Zpět na článek

Diskuze: [Zlomové momenty hry #18]: Odstraněné summoner spelly | 2. část |

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

General Magic
General Magic
16. 11. 2018 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Heal: 90 - 345 HP
Barrier: 115 - 455 HP
Heal že vstřebá víc poškození? To matematicky trochu nevychází (nebo jsem to nepochopil).

General Magic
General Magic
16. 11. 2018 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@General Magic Pak nevím jak je myšleno to vždy, protože to vypadalo jako v jakémkoliv případě.

Reibl
Reibl
16. 11. 2018 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@General Magic Protože bariéra vstřebá jen 2 ticky ignitu a pak zmizí (trvá jen 2 sekundy), zatím co heal doplní HP napořád

tiouem1
tiouem1
16. 11. 2018 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@General Magic asi pocitaj s tim ze to hitne 2 targety

Shaco Clone
Shaco Clone
16. 11. 2018 06:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To Rally by se ted hodilo, když turrety budou mít štit

Reklama
Reklama