TFT: Set 16 je tady a přináší zatím největší množství jednotek!
Se zítřejším patchem se do hry dostává ambiciózní TFT Set 16, který rozšiřuje celkové počet jednotek o 40 šamponů a přestavuje řadu velmi zábavných jednotek a traitů.
SET MECHANIC: UNLOCKABLES
Nová mechanika Unlockables přináší do hry 40 dodatečných šampionů, které si můžete v průběhu zápasu zpřístupnit a rozšířit tak svou standardní nabídku v obchodě. Systém zároveň upravuje pravděpodobnosti pro získání 3-hvězdičkových verzí u vzácnějších jednotek, aby byla zachována férovost vůči běžným šampionům. Mějte na paměti, že odemčení platí vždy pouze pro aktuální hru a nepřenáší se dále. O této mechanice se dozvíte více v tomto článku:
TFT v novém setu Lore and Legends téměř zdvojnásobí počet šampionů
Set 16: Lore and Legends chystá obrovské rozšíření: Nový set přinese 100 šampionů, z toho 40 odemykatelných během hry. Nová mechanika slibuje více strategií a unikátních compů.
Příběh na kterém se podílel český tvůrce Necrit!
TFT tímto setem rovněž rozšiřuje příbeh naších oblíbených postaviček a mini-legend, na kterém rovněž spolupracoval český lore expert Necrit.
Český tvůrce Necrit se stává oficiálním autorem pro Riot Games
Necrit, český expert na lore, se stává oficiálním autorem příběhu pro TFT. Hráče čeká dosud nejhlubší lore, který je ukrytý ve střípcích, detailech a tajemstvích Convergence.
Systémové změny
Player Damage
Poškození ve Fázi 3 se mírně zvyšuje, aby se více vyplatilo hrát na tempo a udržovat silný board. Naopak ve Fázi 4 se poškození snižuje, což by mělo hru ve střední fázi pocitově prodloužit a stabilizovat.
- Stage 3 (Základní poškození): 5 ⇒ 6
- Stage 4 (Základní poškození): 8 ⇒ 7
Zkušenosti
Dostat se na level 8 bude nyní nákladnější, což by mělo prodloužit fázi ve středu hry. Cesta na level 9 a 10 je však zlevněna, což odměňuje hráče, kteří dokáží stabilizovat svůj board na levelu 8.
- XP na level 8: 48 ⇒ 60
- XP na level 9: 76 ⇒ 68
- XP na level 10: 84 ⇒ 68
Shop Odds
Na vyšších levelech (8 a 9) bude nyní snazší najít klíčové 4-cost a 5-cost jednotky. Pokud máte dostatek zlaťáků, roll-down na těchto úrovních bude konzistentnější.
- Level 8: 17/24/32/24/3 % ⇒ 15/20/32/30/3 %
- Level 9: 12/18/25/33/12 % ⇒ 10/17/25/33/15 %
Carousel
Jelikož Prismatické vlastnosti nyní vyžadují level 10 a dva Emblémy, zvyšuje se šance na výskyt Spatul a Pánví v karuselech, aby byly tyto strategie reálně hratelné.
- Stage 2 & 4 (Šance na 1x Spat/Pan): 11 % ⇒ 15 %
- Stage 2 & 4 (Šance na 3x Spat/Pan): 1 % ⇒ 3 %
- Stage 3 (Šance na 1x Spat/Pan): 12 % ⇒ 15 %
Roles
Do systému rolí se vrací Assassin s přepracovanou defenzivní mechanikou.
- Efekt: Assassini dostávají o 15 % menší poškození od všech nepřátel kromě jejich aktuálního cíle.
Champion Movement
- Šampioni nyní reagují a přesouvají se na nové políčko o něco rychleji. Tato změna má za cíl omezit zasekávání (stuttering) při pohybu k novému cíli.
