Obrovský patch 14.10 přináší rework Corkiho a změny předmětů a run
i Zdroj: Riot Games
Novinky League of Legends Článek Obrovský patch 14.10 přináší rework Corkiho a změny předmětů a run

Obrovský patch 14.10 přináší rework Corkiho a změny předmětů a run | Kapitola 4

Giry

Giry

Seznam kapitol

1. Šampioni a systém 2. Předměty 3. Runy a summoner spelly 4. Aréna 5. Mastery a další změny

Včera skončil první split letošní ranked sezóny a dnes v poledne začne druhý. Riot si k tomuto přechodu přichystal velké balanční úpravy.

Reklama

Aréna - Systémové změny

Oživování

  • Čas, po kterém můžete začít oživovat spojence: 11-8 sekund → 12-8 sekund

Matchmaking

  • Ranked hry jsou nyní dostupné.
  • Dojde k lehkému resetu MMR, zvláště pro hráče s úrovní Gladiator a vyšší.
  • Došlo i další drobná vylepšení Matchmakingu.

Klobouky :)

  • Za vítězství v kolech s vysokými sázkami získáte klobouk.
  • Za eliminaci týmů získáte klobouk.

Ostatní

  • Počet unikátních výher k získání titulu Arena God: 168 → 60
  • Kliknutí pravým tlačítkem na Augment nebo výběr z kovadliny už nezvolí možnost, na kterou klikáte.
  • Pořadí výběru šampionů v jednom týmů je nyní hru od hry náhodné.

Cameos

Jhin

  • Rychlost střely Jhina: 8000 → 6000
  • Jhin sedí v pozici, která je výhodná pro tým s menšími HP → Jhin sedí v pozici, která je férová vůči oběma týmům.

Augmenty

Orbital Laser

  • Poškození do maximálních HP: 20% → 30%

Earthwake

  • Fyzické poškození: 125-2000 (+ 135% bonusového AD) → 125-2000 (+ 150% bonusového AD)

Accelerating Sorcery

  • Ability Haste za použití schopnosti: 9 → 10

Quantum Computing

  • Základní poškození: 100-250 → 200-350

Vulnerability

  • Šance na kritický zásah: 20% → 25%
  • Poškození kritickým zásahem: 50% → 45%

Tank It Or Leave It

  • Šance na kritický zásah: 20% → 25%
  • Maximální šance na obranu podle šance na kritický zásah: 60% → 50%
  • Redukce poškození: 25% → 20%

Soul Siphon

  • Šance na kritický zásah: 20% → 25%
  • Léčení: 15% ⇒ 12%

Jeweled Gauntlet

  • Šance na kritický zásah: 20% → 25%
  • Konverze AP na šanci na kritický zásah: 5% → 4,5%

Spellwake

  • Magické poškození: 40-250 +20% AP → 40-200 +20% AP

Raid Boss

  • Zvýšené statistiky: 50% → 40%

Holy Fire

  • Postupné poškození (DoT) do maximálních HP: 7% → 5%

Rabble Rousing

  • Léčení: 5-90 (+1% Maximálních HP) ⇒ 5-60 +1% Maximálních HP

Thread the Needle

  • Armor a Magic penetration: 25% → 20%

Wooglet's Witchcap

  • Needlessly Large Rod AP: 150 → 120

Firebrand

  • Poškození do maximálních HP za 5 sekund: 2,5% → 2%

Šampioni

Alt Tag

Aurelion Sol

  • Hvězdný prach za kolo: 26,66 → 40
  • W - Astral Flight
    • Trvání zpomalení: 1,5 sekundy → 1 sekunda
    • Cooldown: 22/20,5/19/17,5/16 sekund → 15/14/13/12/11 sekund
Alt Tag

Blitzcrank

  • P - Mana Barrier
    • Cooldown štítu: 30 sekund → 20 sekund
  • W - Overdrive
    • Trvání zpomalení: 1,5 sekundy → 1 sekunda
    • Bonusový attack speed: 30/40/50/60/70% → 50/60/70/80/90%
Alt Tag

Brand

  • P - Blaze
    • Poškození do % HP: 1,75% → 1,5%
  • E - Conflagration
    • AP ratio: 60% → 45%
  • R - Pyroclasm
    • Základní poškození: 75/150/225 → 75/125/175
Alt Tag

Galio

  • Q - Winds of War
    • Základní poškození: 100-280 → 70-210
  • W - Shield of Durand
    • Štít: 10-20% maximálních HP → 7,5-13,5% maximálních HP
Alt Tag

Gnar

  • P - Rage Gene
    • Trvání unavenosti po transformaci: 8 sekund → 5 sekund
  • Q - Boomerang Throw / Boulder Toss
    • Cooldown: 18/16/14/12/10 sekund → 14/12,5/11/9,5/8 sekund
    • Zpomalení v mini-formě: 15/20/25/30/35% → 25/30/35/40/45%
    • Zpomalení v mega-formě: 30/35/40/45/50% → 40/45/50/55/60%
  • E - Hop / Crunch
    • Cooldown: 18/16/14/12/10 sekund → 16/14/12/10/8 sekund
Alt Tag

Illaoi

  • P - Prophet of an Elder God
    • Léčení: 3,5% chybějících HP → 2,5% chybějících HP
  • Q - Tentacle Smash
    • Zvýšené poškození: 5-25% → 4-20%
  • W - Harsh Lesson
    • Cooldown: 4 sekundy → 6 sekund
Alt Tag

Irelia

  • Růst HP za úroveň: 124 → 136
  • W - Defiant Dance
    • Cooldown: 20/18/16/14/12 sekund → 16/15/14/13/12 sekund
  • R - Vanguard's Edge
    • Cooldown: 125/105/85 sekund → 40 sekund
Alt Tag

Lillia

  • Passive - Dream-Laden Bough
    • Poškození do maximálních HP: 5 (+1,25% za 100 AP) → 4 (+1,25% za 100 AP)
  • Q - Blooming Blows
    • AP ratio: 35% → 30%
Alt Tag

Swain

  • R - Demonic Ascension
    • Základní poškození za sekundu: 20/40/60 → 20/30/40
    • Základní léčení za sekundu: 15/27.5/40 → 12/22/32
Alt Tag

Zed

  • Q - Razor Shuriken
    • Základní poškození: 80/130/180/230/280 → 80/120/160/200/240
  • R - Death Mark
    • Uložené poškození: 30/45/60% → 25/40/55%

Předměty

Alt Tag

Cruelty

  • AP: 100 → 80
  • Pasivní HP ratio: 5% → 4%
Alt Tag

Decapitator

  • Adaptivní síla: 70 → 80
Alt Tag

Divine Sunderer

  • Poškození do maximálních HP pro Melee šampiony: 5% → 4%
Alt Tag

Eclipse

  • Poškození do maximálních HP pro Melee šampiony: 8% → 6%
Alt Tag

Guardian's Blade

  • HP: 300 → 250
Alt Tag

Guardian's Horn

  • Redukce poškození: 15 → 12
  • HP: 350 → 300
Alt Tag

Guardian's Shroud

  • HP: 350 → 300
Alt Tag

Hamstringer

  • Šance na kritický zásah: 20% → 25%
Alt Tag

Horizon Focus

AP: 100 → 80

Alt Tag

Innervating Locket

  • Ability haste: 25 → 20
  • AP: 80 → 70
Alt Tag

Liandry's Torment

  • AP: 70 → 60
Alt Tag

Reality Fracture

  • Poškození Voidgruba: 10 (+ 10% AP) (+ 5% AD) → 8 (+ 8% AP) (+ 4% AD)
Alt Tag

Sanguine Gift

  • Uložené poškození: 10% → 15%
  • AP: 90 → 80
Alt Tag

Sundered Sky

  • AD ratio léčení: 130% → 110%
  • HP 400 → 350
Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama