i
Zdroj: Riot Games
Obrovský patch 14.10 přináší rework Corkiho a změny předmětů a run
Seznam kapitol
Včera skončil první split letošní ranked sezóny a dnes v poledne začne druhý. Riot si k tomuto přechodu přichystal velké balanční úpravy.
Šampioni
Corki
- Základní HP: 610 → 640
- Růst HP za úroveň: 103 → 100
- Základní armor: 28 → 30
- Růst armoru za úroveň: 4,7 → 4,5
- Základní AD: 61 → 55
- Základní attack speed: 0,638 → 0,644
- Růst regenerace many za úroveň: 0,55 → 0,7
- Projektil základního útoku nyní vylétne v animaci o něco později.
- P - Hextech Munitions
- Package (balíček) odstraněn.
- Poškození: 20% fyzické a 80% magické → 100% fyzické + 15% bonusový true damage.
- Q - Phosphorus Bomb
- Rychlost projektilu: 1000 → 1100
- Cooldown: 8 sekund → 9/8,5/8/7,5/7 sekund
- Cena: 60/70/80/90/100 many → 60/65/70/75/80 many
- Poškození:
- Základní poškození: 75/120/165/210/255 → 70/110/150/190/230
- AD ratio: 70% → 120%
- AP ratio: 50% → 70%
- W - Valkyrie
- Cema: 80 many → 80/85/90/95/100 many
- Postupné poškození (DoT) nyní zůstává na zasaženém cíli 1 sekundu po opuštění oblasti.
- Upraveny vizuální efekty schopnosti.
- E - Gatling Gun
- Cooldown: 16 sekund → 12 sekund
- Cena: 50 many → 50/55/60/65/70 many
- Typ poškození: 50% fyzické a 50% magické → 100% fyzické
- Poškození: 120/170/220/270/320 + 250% bonusového AD → 100/150/200/250/300 + 200% bonusového AD
- Maximální snížení resistů: 8/11/14/17/20 → 12/14,5/17/19,5/22
- Čas na maximální snížení resistů: 8 zásahů (2 sekundy) → 4 zásahy (1 sekunda)
- R - Missile Barrage
- Cena: 20 many → 35 many
- Maximální počet raket: 7 → 4
- Cooldown nabití rakety: 12/11/10 sekund → 20 sekund
- Základní útoky snižují cooldown o 2-4 sekundy podle šance na kritický zásah.
- První vylepšení schopnosti přidá 2 raketky.
- Poškození:
- Základní poškození: 80/115/150 → 80/180/280
- AD ratio: 25/50/75% → 70%
- AP ratio: 12% → odstraněno
Cho'Gath
- E - Vorpal Spikes
- Maximální poškození proti monstrům: 80/100/120/140/160 → 200
- Maximální poškození proti monstrům: Omezení odstraněno.
K'Sante
- Růst regenerace HP za úroveň: 0,85 → 1
- Růst HP za úroveň: 115 → 120
- E - Footwork
- Základní velikost štítu: 50/90/130/170/210 → 50/100/150/200/250
Sett
- E - Facebreaker
- Nyní uděluje 100 bonusového poškození mosntrům.
Skarner
- Q - Shattered Earth / Upheaval
- Ratio bonusových HP: 5% → 4%
- Cena: 30/35/40/45/50 many → 30 many
- Poškození do budov: 50% → 100%
- Maximální poškození do monster podle procent maximálních HP: 150/225/300/375/450 → 150/200/250/300/350
- E - Ixtal's Impact
- Ratio maximálních HP: 10% → 8%
- R - Impale
- Trvání použití schopnosti: 0,75 sekundy → 0,65 sekundy
- Skarner už není nezastavitelný během sesílání schopnosti.
- Skarner už nemůže připravit seslání další schopnosti během sesílání R. Během nabodávání nepřítel nelze Q a E použít.
Tryndamere
- P - Battle Fury
- Bonusová šance na kritický zásah z Fury: 0-40% → 0-50%
Viego
- Q - Blade of the Ruined King
- Léčení z minionů: 10% → 50%
Yasuo
- P - Way of the Wanderer
- Multiplikátor šance na kritický zásah: 2,5 → 2
- Bonusové AD za šanci na kritický zásah přesahující 100%: 40% → 50%
Yone
- P - Way of the Hunter
- Multiplikátor šance na kritický zásah: 2,5 → 2
- Bonusové AD za šanci na kritický zásah přesahující 100%: 40% → 50%
Systémové změny
Zkušenosti
- Zkušenosti pro dva více šampionů: 116% → 124%
- Zkušenosti za monstra v jungli: 100/100/102,5/107,5/120/120/130/130/145% (na úrovních 1-9) → 100/100/125/130/135/140/145/150% (na úrovních 1-8)
- Zkušenosti za kraba v řece: 100/105/110/115/120/125/130/135/140%, a poté +10% za úroveň →100/100/125/130/135/140/145/150% (na úrovních 1-8)
- Sdílené zkušenosti za zabitého šampiona: 66.6% (1-6), 82% (7-8), 100% (9+) → 66.6% (1-6), 82% (7-8), 90% (9+)
Zlato
- Zlato za 2+ killů: 450/600/700/800/900/1000 → 400/500/600/700/800/900/1000
- Zlato za vedení v CS: 50 zlata za 300 extra zlata za CS + 50 za dalších 200 → 50 zlata za 300 extra zlata za CS + 50 za dalších 250
- Zlato za 1+ smrtí: 274/220/176/140/112/100 → 267/201/151/113/100