Galerie 5
Patch 25.16 přináší změny před startem 3. sezóny 2025
i Zdroj: Riot Games
LoL novinky League of Legends Článek Patch 25.16 přináší změny před startem 3. sezóny 2025

Patch 25.16 přináší změny před startem 3. sezóny 2025 | Kapitola 2

Veare

Veare

Seznam kapitol

1. Úvod 2. Balanční změny 3. Aréna 4. Nové skiny

Poslední patch 2. splitu přináší úpravy metagame, Battle Passu a končí druhou sezónu hodnocených her na Summoner’s Riftu.

Reklama

Balanční změny šampionů:

Alt Tag

Brand

  • Passive - Blaze
    • Poškození proti monstrům zvýšeno z 240 % ⇒ 260 %
  • Q - Sear
    • Délka omráčení zvýšena z 1,5 s ⇒ 1,75 s
  • R - Pyroclasm
    • Cooldown snížen z 110 / 100 / 90 s ⇒ 100 / 90 / 80 s
Alt Tag

Gnar

  • Q - Boomerang Throw / Boulder Toss
    • Cooldown snížen z 20 / 17.5 / 15 / 12.5 / 10 ⇒ 16 / 14.5 / 13 / 11.5 / 10 s
Alt Tag

Illaoi

  • Passive - Prophet of an Elder God
    • AD ratio zvýšeno z 105 % ⇒ 110 %
    • Cooldown snížen z 20 - 7,25 s (dle levelu) ⇒ 18 - 7 s (dle levelu)
Alt Tag

Jarvan IV

  • Zvýšení armoru za level sníženo z 5,2 ⇒ 4,6
Alt Tag

Kalista

  • Růst AD zvýšen z 4 ⇒ 4,25
  • E1 - Rend
    • AP ratio zvýšeno z 20 % ⇒ 65 %
  • E2 - Rend
    • AP ratio zvýšeno z 20 % ⇒ 50 %
Alt Tag

Lulu

  • E - Help, Pix!
    • Cooldown zvýšen z 8 ⇒ 10 / 9.5 / 9 / 8.5 / 8 s
    • Základní poškození sníženo z 80 / 120 / 160 / 200 / 240 ⇒ 70 / 110 / 150 / 190 / 230
    • Štít upraven z 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+ 55% AP) ⇒ 70 / 110 / 150 / 190 / 230 (+ 50% AP)
Alt Tag

Master Yi

  • Q - Alpha Strike
    • Nyní správně interaguje s předměty Kraken Slayer a Terminus
Alt Tag

Mordekaiser

  • Q - Obliterate
    • Bonus AD ratio přidáno: 0 % ⇒ 120 % bonus AD
Alt Tag

Morgana

  • W - Tormented Shadow
    • Minimální poškození upraveno z 60 / 115 / 170 / 225 / 280 (+ 85% AP) ⇒ 70 / 140 / 210 / 280 / 350 (+ 100% AP)
    • Maximální poškození upraveno z 162 / 310.5 / 459 / 607.5 / 756 (+ 229.5% AP) ⇒ 140 / 280 / 420 / 560 / 700 (+ 200% AP)
Alt Tag

Nautilus

  • Passive - Staggering Blow
    • Bonusový poškození do monster změněno ze 150% poškození ⇒ první zásah schopnosti udělí 125/165/205/245/285 (+ 50% AP) bonus bonusové poškození do monster
Alt Tag

Nocturne

  • Zvýšení armoru za level sníženo z 4,7 ⇒ 4,2
  • Q - Duskbringer
    • Bonusové AD sníženo z 20 / 30 / 40 / 50 / 60 ⇒ 15 / 25 / 35 / 45 / 55
Alt Tag

Qiyana

  • Q - Edge of Ixtal
    • Poškození zvýšeno z 60 / 90 / 120 / 150 / 180 ⇒ 70 / 100 / 130 / 160 / 190
  • W - Terrashape
    • Bonus attack speed zvýšen z 5 / 10 / 15 / 20 / 25% ⇒ 15 / 20 / 25 / 30 / 35%
Alt Tag

Rek'Sai

  • Základní AD zvýšeno z 58 ⇒ 62
Alt Tag

Rell

  • W - Ferromancy: Crash Down
    • Štít upraven z 20 / 40 / 60 / 80 / 100 (+13 % max HP) ⇒ 20 / 40 / 60 / 80 / 100 (+11 % max HP)
Alt Tag

Rumble

  • Q - Flamespitter
    • Už nezpůsobuje snížené poškození šampionům na red side
    • Maximální doba trvání zvýšena z 3 s ⇒ 3,5 s
    • Nyní způsobuje poškození i netargetovatelným nepřátelům, pokud už byli jednou zasaženi
    • Nově způsobuje poškození i nepřátelům vzdáleným přes 700 jednotek, pokud už jsou debuffnuti
    • Poškození za 3 sekundy upraveno z 60/90/120/150/180 (+ 110% AP) (+ 6/6.8/7.6/8.4/9.2% target max HP) ⇒ 60/90/120/150/180 (+ 100% AP) (+ 6/6.5/7/7.5/8% target max HP)
  • R - The Equalizer
    • Již nezpůsobuje snížené poškození šampionům na red side
    • Zóna má nyní konzistentní trvání 4,5 s po celé své ploše
    • Zóna reaguje rychleji na vstupy (lepší odezva)
Alt Tag

Shaco

  • Passive - Backstab
    • Bonus AD ratio sníženo z 30 % ⇒ 25 %
  • Q - Deceive
    • Bonus AD ratio sníženo z 65 % ⇒ 60 %
    • Cooldown zvýšen z 12 / 11.5 / 11 / 10.5 / 10 seconds ⇒ 13 / 12.5 / 12 / 11.5 / 11 s
Alt Tag

Singed

  • Q - Poison Trail
    • Již nezpůsobuje snížené poškození šampionům na red side
    • Obnova debuffu zrychlena z 0,5 s ⇒ 0,25 s
Alt Tag

Sion

  • Passive - Glory in Death
    • Base Health Cost Per Tick změněn z 2,3–24,4  (dle levelu) ⇒ 2–19 (dle levelu)
  • E - Roar of the Slayer
    • Snížení armoru zvýšeno z 20 % ⇒ 25 %
  • R - Unstoppable Onslaught
    • Bonus AD ratio zvýšeno z 40–80 % ⇒ 60–120 %
Alt Tag

Sylas

  • Passive - Petricite Burst
    • Poškození proti monstrům zvýšeno ze 100% ⇒ 150 %
Alt Tag

Trundle

  • W - Frozen Domain
    • Bonus attack speed snížen z 30 / 50 / 70 / 90 / 110% ⇒ 30 / 45 / 60 / 75 / 90%
    • Cooldown zvýšen z 16 / 15 / 14 / 13 / 12 seconds ⇒ 18 / 17 / 16 / 15 / 14 seconds
Alt Tag

Varus

  • Q - Piercing Arrow
    • Maximální poškození sníženo z 90 / 160 / 230 / 300 / 370 ⇒ 80 / 150 / 220 / 290 / 360
  • W - Blighted Quiver
    • On-hit poškození zvýšeno z 6 / 12 / 18 / 24 / 30 ⇒ 6 / 14 / 22 / 30 / 38
  • E - Hail of Arrows
    • Poškození změněno z 60 / 100 / 140 / 180 / 220 (+ 100% bonus AD) ⇒ 60 / 90 / 120 / 150 / 180 (+ 90% bonus AD)
Alt Tag

Viego

  • Růst attack speedu snížen z 2,5% ⇒ 2,25%
  • Q - Blade of the Ruined King
    • Poškození změněno z 15 / 30 / 45 / 60 / 75 ⇒ 25 / 40 / 55 / 70 / 85
    • Crit multiplier snížen z 100 % ⇒ 75 %
    • Bonusové poškození na monstra odstraněno: 15 ⇒ 0
    • Léčení z označeného miniona zvýšeno z 50 % ⇒ 100 %
    • Léčení z označeného monstra sníženo z 145 % ⇒ 125 %
    • Léčení z označeného šampiona zvýšeno z 135 % ⇒ 150 %
Alt Tag

Warwick

  • Základní AD snížen z 60 ⇒ 65
  • Passive - Eternal Hunger
    • On-hit damage změněn z 12–46 (dle levelu) ⇒ 6–46 (dle levelu)
Alt Tag

Xin Zhao

  • Základní HP sníženo z 640 ⇒ 620
  • Q - Three Talon Strike
    • Změna poškození z 20 / 35 / 50 / 65 / 80 ⇒ 15 / 30 / 45 / 60 / 75
Alt Tag

Yuumi

  • Q - Prowling Projectile
    • Empowered damage snížen z 80 / 140 / 200 / 260 / 320 / 380 ⇒ 80 / 135 / 190 / 245 / 300 / 355
  • W - You and Me!
    • Heal/shield power snížena z 5 / 7.5 / 10 / 12.5 / 15% ⇒ 4 / 5 /6 / 7 / 8%
    • Změna z 3 / 5 / 7 / 9 / 11 (+ 4% AP) ⇒ 3 / 4 / 5 / 6 / 7 (+ 3% AP)
Alt Tag

Zyra

  • E - Grasping Roots
    • Cooldown snížen z 12 s ⇒ 11 s
  • R - Stranglethorns
    • Poškození zvýšeno z 180 / 265 / 350 ⇒ 200 / 300 / 400

Balanční změny itemů:

Alt Tag

Experimental Hexplate

  • Overdrive attack speed bonus snížen z 50 % ⇒ 30 %
  • Overdrive movement speed bonus zvýšen z 15 % ⇒ 20 %

Systémová změna - Baron Nashor

  • Regenerace za sekundu každou minutu zvýšena o 0,375 ⇒ 0
  • Základní HP: 11 500 ⇒ 11 800
  • HP za minutu: 180 ⇒ 190

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Související články

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama