Obrovský patch 14.10 přináší rework Corkiho a změny předmětů a run
i Zdroj: Riot Games
Novinky League of Legends Článek Obrovský patch 14.10 přináší rework Corkiho a změny předmětů a run

Obrovský patch 14.10 přináší rework Corkiho a změny předmětů a run

Giry

Giry

14. 5. 2024 21:43

Seznam kapitol

1. Šampioni a systém 2. Předměty 3. Runy a summoner spelly 4. Aréna 5. Mastery a další změny

Včera skončil první split letošní ranked sezóny a dnes v poledne začne druhý. Riot si k tomuto přechodu přichystal velké balanční úpravy.

Reklama

Šampioni

Alt Tag

Corki

  • Základní HP: 610 → 640
  • Růst HP za úroveň: 103 → 100
  • Základní armor: 28 → 30
  • Růst armoru za úroveň: 4,7 → 4,5
  • Základní AD: 61 → 55
  • Základní attack speed: 0,638 → 0,644
  • Růst regenerace many za úroveň: 0,55 → 0,7
  • Projektil základního útoku nyní vylétne v animaci o něco později.
  • P - Hextech Munitions
    • Package (balíček) odstraněn.
    • Poškození: 20% fyzické a 80% magické → 100% fyzické + 15% bonusový true damage.
  • Q - Phosphorus Bomb
    • Rychlost projektilu: 1000 → 1100
    • Cooldown: 8 sekund → 9/8,5/8/7,5/7 sekund
    • Cena: 60/70/80/90/100 many → 60/65/70/75/80 many
    • Poškození:
      • Základní poškození: 75/120/165/210/255 → 70/110/150/190/230
      • AD ratio: 70% → 120%
      • AP ratio: 50% → 70%
  • W - Valkyrie
    • Cema: 80 many → 80/85/90/95/100 many
    • Postupné poškození (DoT) nyní zůstává na zasaženém cíli 1 sekundu po opuštění oblasti.
    • Upraveny vizuální efekty schopnosti.
  • E - Gatling Gun
    • Cooldown: 16 sekund → 12 sekund
    • Cena: 50 many → 50/55/60/65/70 many
    • Typ poškození: 50% fyzické a 50% magické → 100% fyzické
    • Poškození: 120/170/220/270/320 + 250% bonusového AD → 100/150/200/250/300 + 200% bonusového AD
    • Maximální snížení resistů: 8/11/14/17/20 → 12/14,5/17/19,5/22
    • Čas na maximální snížení resistů: 8 zásahů (2 sekundy) → 4 zásahy (1 sekunda)
  • R - Missile Barrage
    • Cena: 20 many → 35 many
    • Maximální počet raket: 7 → 4
    • Cooldown nabití rakety: 12/11/10 sekund → 20 sekund
    • Základní útoky snižují cooldown o 2-4 sekundy podle šance na kritický zásah.
    • První vylepšení schopnosti přidá 2 raketky.
    • Poškození:
      • Základní poškození: 80/115/150 → 80/180/280
      • AD ratio: 25/50/75% → 70%
      • AP ratio: 12% → odstraněno
Alt Tag

Cho'Gath

  • E - Vorpal Spikes
    • Maximální poškození proti monstrům: 80/100/120/140/160 → 200
    • Maximální poškození proti monstrům: Omezení odstraněno.
Alt Tag

K'Sante

  • Růst regenerace HP za úroveň: 0,85 → 1
  • Růst HP za úroveň: 115 → 120
  • E - Footwork
    • Základní velikost štítu: 50/90/130/170/210 → 50/100/150/200/250
Alt Tag

Sett

  • E - Facebreaker
    • Nyní uděluje 100 bonusového poškození mosntrům.
Alt Tag

Skarner

  • Q - Shattered Earth / Upheaval
    • Ratio bonusových HP: 5% → 4%
    • Cena: 30/35/40/45/50 many → 30 many
    • Poškození do budov: 50% → 100%
    • Maximální poškození do monster podle procent maximálních HP: 150/225/300/375/450 → 150/200/250/300/350
  • E - Ixtal's Impact
    • Ratio maximálních HP: 10% → 8%
  • R - Impale
    • Trvání použití schopnosti: 0,75 sekundy → 0,65 sekundy
    • Skarner už není nezastavitelný během sesílání schopnosti.
    • Skarner už nemůže připravit seslání další schopnosti během sesílání R. Během nabodávání nepřítel nelze Q a E použít.
Alt Tag

Tryndamere

  • P - Battle Fury
    • Bonusová šance na kritický zásah z Fury: 0-40% → 0-50%
Alt Tag

Viego

  • Q - Blade of the Ruined King
    • Léčení z minionů: 10% → 50%
Alt Tag

Yasuo

  • P - Way of the Wanderer
    • Multiplikátor šance na kritický zásah: 2,5 → 2
    • Bonusové AD za šanci na kritický zásah přesahující 100%: 40% → 50%
Alt Tag

Yone

  • P - Way of the Hunter
    • Multiplikátor šance na kritický zásah: 2,5 → 2
    • Bonusové AD za šanci na kritický zásah přesahující 100%: 40% → 50%

Systémové změny

Zkušenosti

  • Zkušenosti pro dva více šampionů: 116% → 124%
  • Zkušenosti za monstra v jungli: 100/100/102,5/107,5/120/120/130/130/145% (na úrovních 1-9) → 100/100/125/130/135/140/145/150% (na úrovních 1-8)
  • Zkušenosti za kraba v řece: 100/105/110/115/120/125/130/135/140%, a poté +10% za úroveň →100/100/125/130/135/140/145/150% (na úrovních 1-8)
  • Sdílené zkušenosti za zabitého šampiona: 66.6% (1-6), 82% (7-8), 100% (9+) → 66.6% (1-6), 82% (7-8), 90% (9+)

Zlato

  • Zlato za 2+ killů: 450/600/700/800/900/1000 → 400/500/600/700/800/900/1000
  • Zlato za vedení v CS: 50 zlata za 300 extra zlata za CS + 50 za dalších 200 → 50 zlata za 300 extra zlata za CS + 50 za dalších 250
  • Zlato za 1+ smrtí: 274/220/176/140/112/100 → 267/201/151/113/100
Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama