Nová Twisted Treeline - názor
i Zdroj: Tryhard.cz
Ostatní Článek Nová Twisted Treeline - názor

Nová Twisted Treeline - názor

derk

derk

31. 10. 2012 08:40

Jak jste zatím spokojeni s přepracováním Twisted Treeline?

Reklama

Na tuhle otázku máme odpověď, doplněnou i oficiálnímí vyjádřenímí designérů z Riotu. Protože přeci jen, změna mapy vypadala úžasně, ale spousta lidí zas tak spokojená není. Pojďme se na to podívat.

Twisted se mi líbila již před tím, a když teď Riot oznámil, že bude vylepšená, nemohl jsem se dočkat. Bylo zde totiž pár velkých chyb, a co je poškozené, to musí být i opravené.

Zaprvé, proběhla obrovská změna, co se vizuální stránky týče, i když je tam víc hub než stromů, stále je to pastva pro oči. Potvory v džungli vypadají také skvěle, například nový pavoučí boss Vilemaw. Tým pracující na vizuální stránce mapy musel dělat zázraky. Změna je také v hudebním pozadí, které je nyní strašidelnější, odpovídající přesunu mapy na Shadow Isles, a zároveň je to něco, co v předchozí mapě nebylo.

Opravovaní rozbitého

Na staré verzi mapy bylo pár problémů, na které se bylo potřeba zaměřit: Tahání creepů do base, náhodné spawny potvor v lese, které se více zaměřovaly na top, což znamenalo nevyváženost hry, jednoduchost back-door(ingu) – každý champ, který má skok nebo cokoli, s čím může projít zdí, se stal nutností, kterou si musíte vzít. Bylo předpokladem, že se tyto problémy vyřeší a skutečně se tak stalo. Nová zeď mezi Nexusem a fontánou zabraňuje tahání creepů do base. Za další byla odebrána náhodnost spawnu v lese a byl nastaveno, že potvory se budou zaměřovat pouze na mid ne na top ani bot. Mezi Nexusem a lesem byla přidána díra, která znemožňuje back-door. Zdi byly rozděleny, takže pro championy jako je Fiora a její Q spell (blink spelly) se náhle stalo stíhání protivníka další možností. Dobrá práce, Riot Games!

Opravovaní toho, co rozbité nebylo

Naneštěstí se ale tým vývojařů nezastavil jen u těchto problémů. S představením oltářů jako cílů úkolů, se z toho stal jakýsi druhý Dominion, a také pocit z mapy se jakýmsi způsobem změnil. Aby si se zmocnil oltáře, musíš stát na jakési plošině. Mezi tím, co na ní stojíš, tvůj tým dostává bonusové 4 goldy za každý kill, zmocnění se druhého oltáře dává týmu bonusový Ability Power a Attack Damage. Když se zmocníš oltáře, je na 90 sekund nedobytný.

Nejvíce diskuzí o této mapě je právě na téma oltářů.

„Jeden z problému, se kterým jsme se museli vyrovnat bylo to, že takto malá mapa nedovoluje stejný warding a counterwarding (používání Ward) jako mapa 5v5, kvůli menšímu počtu cest a většímu počtu textur. Když jsme věděli, že wardy budou muset zmizet, hledali jsme nové způsoby kontroly bojiště pomocí rozhledu. Jeden za nápadů byly lampy, kterých by se bylo možné zmocnit a bojovat o ně – efektivní, neutrální lampy, které by mohl hráč používat a kontrolovat, buď skrze obsazování nebo použitím itemu „Lamp oil". Tento nápad byl pomalu přepracován do podoby oltářů. K těm jsme také přidali větší odměny a tím pádem větší potřebu je získávat," napsal Richard „ Nome " Liu, vrchní designér.

Vypadá to, že Riot přidal nové cíle kvůli potřebě vidění, i když jsem nikdy neslyšel hráče si stěžovat na wardovaní v předchozí verzi mapy. Opravdu to bylo nutné, bylo potřeba to předělat?

Diskuse se teď přesunula na bonusy z oltářů, a na to, jak je obsadit. Hráči se snaží prosadit prodloužení doby potřebné pro obsazení, nebo se snaží o to, aby nemožnost jeho opětovného zabrání nepřítelem byla delší než 90 sekund. Tyto ohlasy však nijak netrápí designový tým.

Richard „ Nome " Liu, vrchní designér, napsal: „Tím, že bychom udělali delší zabírací čas, by jsme zvýšili čas na odezvu, což by vyvolalo nezájem nebo ztrátu motivace pro ten tým, který by jej měl vzít nepřítelovi z rukou"

Osobně mi je jedno, jaká je obsazovací rychlost nebo jaké jsou buffy z oltářů, nerozumím tomu, proč jsou samotné oltáře přidány! Podle mě, nikdy nebyly tyto oltáře komunitou nijak vyžadovány. Pocit z mapy se změnil opravdu radikálně, možná jen jde o to si na ni zvyknout. Já tomu dám ten čas, který je potřebný na to, abych novou Twisted Treeline pochopil. Jedno je jisté, Twisted Treeline už není stará dobrá Twisted Treeline.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama