Vylepšení systému rušení animace základního útoku
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Vylepšení systému rušení animace základního útoku

Vylepšení systému rušení animace základního útoku

Little Panda

Little Panda

Riot vymyslel lepší systém pro auto attackování a jeho rušení.

Reklama

Vylepšení systému rušení animace základního útoku

Riot přišel s novým systémem, jak vylepšit základní útoky. Tento systém by měl pomoci vychytat chyby ve starém systému. Například by se již nemělo stávat, že svým pohybem přerušíte útok a letící projektyl tak nezpůsobí poškození. Dále by se také nemělo zamezit spuštění zvuku útoku, ale útok samotný se při přerušení neprovede.

Starý systém

Herní server má nastavený určitou frekvenci snímků. Každá akce má určitý počet snímků, záleží na druhu akce. Auto attack probíhá takto.

  1. Prvotní vstup
  2. Provede se několik snímků při přípravě útoku (pokud vstoupí jiná akce, je útok zrušen)
  3. Vystřelí se projektyl nebo proběhne útok
  4. Provede se opět několik snímků (vstup další akce již nezruší útok) - Princip "kitování"

Nový systém

Tento systém je zatím spuštěn pouze na PBE.

  1. Prvotní vstup
  2. Provede se několik snímků při přípravě útoku (pokud vstoupí jiná akce, je útok zrušen)
  3. Jakýkoli pohyb je přidržen na 1 snímek
  4. Vystřelí se projektyl nebo proběhne útok
  5. Další pohyb je přidržen na 1 snímek a předchozí pohyb je proveden
  6. Provede se opět několik snímků (vstup další akce již nezruší útok)
Vysvětlení formou obrázků

"O" znamená, že lze animaci zrušit, "X" znamená, že pohyb je přidržen do dalšího "O".

Zdroj: oficiální fórum
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
PATCH 6.19 - ZMĚNY VE HŘE NOVÉ STAR GUARDIAN SKINY PC OD LENOVA JAKO KRYCHLE

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama