z 1 % na 2 % za každých 100 AP (nyní odpovídá SR).
Ziggs
- Doba obnovení Q zvýšena ze 4 na 6–4 s (odpovídá SR). Trvání E zkráceno z 10 na 7 sekund.
Zilean
- Pasivní schopnost nyní uděluje 1 úroveň každá 3 kola místo každých 2 kol.
Balanční změny Augmentů a Anvilů
Mystic Punch
Změna z vrácení 1,25 s doby nabytí všech schopností při zásahu ⇒ vrácení 15 % zbývající doby nabytí všech schopností při zásahu.
Blunt Force
Navýšení bonusu k AD z 15 % na 20 %.
Quest: Three Sacred Treasures
Poměr AD snížen ze 100 % na 75 %, poměr AP snížen z 75 % na 60 %. Nyní je k dispozici pouze v 1.–5. kole.
Move Speed Prismatic Stat Shard
Rychlost pohybu snížena z 22,5 % na 18 %, velikost snížena o 10 %.
Předměty
Pyromancer's Cloak
Poškození Fire Starter na úroveň sníženo z 200–450 ⇒ 100–350.
Black Hole Gauntlet
Zpomalení sníženo z 35 % na 30 %. Poměr poškození za sekundu k HP snížen z 6,5 % na 5 %.
Sunfire Cape
AoE poškození upraveno z 4 % celkového HP ⇒ 4 % bonusového HP.
Hollow Radiance
Poškození upraveno z 3 % celkového HP ⇒ 4 % bonusového HP (odpovídá Sunfire).
Posílení předmětů pro bojovníky
Sterak's Gage: Síla štítu navýšena z 60 % ⇒ 70 % bonusového AD.
Overlord's Bloodmail: Bonusové AD z chybějícího HP zvýšeno z 15 % ⇒ 17,5 %.
Eclipse: Fyzické poškození podle max. zdraví zvýšeno z 6 % ⇒ 8 %.
Eclipse štít (melee): Zvýšení z 40 % ⇒ 50 % AD.
Death's Dance: Redukce poškození z 30 %/10 % ⇒ 35 %/10 %.
Experimental Hexplate: Rychlost útoků zvýšena z 20 % ⇒ 30 %.
Goredrinker: +10 % Omnivamp.
Reaper’s Toll
Bonusová rychlost útoků snížena z 25 % na 15 %. Rychlost pohybu snížena z 10 % na 5 %.
Snížení rychlosti pohybu
Runecarver: z 8 % na 4 %.
Mirage Blade: z 12 % na 6 %.
Galeforce: z 12 % na 6 %.
Decapitator: z 12 % na 6 %.
Darksteel Talon: z 10 % na 5 %.