Jak funguje Tracking systém?
i Zdroj: Tryhard.cz
Zajímavosti Článek Jak funguje Tracking systém?

Jak funguje Tracking systém?

Michal Kovář

Michal Kovář

19. 3. 2017 15:00 1

Nový způsob vyhodnocování Assault map dorazil na PTR, kdo tedy zvítězí?

Reklama

Tracking systém je v obdobné podobě již implementován na Escort mapách a vývojáři si slibují, že dokáže omezit počet remíz i u Assault. Nově by tedy vyhrál tým, který zabere větší část pointu, myšleno v procentech a nikoli po třetinách, jak by šlo očekávat. Systém ovlivní jak klasické Assault mapy (Hanamura, Volskaya) tak pochopitelně i hybridní Assault/Escort (Eichenwalde, King's Row). Na oficiálním fóru popsal Scott Mercer tracking systém následovně.

Základy

Týmy již nemusí zabrat kompletní objective, aby hru vyhrály. Jestliže obě strany mají po uplynutí času stejně zabraných pointů, hra porovná maximálně dosažené procentuální zabrání posledního objectivu. Tým s vyšším procentem logicky vyhrává. Systém není založen na záchytných bodech v 33% a 66%, ale na celé škále od 0-100%. Maximální dosažené procentuální zabrání pointu bude nově vyznačeno oranžovým trojúhelníkem.

Příklady

  • příklad 1: 

    • Tým A útočí a zabere bod 1 a 2 se zbývajícím časem 3:00; získává 2 body
    • Tým B útočí a také zabere pouze bod 1; získává 1 bod
    • Tým A vyhrává 2:1 (tracking systém se na nerovná skóre nevztahuje)
  • příklad 2:

    • Tým A útočí a zabere bod 1 a v bodu 2 se mu podaří dosáhnout maximálně 73%. Následně se podaří bránícím odvrátit útok a indikátor spadne na záchytný bod 66%.
    • Tým B útočí a také zabere bod 1. Aby následně vyhrál, postačí, když z druhého bodu zabere 74%.
  • příklad 3:

    • Tým A útočí a nepodaří se mu zabrat ani bod 1, dokonce nezabere ani 1%.
    • Tým B útočí a dopadne naprosto stejně.
    • Skóre je 0:0 a zápas končí remízou.
  • příklad 4:

    • Tým A útočí a zabere bod 1 a 2 se zbývajícím časem 3:00; získává 2 body
    • Tým B útočí a zabere oba body bez zbývajícího času; získává 2 body
    • Tým A má nyní 3 minuty, aby se pokusil zabrat alespoň 1% z prvního bodu. To znamená, že v okamžiku kdy se na bodu 1 objeví pouze hráč Týmu A a nikdo z Týmu B, Tým A vyhrává.

Pro obránce to znamená naprosto přenastavit taktiku při defensivní fázi. Být na pointu je nyní mnohem důležitější, než tomu bylo doposud a lehkou nevýhodu mohou pocítit hrdinové bojující na dálku. Systém je momentálně pouze na testování na PTR, odkud ho může na live servery čekat ještě dlouhá cesta.

Zdroj: Blizzard

Co říkáte na nový Tracking systém, prospěje hře?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama