Nejhledanější trailer i hra v roce 2016
Je mu teprve několik měsíců, přesto se umístil mezi nejvyhledávanějšími na Youtube i Google.
V nedávno zveřejněném přehledu nejvyhledávanějších her ve
Spojených státech za rok 2016se Overwatch umístil na krásném třetím místě. Vzhledem k faktu, že se tato hra dočkala vydání až v polovině roku, lze hodnotit příčku velmi pozitivně. První dvě pozice obsadily prohlížečové hry Agar.io a Slither.io. První jmenovaná slavila úspěch již minulý rok, kdy se stala třetí nejvyhledávanější. Pro
Českou republikubohužel kategorie her nebyla zveřejněna. Mezi
skokany rokuse však po MS v hokeji 2016 objevilo zmíněné Slither.io, Pokémon Go a Agar.io.
- Slither.io
- Agar.io
- Overwatch
- Battlefield 1
- Warcraft
- Dark Souls 3
- Blade and Soul
- Madden 17
- No Mans Sky
- Call of Duty Infinite Warfare
Žebříček
Nejvíce sledovaných herních videí(trailerů) za poslední rok naopak obsadily klasické AAA tituly s velkými rozpočty. Nikoho nepřekvapí prvenství Battlefield 1, který způsobil při ohlášení opravdové pozdvižení. Overwatch se sice neprosadil se svým trailerem, ale nejvíce zaujal
short Dragons, vyprávějící o komplikované minulosti Hanza a Genjiho. Údaje o počtu zhlédnutí jsou uvedeny k 16. 12. 2016, proto nemusí odpovídat pořadí. Další zajímavou statistikou je i poměr liků a disliků u Call of Duty (561 175 x 3 399 595).
- Battlefield 1 (50 230 999 zhlédnutí)
- Call of Duty: Infinite Warfare (36 148 451 zhlédnutí)
- Clash of Clans: Hog Rider 360° (37 931 208 zhlédnutí)
- Gears of War 4 - Tomorrow (17 127 706 zhlédnutí)
- Clash of Kings (17 757 141 zhlédnutí)
- Overwatch Animated Short - Dragons (14 274 658 zhlédnutí)
- Starter Pokémon Sun and Moon (10 799 105 zhlédnutí)
- FIFA 17 - The Journey (10 695 825 zhlédnutí)
- Watch Dogs 2 (10 219 060 zhlédnutí)
- DOOM - Fight Like Hell (9 727 500 zhlédnutí)