Opening Encounters
- Největší změnou je náhrada "Wandering Trainer" za "Ryze's Emblem Ensemble", který dává přímo 3 Emblémy (místo Golema), což nutí hráče dosáhnout levelu 10 pro aktivaci nejsilnějších synergií. Celkový dopad úvodních setkání by měl být nižší než v minulých setech.
Šance na jednotlivá setkání:
- 3-Cost Start (7,2 %): Začínáte s náhodným 3-cost šampionem.
- Howling Abyss (7,2 %): Získáte 5 náhodných 1-cost jednotek.
- Silver Scrapes (7,2 %): Poslední dva hráči získají 70 zlaťáků pro finální souboj.
- Golden Gala (6,2 %): Twisted Fate zajistí, že všechny Augmenty budou zlaté.
- Upgraded Start (6,2 %): Ekko vylepší vašeho startovního šampiona na 2 hvězdy.
- Component Anvils (6,2 %): Poppy vám dá dvě kovadliny s komponenty.
- Scuttle Puddle (6,2 %): Hra plná krabů s extra lootem.
- Augment Round Swap (6,2 %): LeBlanc posune nabídku Augmentů na dřívější kola.
- Reckoner Arena (6,2 %): Draven dává zlaťáky, kdykoliv někdo vypadne.
- Loot Subscription (5,2 %): Zoe dává loot na začátku každé fáze.
- Gold Subscription (5,2 %): Tahm Kench dává zlaťáky na začátku každé fáze.
- Scouting Party (5,2 %): Teemo přidá +1 reroll pro všechny Augmenty.
- No Encounter (5,2 %): Žádné speciální zahájení.
- Prismatic Party (4,1 %): Seraphine změní všechny Augmenty na prismatické.
- Prismatic Finale (4,1 %): Zilean změní poslední Augment na prismatický.
- Prismatic Opener (4,1 %): Galio změní první Augment na prismatický.
- 2-Cost Start (4,1 %): Začínáte s náhodným 2-cost šampionem.
- Emblem Ensemble (4,1 %): Ryze vám dá 3 náhodné Emblémy do začátku.
Traity a jednotky
O traitech a jednotkách jsem informovali v následujícím článku. Pokud však hledáte detailní popis různých jednotek a jejich traitů, tak doporučujeme kvalitní TFT weby jako je: TFTAcademy, Mobalytics či MetaTFT.
Nové traity, odemykatelní šampioni a legendární jednotky v Setu 16
TFT vývojáři nám pro nový set 16 už představili, některé zajímavé traity a unikátní šampiony. Pojďme se podívat jak změní TFT v nepoznání.
Itemy
Pro lepší vybalancování s novými jednotkami a traity Riot rovněž mírně upravuje množství itemů.
Základní itemy
- Adaptive Helm:
- Mana Regen: 2 ⇒ 3
- Armor/MR: 35 ⇒ 45
- Bloodthirster:
- AD/AP: 20 % ⇒ 15 %
- Bramble Vest:
- HP % odraz za útok: 7 % ⇒ 9 %
- Redukce útoků: 8 % ⇒ 5 %
- Evenshroud:
- HP: 150 ⇒ 250
- Edge of Night:
- Aktivace efektu (zneviditelnění) již neodstraňuje efekty poškození v čase (DoT).
- Giant Slayer:
- AD/AP: 20 ⇒ 15
- Kraken's Fury:
- Bonus AS: 40 % ⇒ 30 %
- AD za útok: 4 % ⇒ 3,5 %
- Spear of Shojin:
- AP: 10 % ⇒ 15 %
- Sterak's Gage:
- Trvání štítu: 5s ⇒ 4s
- Warmog's Armor:
- HP: 600 ⇒ 500
- Max HP bonus: 12 % ⇒ 15 %
Radiant itemy
- Radient itemy nyní mají přesně dvojnásobné statistiky oproti svým základním verzím. Výjimky tvoří pouze specifické efekty, které nelze zdvojnásobit (např. Edge of Night, Last Whisper nebo Infinity Edge).