
Nový patch! 3.5 - Karma a Udyr rework a další
V noci se ve hře objeví nový patch - Karma a Udyr rework, silnější věže, kick AFK hráčů z champion selectu a více uvnitř.
Jak už bývá zvykem, představíme vám nejdůležitější změny kompletně v češtině. Ty drobnější, kosmetické změny a opravy bugů najdete na oficiálních stránkách League of Legends. Tak pojďme na Patch 3.05, patch, kdy se znovu začali hrát Karma a Udyr.
1) KARMA - REWORKGathering Fire (pasivka)Snižuje cooldown na Mantru o jednu sekundu pokaždé, když Karma zasáhne nepřítele jednou ze svých schopností (autoattack snižuje cooldown o 0.5 sec).
Inner Flame (Q)Karma vystřelí proud energie, který po nárazu exploduje, zraní a zpomalí všechny nepřátele.
Mantra Bonus: Dá více zranění a zanechá na místě dopadu kruh, který zpomaluje všechny nepřátele o 50%. Po vteřině a půl tento kruh exploduje a dá další zranění do nepřátel.
Focused Resolve (W)Propojí Karmu s nepřátelským šampionem, odkryje ho a zraní ho, pokud paprsek vydrží celé dvě vteřiny, dostane nepřátelský šampion vteřinový root.
Mantra Bonus: Dává větší zranění a zároveň léčí Karmu po celou dobu trvání.
Inspire (E)Zacílený spoluhráč získá štít, který dává 20% movement speed a absorbuje zranění.
Mantra Bonus: Štít zároveň zraní všechny nepřátele v okolí, spřátelení šampioni v okolí štítu dostávají movement speed 20% a také dostávají poloviční absorbci, jako šampion, která má štít na sobě.
Mantra (R)Karma zesílí jednu z následujících schopností, schopnost získá bonusový efekt.
Riot: Karma byla přepracována z několika důvodů, hlavním z nich bylo to, že nezapadala do Lore a její hratelnost byla velmi špatně nastavená v porovnání s tím, jaká být měla. Více o změnách Karmy, o jejím novém vzhledu ve hře a dalších věcech se dočtete v tomto článku.2) HECARIM - NERFSpirit of Dread (W)Zvýšen cooldown na 22/21/20/19/18 sec (dříve 18/17/16/15/14).
3) UDYR - REWORKSnížen mana cost všech schopností na 47/44/41/38/35 (dříve 55/50/45/40/35).
Monkey's Agility (pasivka)Nyní za každou změnu "stance" získá Udyr 10% Attack Speed a 5 Movement Speed (tento efekt se sčítá až třikrát).
Dříve tato schopnost dávala místo Movement Speedu 4% Magic Resist a Armoru.
Turtle Stance (W)Zvýšena velikost štítu na 60/100/140/180/220 (dříve 60/95/130/165/200).
Jeho útoky nyní nevrací manu, pouze životy. Nyní může v této stanci dávat kritické údery.
Bear Stance (E)Movement Speed bonus zvýšen na 15/20/25/30/35% (dříve 15/18/21/24/27%). Doba trvání snížena na 2/2.3/2.5/2.8/3 (dříve 2/2.5/3/3.5/4).
Při použití této schopnosti Udyr zcela ignoruje unit collision - může tedy běhat skrze miniony (podobně jako Janna se Zephyrem).
Udyr při aktivaci použije také "mini-dash" - dostane se k soupeři, pokud je o kousek mimo svou attack range a zkrátka na něj skočí (opravdu pouze krátká vzdálenost, řekněme do 100-150).
Phoenix Stance (R)Nyní účinkuje již na první útok a pak na každý třetí následující, dříve to bylo pouze každý třetí (čili až po x útocích se objevila aktivka).
AP ratio pasivky zvýšeno na 0.45 (dříve 0.15).
Již nedává bonusové AP a AD.
Více změn o Udyrovi se dozvíte v tomto článku.
4) VYHOZENÍ AFK HRÁČŮ Z CHAMPION SELECTU
Pokud je hráč AFK v champion selectu a nezvolí si šampiona, je hra zrušena, hráč penalizován stejně jako když opustí hru dobrovolně a ostatní hráči jsou přesunuti zpět na začátek queue.
Při Draft Pick módu to funguje obdobně - jakmile se objeví jeden hráč, který nezvolí šampiona kvůli neaktivitě, hra je okamžitě zrušena, hráč penalizován a zbytek hráčů navrácen na začátek queue.
Určitě skvělá změna, která by měla opět trochu vylepšit herní systém League of Legends, well done!5) VĚŽE - BUFFVěže nyní dávají 105% zranění při prvním útoku do šampiona (dříve 94.5%), každý další útok vůči šampionovi zraňuje o 25% více, maximálně až do 225% (dříve o 20%, maximálně 210%).
Věže nyní zraňují Siege Miniony za 70% (dříve 50%), stejně tak Super Miniony. Siege Minioni nyní dávají věžím 150% zranění (dříve 200%).
Riot se snaží zesílit věže, které jsou momentálně až moc slabé v začátcích každé hry.