Co přinese patch 8.16
i Zdroj: Tryhard.cz
LoL PBE League of Legends Článek Co přinese patch 8.16

Co přinese patch 8.16

Rosie

Rosie

13. 8. 2018 12:00

V tomto patchi bychom se měli dočkat nových skinů, nové mapy a herního módu a spousty dalších změn.

Reklama

Patch 8.16 do hry přijde již za pár dní. Pojďme se podívat, které změny se v něm pravděpodobně objeví, jež se v současnosti nachází na PBE.

Nové skiny a chroma balíčky

Součástí tohoto patche by měly být nové skiny a chroma balíčky, o kterých jsme vás informovali zde.


Nové summoner ikony

V tomto patchi by se mělo objevit také šest nových ikonek.

Cosmic Defender Xin Zhao  Cosmic Queen Ashe Cosmic Enchantress Lulu
Aurelion Smol Mafia Braum  Mecha Aurelion Sol

Emoty

Dočkáme se také trojice nových emotů.

Aww Yiss Wahaha So Lame

Nexus Blitz

Tento patch by nám měl také přinést možnost testování Nexus Blitz na Live serverech. O nové mapě a nových herních módech jsme vás informovali zde

Co přinese patch 8.16

Níže naleznete více detailů k Nexus Blitz.

Startovací předměty

  • Můžete si koupit pouze jeden startovací předmět. Doran's, jungle a support předměty jsou všechny startovací.
  • Aspekty Doran's předmětů byly posíleny (lifesteal, regenerace many a životů).
  • Byl přidán nový Doran's předmět pro Enchanters kdo chtějí last hitovat (Doran's Lost Idol).
  • Předměty pro supporty byly změněny.
  • Supporti mohou koupit Heart of Targon (Relic Shield), nebo Philosopher's Medallion (Ancient Coin). Spellthief řada byla odstraněna.
  • Tyto předměty jsou silnější než na SR, ale nelze je vylepšit.
  • Nejsou zde úkoly pro supporty, místo nich lze zakoupit Sightstone.
  • Byly odstraněny Control wardy.

Jungle

  • V jungli je nepřátelská věž, která je neporazitelná. Nesnažte se ji zničit, nebo zemřete a vaši přátelé se vám budou smát.
  • Jungle kempy zabité více než jedním šampionem dávají +150% XP a zlato se rozdělí mezi šampiony, kteří kemp zabili (vyváženo na 100% XP a zlata, pokud kemp zabijete sami).
  • Jungle předměty byly zjednodušeny:
    • Všechny buildy začínají s Pridestalker’s Blade a kombinací Hunter’s Machete a Talismanem, které mohou být rozšířeny pomocí Enchant.
    • Úprava Enchant přidává Chilling Smite spolu s normálními bonusy. 
    • Mechaniky Monster Hunter XP a zlata byly odstraněny. 
  • Červený a Modrý buff jsou nyní umístěny centrálně a jsou mnohem silnější. Zabití kempu buffu dává posílenou verzi buffu dvěma nejbližším šampionům z týmu, který buff zabil. 
  • Rift Herald buff je silnější, dává buff Barona a Rift Heralda na 2 minuty pro tým, který ho zabije. 
  • Baron Buff platí pouze na miniony, nepřidává AP a AD. 

ON-FIRE

  • Získání X killů nebo assistů bez smrti vás rozzáří (On- fire).
  • On-Fire statistiky:
    • 20% pychlosti útoku.
    • 20-200 přídavné síly (závisející na úrovni). 
    • Spousta CDR.
    • 20 many/energie za sekundu. 
    • 25% zvýšeného poškození.
    • On-Fire nemá žádnou maximální dobu trvání, pokud je ale šampion zabit, nepřítel získá 800 zlata a 200 zlata celý nepřátelský tým.

Eventy a odměny

  • Náhodný event začne každých několik minut hry (2-3 eventy za hru). 
  • Výhra eventu přidá vítězům náhodné ceny. 
  • Mnoho eventů má přídavné bonusy na vrcholu získaných odměn (jako zlato atd.).
  • Finální event se spustí v 18. minutě a není náhodný. Jeho odměna je nejlepší ze hry. 

Sdílení zlata

  • Všichni zabití minioni a monstra sdílí okolo 30% celkové ceny zlata každému z týmu. (Neplatí pro XP). Například pokud cannon minion stojí 100g, každý z týmu dostane 30 zlata.
  • Last hiteři (nebo blízcí spojenci v případě jungle kempů) stále získají plné zlato (a XP). 
  • Zlato ze zabití šampionů a assisty nejsou globálně sdíleny. 

