i
Zdroj: Riot Games
Obrovský patch 14.10 přináší rework Corkiho a změny předmětů a run | Kapitola 4
Seznam kapitol
Včera skončil první split letošní ranked sezóny a dnes v poledne začne druhý. Riot si k tomuto přechodu přichystal velké balanční úpravy.
Aréna - Systémové změny
Oživování
- Čas, po kterém můžete začít oživovat spojence: 11-8 sekund → 12-8 sekund
Matchmaking
- Ranked hry jsou nyní dostupné.
- Dojde k lehkému resetu MMR, zvláště pro hráče s úrovní Gladiator a vyšší.
- Došlo i další drobná vylepšení Matchmakingu.
Klobouky :)
- Za vítězství v kolech s vysokými sázkami získáte klobouk.
- Za eliminaci týmů získáte klobouk.
Ostatní
- Počet unikátních výher k získání titulu Arena God: 168 → 60
- Kliknutí pravým tlačítkem na Augment nebo výběr z kovadliny už nezvolí možnost, na kterou klikáte.
- Pořadí výběru šampionů v jednom týmů je nyní hru od hry náhodné.
Cameos
Jhin
- Rychlost střely Jhina: 8000 → 6000
- Jhin sedí v pozici, která je výhodná pro tým s menšími HP → Jhin sedí v pozici, která je férová vůči oběma týmům.
Augmenty
Orbital Laser
- Poškození do maximálních HP: 20% → 30%
Earthwake
- Fyzické poškození: 125-2000 (+ 135% bonusového AD) → 125-2000 (+ 150% bonusového AD)
Accelerating Sorcery
- Ability Haste za použití schopnosti: 9 → 10
Quantum Computing
- Základní poškození: 100-250 → 200-350
Vulnerability
- Šance na kritický zásah: 20% → 25%
- Poškození kritickým zásahem: 50% → 45%
Tank It Or Leave It
- Šance na kritický zásah: 20% → 25%
- Maximální šance na obranu podle šance na kritický zásah: 60% → 50%
- Redukce poškození: 25% → 20%
Soul Siphon
- Šance na kritický zásah: 20% → 25%
- Léčení: 15% ⇒ 12%
Jeweled Gauntlet
- Šance na kritický zásah: 20% → 25%
- Konverze AP na šanci na kritický zásah: 5% → 4,5%
Spellwake
- Magické poškození: 40-250 +20% AP → 40-200 +20% AP
Raid Boss
- Zvýšené statistiky: 50% → 40%
Holy Fire
- Postupné poškození (DoT) do maximálních HP: 7% → 5%
Rabble Rousing
- Léčení: 5-90 (+1% Maximálních HP) ⇒ 5-60 +1% Maximálních HP
Thread the Needle
- Armor a Magic penetration: 25% → 20%
Wooglet's Witchcap
- Needlessly Large Rod AP: 150 → 120
Firebrand
- Poškození do maximálních HP za 5 sekund: 2,5% → 2%
Šampioni
Aurelion Sol
- Hvězdný prach za kolo: 26,66 → 40
- W - Astral Flight
- Trvání zpomalení: 1,5 sekundy → 1 sekunda
- Cooldown: 22/20,5/19/17,5/16 sekund → 15/14/13/12/11 sekund
Blitzcrank
- P - Mana Barrier
- Cooldown štítu: 30 sekund → 20 sekund
- W - Overdrive
- Trvání zpomalení: 1,5 sekundy → 1 sekunda
- Bonusový attack speed: 30/40/50/60/70% → 50/60/70/80/90%
Brand
- P - Blaze
- Poškození do % HP: 1,75% → 1,5%
- E - Conflagration
- AP ratio: 60% → 45%
- R - Pyroclasm
- Základní poškození: 75/150/225 → 75/125/175
Galio
- Q - Winds of War
- Základní poškození: 100-280 → 70-210
- W - Shield of Durand
- Štít: 10-20% maximálních HP → 7,5-13,5% maximálních HP
Gnar
- P - Rage Gene
- Trvání unavenosti po transformaci: 8 sekund → 5 sekund
- Q - Boomerang Throw / Boulder Toss
- Cooldown: 18/16/14/12/10 sekund → 14/12,5/11/9,5/8 sekund
- Zpomalení v mini-formě: 15/20/25/30/35% → 25/30/35/40/45%
- Zpomalení v mega-formě: 30/35/40/45/50% → 40/45/50/55/60%
- E - Hop / Crunch
- Cooldown: 18/16/14/12/10 sekund → 16/14/12/10/8 sekund
Illaoi
- P - Prophet of an Elder God
- Léčení: 3,5% chybějících HP → 2,5% chybějících HP
- Q - Tentacle Smash
- Zvýšené poškození: 5-25% → 4-20%
- W - Harsh Lesson
- Cooldown: 4 sekundy → 6 sekund
Irelia
- Růst HP za úroveň: 124 → 136
- W - Defiant Dance
- Cooldown: 20/18/16/14/12 sekund → 16/15/14/13/12 sekund
- R - Vanguard's Edge
- Cooldown: 125/105/85 sekund → 40 sekund
Lillia
- Passive - Dream-Laden Bough
- Poškození do maximálních HP: 5 (+1,25% za 100 AP) → 4 (+1,25% za 100 AP)
- Q - Blooming Blows
- AP ratio: 35% → 30%
Swain
- R - Demonic Ascension
- Základní poškození za sekundu: 20/40/60 → 20/30/40
- Základní léčení za sekundu: 15/27.5/40 → 12/22/32
Zed
- Q - Razor Shuriken
- Základní poškození: 80/130/180/230/280 → 80/120/160/200/240
- R - Death Mark
- Uložené poškození: 30/45/60% → 25/40/55%
Předměty
Cruelty
- AP: 100 → 80
- Pasivní HP ratio: 5% → 4%
Decapitator
- Adaptivní síla: 70 → 80
Divine Sunderer
- Poškození do maximálních HP pro Melee šampiony: 5% → 4%
Eclipse
- Poškození do maximálních HP pro Melee šampiony: 8% → 6%
Guardian's Blade
- HP: 300 → 250
Guardian's Horn
- Redukce poškození: 15 → 12
- HP: 350 → 300
Guardian's Shroud
- HP: 350 → 300
Hamstringer
- Šance na kritický zásah: 20% → 25%
Horizon Focus
AP: 100 → 80
Innervating Locket
- Ability haste: 25 → 20
- AP: 80 → 70
Liandry's Torment
- AP: 70 → 60
Reality Fracture
- Poškození Voidgruba: 10 (+ 10% AP) (+ 5% AD) → 8 (+ 8% AP) (+ 4% AD)
Sanguine Gift
- Uložené poškození: 10% → 15%
- AP: 90 → 80
Sundered Sky
- AD ratio léčení: 130% → 110%
- HP 400 → 350