Patch 25.16 přináší změny před startem 3. sezóny 2025 | Kapitola 2
Seznam kapitol
Poslední patch 2. splitu přináší úpravy metagame, Battle Passu a končí druhou sezónu hodnocených her na Summoner’s Riftu.
Reklama
Balanční změny šampionů:
Brand
- Passive - Blaze
- Poškození proti monstrům zvýšeno z 240 % ⇒ 260 %
- Q - Sear
- Délka omráčení zvýšena z 1,5 s ⇒ 1,75 s
- R - Pyroclasm
- Cooldown snížen z 110 / 100 / 90 s ⇒ 100 / 90 / 80 s
Gnar
- Q - Boomerang Throw / Boulder Toss
- Cooldown snížen z 20 / 17.5 / 15 / 12.5 / 10 ⇒ 16 / 14.5 / 13 / 11.5 / 10 s
Illaoi
- Passive - Prophet of an Elder God
- AD ratio zvýšeno z 105 % ⇒ 110 %
- Cooldown snížen z 20 - 7,25 s (dle levelu) ⇒ 18 - 7 s (dle levelu)
Jarvan IV
- Zvýšení armoru za level sníženo z 5,2 ⇒ 4,6
Kalista
- Růst AD zvýšen z 4 ⇒ 4,25
- E1 - Rend
- AP ratio zvýšeno z 20 % ⇒ 65 %
- E2 - Rend
- AP ratio zvýšeno z 20 % ⇒ 50 %
Lulu
- E - Help, Pix!
- Cooldown zvýšen z 8 ⇒ 10 / 9.5 / 9 / 8.5 / 8 s
- Základní poškození sníženo z 80 / 120 / 160 / 200 / 240 ⇒ 70 / 110 / 150 / 190 / 230
- Štít upraven z 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+ 55% AP) ⇒ 70 / 110 / 150 / 190 / 230 (+ 50% AP)
Master Yi
- Q - Alpha Strike
- Nyní správně interaguje s předměty Kraken Slayer a Terminus
Mordekaiser
- Q - Obliterate
- Bonus AD ratio přidáno: 0 % ⇒ 120 % bonus AD
Morgana
- W - Tormented Shadow
- Minimální poškození upraveno z 60 / 115 / 170 / 225 / 280 (+ 85% AP) ⇒ 70 / 140 / 210 / 280 / 350 (+ 100% AP)
- Maximální poškození upraveno z 162 / 310.5 / 459 / 607.5 / 756 (+ 229.5% AP) ⇒ 140 / 280 / 420 / 560 / 700 (+ 200% AP)
Nautilus
- Passive - Staggering Blow
- Bonusový poškození do monster změněno ze 150% poškození ⇒ první zásah schopnosti udělí 125/165/205/245/285 (+ 50% AP) bonus bonusové poškození do monster
Nocturne
- Zvýšení armoru za level sníženo z 4,7 ⇒ 4,2
- Q - Duskbringer
- Bonusové AD sníženo z 20 / 30 / 40 / 50 / 60 ⇒ 15 / 25 / 35 / 45 / 55
Qiyana
- Q - Edge of Ixtal
- Poškození zvýšeno z 60 / 90 / 120 / 150 / 180 ⇒ 70 / 100 / 130 / 160 / 190
- W - Terrashape
- Bonus attack speed zvýšen z 5 / 10 / 15 / 20 / 25% ⇒ 15 / 20 / 25 / 30 / 35%
Rek'Sai
- Základní AD zvýšeno z 58 ⇒ 62
Rell
- W - Ferromancy: Crash Down
- Štít upraven z 20 / 40 / 60 / 80 / 100 (+13 % max HP) ⇒ 20 / 40 / 60 / 80 / 100 (+11 % max HP)
Rumble
- Q - Flamespitter
- Už nezpůsobuje snížené poškození šampionům na red side
- Maximální doba trvání zvýšena z 3 s ⇒ 3,5 s
- Nyní způsobuje poškození i netargetovatelným nepřátelům, pokud už byli jednou zasaženi
- Nově způsobuje poškození i nepřátelům vzdáleným přes 700 jednotek, pokud už jsou debuffnuti
- Poškození za 3 sekundy upraveno z 60/90/120/150/180 (+ 110% AP) (+ 6/6.8/7.6/8.4/9.2% target max HP) ⇒ 60/90/120/150/180 (+ 100% AP) (+ 6/6.5/7/7.5/8% target max HP)
