Nový patch! 3.5 - Karma a Udyr rework a další
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Nový patch! 3.5 - Karma a Udyr rework a další

Nový patch! 3.5 - Karma a Udyr rework a další

derk

derk

28. 3. 2013 13:12

V noci se ve hře objeví nový patch - Karma a Udyr rework, silnější věže, kick AFK hráčů z champion selectu a více uvnitř.

Reklama

Jak už bývá zvykem, představíme vám nejdůležitější změny kompletně v češtině. Ty drobnější, kosmetické změny a opravy bugů najdete na oficiálních stránkách League of Legends. Tak pojďme na Patch 3.05, patch, kdy se znovu začali hrát Karma a Udyr.

1) KARMA - REWORKGathering Fire (pasivka)

Snižuje cooldown na Mantru o jednu sekundu pokaždé, když Karma zasáhne nepřítele jednou ze svých schopností (autoattack snižuje cooldown o 0.5 sec).

Inner Flame (Q)

Karma vystřelí proud energie, který po nárazu exploduje, zraní a zpomalí všechny nepřátele.

Mantra Bonus: Dá více zranění a zanechá na místě dopadu kruh, který zpomaluje všechny nepřátele o 50%. Po vteřině a půl tento kruh exploduje a dá další zranění do nepřátel.

Focused Resolve (W)

Propojí Karmu s nepřátelským šampionem, odkryje ho a zraní ho, pokud paprsek vydrží celé dvě vteřiny, dostane nepřátelský šampion vteřinový root.

Mantra Bonus: Dává větší zranění a zároveň léčí Karmu po celou dobu trvání.

Inspire (E)

Zacílený spoluhráč získá štít, který dává 20% movement speed a absorbuje zranění.

Mantra Bonus: Štít zároveň zraní všechny nepřátele v okolí, spřátelení šampioni v okolí štítu dostávají movement speed 20% a také dostávají poloviční absorbci, jako šampion, která má štít na sobě.

Mantra (R)

Karma zesílí jednu z následujících schopností, schopnost získá bonusový efekt.

Riot: Karma byla přepracována z několika důvodů, hlavním z nich bylo to, že nezapadala do Lore a její hratelnost byla velmi špatně nastavená v porovnání s tím, jaká být měla. Více o změnách Karmy, o jejím novém vzhledu ve hře a dalších věcech se dočtete v tomto článku.2) HECARIM - NERFSpirit of Dread (W)

Zvýšen cooldown na 22/21/20/19/18 sec (dříve 18/17/16/15/14).

3) UDYR - REWORK

Snížen mana cost všech schopností na 47/44/41/38/35 (dříve 55/50/45/40/35).

Monkey's Agility (pasivka)

Nyní za každou změnu "stance" získá Udyr 10% Attack Speed a 5 Movement Speed (tento efekt se sčítá až třikrát).

Dříve tato schopnost dávala místo Movement Speedu 4% Magic Resist a Armoru.

Turtle Stance (W)

Zvýšena velikost štítu na 60/100/140/180/220 (dříve 60/95/130/165/200).

Jeho útoky nyní nevrací manu, pouze životy. Nyní může v této stanci dávat kritické údery.

Bear Stance (E)

Movement Speed bonus zvýšen na 15/20/25/30/35% (dříve 15/18/21/24/27%). Doba trvání snížena na 2/2.3/2.5/2.8/3 (dříve 2/2.5/3/3.5/4).

Při použití této schopnosti Udyr zcela ignoruje unit collision - může tedy běhat skrze miniony (podobně jako Janna se Zephyrem).

Udyr při aktivaci použije také "mini-dash" - dostane se k soupeři, pokud je o kousek mimo svou attack range a zkrátka na něj skočí (opravdu pouze krátká vzdálenost, řekněme do 100-150).

Phoenix Stance (R)

Nyní účinkuje již na první útok a pak na každý třetí následující, dříve to bylo pouze každý třetí (čili až po x útocích se objevila aktivka).

AP ratio pasivky zvýšeno na 0.45 (dříve 0.15).

Již nedává bonusové AP a AD.

Více změn o Udyrovi se dozvíte v tomto článku.               
Nový patch! 3.5 - Karma a Udyr rework a další
        

4) VYHOZENÍ AFK HRÁČŮ Z CHAMPION SELECTU 

Pokud je hráč AFK v champion selectu a nezvolí si šampiona, je hra zrušena, hráč penalizován stejně jako když opustí hru dobrovolně a ostatní hráči jsou přesunuti zpět na začátek queue. 

Při Draft Pick módu to funguje obdobně - jakmile se objeví jeden hráč, který nezvolí šampiona kvůli neaktivitě, hra je okamžitě zrušena, hráč penalizován a zbytek hráčů navrácen na začátek queue.

Určitě skvělá změna, která by měla opět trochu vylepšit herní systém League of Legends, well done!5) VĚŽE - BUFF

Věže nyní dávají 105% zranění při prvním útoku do šampiona (dříve 94.5%), každý další útok vůči šampionovi zraňuje o 25% více, maximálně až do 225% (dříve o 20%, maximálně 210%).

Věže nyní zraňují Siege Miniony za 70% (dříve 50%), stejně tak Super Miniony. Siege Minioni nyní dávají věžím 150% zranění (dříve 200%).

Riot se snaží zesílit věže, které jsou momentálně až moc slabé v začátcích každé hry. 
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama