V minulém díle zlomových momentů jsme se podívali na 4 summoner spelly, které již ve hře nenajdeme. Dneska je na řadě druhá čtveřice ve složení Rally, Revive, Stifle a Surge.

Rally

  • Schopnost: Spawne jednotku na 15 vteřin, která přidá attack damage spoluhráčům v okolí
  • Cooldown: 270 vteřin
  • Výskyt ve hře: Alpha - V 1.0.0.129 (listopad 2011)
  • Zajímavost: jednotka se spawnula vždy před vaší postavou

Tento velmi zvláštní summoner spell sloužil k posílení statistik vašeho týmu. Užitečný byl rovněž při pushování věží. Samotná jednotka měla v základu 200 životu a dalších 25 za každou vaši úroveň. Navíc ji věž mohla zaměřit a vy jste tak mohli déle pushovat.

Revive

  • Schopnost: okamžité oživení postavy a 125% bonusu k rychlosti pohybu, která se snižovala na základní po dobu 12 vteřin
  • Cooldown: 540 vteřin (9 minut)
  • Výskyt ve hře: Alpha - Patch 5.4
  • Zajímavost: když byl prvně spuštěn URF, nemohli jste si tento spell zvolit

Pro mnohé známý summoner spell, který vás mohl jednoduše oživit. Vyplatil se při vhodném načasování buď v počáteční fázi hry, abyste nepřišli o farmu, nebo později při dlouhých respawn časech. Často se bral s teleportem a vylepšením na boty "Homeguard". Profit z tohoto spellu měl například Karthus, nebo Hecarim, kterému do karet hrála bonusová rychlost při respawnu.

Stifle

  • Schopnost: při použití na nepřítele udělil silence na 3 sekundy a odstranil všechny dobré buffy, které měl
  • Cooldown: 150 sekund
  • Výskyt ve hře: neznámý
  • Zajímavost: Mastery Suppreion snižovala summoner spellu cooldown o 10 sekund a prodlužovala jeho trvání o půl vteřiny

O tomto spellu se moc neví. Riot ho dle všeho odstranil kvůli velké síle. Nahrazen byl poté exhaustem, který známe do teď.

Surge

  • Schopnost: zvýší vaší postavě ability power a attack speed na 12 vteřin
  • Cooldown: 180 vteřin
  • Výskyt ve hře: V1.0.0.129 (listopad 2011) - V1.0.0.152 (prosinec 2012)
  • Zajímavost: spell také zvětšil vaši postavu

Velmi přímočará schopnost měla za úkol jednoduše posílat vaši postavu. Mohli jste získat dle úrovně [10 - 78 AP] a vždy 35% bonusového attack speedu. Krom boje spell mohli využívat mágové například k rychlejšímu ničení věží.


Věděli jste, že...?

  • Pokud jste aktivovali Surge a položili například houbičku za Teema, měla poškození dle statistik, které přidával i samotný summoner spell.
  • Cleanse neodstraní efekt způsobený zasaženým snowballem na ARAMu.
  • Bariéra může vstřebat maximálně 40% poškození ignitu.
  • Heal vždy vstřebá více poškození než bariéra. I když spell použijete ve chvíli, kdy na sobě máte Grievous Wounds efekt.
  • Howling Abyss aura snižuje cooldown všech summoner spellů o 40%.