- R - The Equalizer
- Již nezpůsobuje snížené poškození šampionům na red side
- Zóna má nyní konzistentní trvání 4,5 s po celé své ploše
- Zóna reaguje rychleji na vstupy (lepší odezva)
Shaco
- Passive - Backstab
- Bonus AD ratio sníženo z 30 % ⇒ 25 %
- Q - Deceive
- Bonus AD ratio sníženo z 65 % ⇒ 60 %
- Cooldown zvýšen z 12 / 11.5 / 11 / 10.5 / 10 seconds ⇒ 13 / 12.5 / 12 / 11.5 / 11 s
Singed
- Q - Poison Trail
- Již nezpůsobuje snížené poškození šampionům na red side
- Obnova debuffu zrychlena z 0,5 s ⇒ 0,25 s
Sion
- Passive - Glory in Death
- Base Health Cost Per Tick změněn z 2,3–24,4 (dle levelu) ⇒ 2–19 (dle levelu)
- E - Roar of the Slayer
- Snížení armoru zvýšeno z 20 % ⇒ 25 %
- R - Unstoppable Onslaught
- Bonus AD ratio zvýšeno z 40–80 % ⇒ 60–120 %
Sylas
- Passive - Petricite Burst
- Poškození proti monstrům zvýšeno ze 100% ⇒ 150 %
Trundle
- W - Frozen Domain
- Bonus attack speed snížen z 30 / 50 / 70 / 90 / 110% ⇒ 30 / 45 / 60 / 75 / 90%
- Cooldown zvýšen z 16 / 15 / 14 / 13 / 12 seconds ⇒ 18 / 17 / 16 / 15 / 14 seconds
Varus
- Q - Piercing Arrow
- Maximální poškození sníženo z 90 / 160 / 230 / 300 / 370 ⇒ 80 / 150 / 220 / 290 / 360
- W - Blighted Quiver
- On-hit poškození zvýšeno z 6 / 12 / 18 / 24 / 30 ⇒ 6 / 14 / 22 / 30 / 38
- E - Hail of Arrows
- Poškození změněno z 60 / 100 / 140 / 180 / 220 (+ 100% bonus AD) ⇒ 60 / 90 / 120 / 150 / 180 (+ 90% bonus AD)
Viego
- Růst attack speedu snížen z 2,5% ⇒ 2,25%
- Q - Blade of the Ruined King
- Poškození změněno z 15 / 30 / 45 / 60 / 75 ⇒ 25 / 40 / 55 / 70 / 85
- Crit multiplier snížen z 100 % ⇒ 75 %
- Bonusové poškození na monstra odstraněno: 15 ⇒ 0
- Léčení z označeného miniona zvýšeno z 50 % ⇒ 100 %
- Léčení z označeného monstra sníženo z 145 % ⇒ 125 %
- Léčení z označeného šampiona zvýšeno z 135 % ⇒ 150 %
Warwick
- Základní AD snížen z 60 ⇒ 65
- Passive - Eternal Hunger
- On-hit damage změněn z 12–46 (dle levelu) ⇒ 6–46 (dle levelu)
Xin Zhao
- Základní HP sníženo z 640 ⇒ 620
- Q - Three Talon Strike
- Změna poškození z 20 / 35 / 50 / 65 / 80 ⇒ 15 / 30 / 45 / 60 / 75
Yuumi
- Q - Prowling Projectile
- Empowered damage snížen z 80 / 140 / 200 / 260 / 320 / 380 ⇒ 80 / 135 / 190 / 245 / 300 / 355
- W - You and Me!
- Heal/shield power snížena z 5 / 7.5 / 10 / 12.5 / 15% ⇒ 4 / 5 /6 / 7 / 8%
- Změna z 3 / 5 / 7 / 9 / 11 (+ 4% AP) ⇒ 3 / 4 / 5 / 6 / 7 (+ 3% AP)
Zyra
- E - Grasping Roots
- Cooldown snížen z 12 s ⇒ 11 s
- R - Stranglethorns
- Poškození zvýšeno z 180 / 265 / 350 ⇒ 200 / 300 / 400
Balanční změny itemů:
Experimental Hexplate
- Overdrive attack speed bonus snížen z 50 % ⇒ 30 %
- Overdrive movement speed bonus zvýšen z 15 % ⇒ 20 %
Systémová změna - Baron Nashor
- Regenerace za sekundu každou minutu zvýšena o 0,375 ⇒ 0
- Základní HP: 11 500 ⇒ 11 800
- HP za minutu: 180 ⇒ 190
Reklama
Reklama