Nové (staré) předměty

Pro Nexus Blitz bylo přidáno několik staro-nových předmětů:

  • Wriggle’s Lantern
  • Ghost Walkers
  • Spectral Cutlass
  • Bloodletter's Veil
  • Deathfire Grasp
  • Spear of Shojin
  • Atma’s Reckoning
  • Force of Nature

Globální aura mapy 

  • +30% Summoner Spell CDR
  • +30% bonusová regenerace Many na první úrovni.

SURRENDER

  • Hru můžete vzdát se souhlasem 4:1 po 8 minutách. 

Nejvíce používané runy (Like Magical Footwear and Gathering Storm) byly pro tento mód upraveny:

Domination - Taste of Blood

  • Cooldown : 20 seconds >>> 10 seconds 

Inspiration

  • Kleptomancy
    • Změněny dropy v pozdní fázi hry: 15 minutes >>> 6 minutes
    • Zestrmení křivky lootu v brzké fázi: prvních 8 dropů >>> první 4 dropy
  • Magical Footwear
    • Čas zpřístupnění: 10 minut >>> 6 minut
  • Perfect Timing
    • Čas zpřístupnění: 8 minut >>> 4 minuty
  • Minion Dematerializer
    • Čas zpřístupnění: 4 minuty >>> 3 minuty
  • Biscuit Delivery
    • Čas mezi biskity: 3 minuty>>> 1,5 minuty

Resolve

  • Grasp of the Undying
    • Životy za použití (melee): 5 >>> 10
    • Životy za použití (ranged): 3 >>> 6
  • Conditioning Overgrowth
    • Čas zpřístupnění: 10 minutes >>> 6 minutes
    • % životů za stack: 0,2 >>> 0,3 

Sorcery

  • Scorch
    • Cooldown: 20 >>> 15
  • Gathering Storm
    • Rank-up čas: Každých 10 minut >>> Každé 4 minutes
  • Transcendence
    • Úroveň aktivace: 10 >>> 6 

Šampioni

Kindred

  • Systém označování byl pro Nexus Blitz upraven.
  • Stacky za zabití označeného šampiona: 1 >>> 2.
  • Nyní obvykle dává stack za zabití Červeného a Modrého buffu a Rift Heralda.
  • Již nefunguje na nepřátelské jungle kempy. 
  • Odměny jsou nyní na scoreboardu.
  • Odměny mají zajímavé emoty, které se přehrají, když je vyhrajete. 

Eventy

Bardle Royale and King of the Hill

  • Upraveny pozice kruhu, aby se méně spawnovaly pod nepřátelskou věží.
  • Přidáno několik nových potenciálních centrálních bodů pro kruh (zahrnující nové body v nepřátelské jungli).  
  • Opravena chyba, kdy se mohl kruh spawnovat na nulových bodech na mapě.
  • Na King of the Hill byly přidány nové ozdobné části.
Sudden Death
  • Nexus Minioni
    • Armor:: 250 >>> 200
    • Magic Resist:: 200 >>> 150

Výběr šampiona

  • Hráči jsou upozorněni, jakou mají roli na začátku výběru šampiona.

Ostatní

  • Načítací obrazovky SSG Xayah a Rakana (normální i s podpisem) byly pozměněny, aby vypadaly společně lépe. 


Balanční změny

Šampioni

Aatrox

  • Umbral Dash (E
    • Healování z uděleného poškození do cílů, kromě šampionů, sníženo z 33% na 15%.
    • Nabití, získané po naučení schopnosti, sníženy ze 2 na 1.

  • World Ender (R)
    • Cooldown zvýšen ze 140/130/120 na 160/140/120.

Amumu

  • Tantrum (E)
    • [Nové!] Pasivní redukce fyzického poškození dává přídavný benefit 3% Amumuova bonusového Armoru and Magic Resistu.

Fizz

  • Seastone Trident (W)
    • Bonusové magické poškození AP ratio sníženo z 60% na 50%.
    • Bonusové on-hit poškození AP ratio sníženo ze 40% na 35%.

  • Chum the Waters (R) 
    • AP ratio Guppy (malé ryby) sníženo z 90 na 80%.
    • AP ratio Chomper (střední ryby) sníženo ze 110% na 100%.
    • AP ratio Gigalodon (velké ryby) sníženo ze 130% na 120%.

Hecarim 

  • Rampage (Q)
    • AD ratio zvýšeno z 60% na 70%.
    • Poškození zvýšeno z 55/90/125/160/195 na 55/95/135/175/215.

Leona

  • Eclipse (W)
    • Cooldown změněn z [14 na všech úrovních] na [14/13/12/11/10].

Nautilus

  • Titan's Wrath (W)
    • Štít změněn z [65/70/75/80/85 (+9/11/13/15/17% maximálních HP)] na [60/70/80/90/100 (+9/10/11/12/13% maximálních HP)]
    • Trvání sníženo z 10 na 6.
    • Cooldown snížen z [18 na všech úrovních] na [12 na všech úrovních].

Orianna

  • Základní MR snížen ze 30 na 26.

Quinn

  • AD za úroveň sníženo ze 3 na 2,4.

Rakan

  • Základní HP sníženo z 510 na 480.
  • Základní armor snížen z 36 na 33.

Rammus

  • Defensive Ball Curl (W)
    • Bonusový Armor zvýšen z [50/60/70/80/90%] na [60/70/80/90/100%].
    • Bonusový Magic Resist zvýšen z [25/30/35/40/45%] na [30/35/40/45/50%].

Sion

  • Soul Furnace (W)
    • Permanentní maximální HP získané z malých nepřátel zvýšeny ze 3 na 4.
    • Permanentní maximální HP získané z velkých nepřátel zvýšeny z 10 na 15 .

Tahm Kench

  • Tongue Lash (Q)
    • Trvání zpomalení sníženo ze 2 na 1,5.
    • Cooldown snížen z 6 na 5.

  • Devour / Regurgitate (W)
    • Devour trvání změněno z [4/4,5/5/5,5/6] na [4 na všech úrovních].
      • Trvání na nepřátelských šampionech stále půleno.
    • Cooldown zvýšen ze [14/13/12/11/10] na [28/25/22/19/16].
    • Cena snížena z 90 na 60.
    • [Nové!] Spouští poloviční cooldown při seslání na nepřítele. 

Taliyah

  • Základní rychlost pohybu snížena z 340 na 335. 
  • Seismic Shove (W)
    • Cooldown zvýšen ze [12 na všech úrovních] na 16/15/14/13/12.

  • Weaver's Wall (R)
    • [Odstraněno!] Již nedává vizi.

Trundle

  • Chomp (Q) 
    • Poškození sníženo ze 20/40/60/80/100 na 20/30/40/50/60.
    • AD ratio zvýšeno ze 100/105/110/115/120% na 100/110/120/130/140%.
    • Doba trvání bonusového AD snížena z 8 sekund na 5 sekund.

Tryndamere

  • Spinning Slash (E) 
    • Cooldown změněn z 13/11,5/10/8,5/7 na 13/12/11/10/9.

Wukong

  • Crushing Blow (Q) 
    • Poškození sníženo z 30/60/90/120/150 na 10/40/70/100/130.
    • AD ratio sníženo z 10/20/30/40/50% na 0/10/20/30/40%.

Zoe

  • More Sparkles! (Passive) 
    • AP ratio sníženo z 32,5% na 20%.
    • Poškození sníženo z [12 - 135] na [10 - 124].

  • Spell Thief (W) 
    • AP ratio sníženo z 55% na 40%.

Summoner spelly

Heal
  • Cooldown snížen z 270 na 240.

Runy

Electrocute (Domination Keystone)

  • Poškození sníženo z [50-220 (+50%bAD)(+30%AP)] na [30-180 (+40%bAD)(+25%AP)].
  • Cooldown snížen z [50-25] na [25-20].

Cheap Shot (D2)

  • Poškození sníženo z [15-40] na [8-40].

Sudden Impact (D2)

  • Lethality Bonus snížen z 10 na 7.
  • Magic Penetration Bonus snížen z 8 na 6 .

Summon Aery (Sorcery Keystone)

  • Poškození sníženo z [15 - 40] na [10 - 40].
  • Štít zvýšen z [30 - 80] na [35 - 80].

Celerity (S3)

  • Bonusová rychlost pohybu přeměněna na AD snížena z  9,6% na 6%. 
  • Bonusová rychlost pohybu přeměněna na AP snížena z 16% na 10%.

Scorch (S4)

  • Poškození sníženo z [20-60] na [10-30].
  • Cooldown snížen ze 20 na 10.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama