Vydání Orisy, J. Kaplan Q&A, Blizzcon a Switch
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky Článek Vydání Orisy, J. Kaplan Q&A, Blizzcon a Switch

Vydání Orisy, J. Kaplan Q&A, Blizzcon a Switch

Michal Kovář

Michal Kovář

Představeno datum zveřejnění Orisy, zajímavosti z chatu s Kaplanem a oznámen Blizzcon 2017.

Reklama

Orisa - Datum vydání

Orisa už nějaký ten den brázdí vody PTR serverů a protrpěla i první balanční změny, aniž by vůbec získala možnost prokázat své kvality a slabiny. Blizzard nedávno na Twitteru potvrdil vydání Orisy na následující úterý 21. 3. 2017 a doplnil jej krátkým videm mapujícím tvorbu mechanické hrdinky. Víte, že při testování schopností Orisy vyvojáři použili visuální podobu Zaryi s Bastionovým kanónem v ruce? (viz. video 0:50)

Blizzcon 2017

Internetová stránka blizzcon.com odhalila termín konání nadcházejího ročníku 2017. Letošní svátek Blizzardu je plánován na 3.-4. listopadu. Blizzcon by se opět mohl proměnit na svátek Warcraftu, StarCraftu a Overwatch. V minulých letech mohl některým návštěvníkům připomínat sportovní mistrovství. Nejen Hearthstone, Heroes of the Storm ale i Overwatch League už během letošního roku získají vlastní finálové akce zcela nezávislé na Blizzconu. Ten by naopak mohl otevřít náruč koncepci národních týmů, která není pro esport tolik typická.

Vydání Orisy, J. Kaplan Q&A, Blizzcon a Switch

Jeff Kaplan Q&A

Jeff si vyhradil čas, aby odpovídal zvídavým fanouškům na redditu. Přinášíme výběr těch nejzajímavějších odpovědí:

  • Eichenwalde patří nejméně vyvážené mapy. Navzdory obtížnosti při obsazování prvního pointu je mezi hráči velmi oblíbený. V plánu je několik úprav prvního bodu, aby se statistika bránícího a útočícího týmu více přiblížila 50/50.
  • Blizzard si je vědom, že velké množství hrdinů může vytvořit bariéru pro nové hráče. Jelikož business model není na vydávání hrdinů založen, můžeme očekávat pomalejší tempo představování nových hratelných postav.
  • Prvním vytvořeným hrdinou během prvotního vývoje byla Tracer. V té době studio ještě nedisponovalo modely zbraní a animacemi, takže ve velmi rané a převážně testovací fázi střílela lasery z očí.
  • Několik současných hrdinů bylo inspirováno původními classami ze zrušeného předchůdce Titan. Tracer se postupně vyvinula z classy zvané "Jumper", která již od počátku oplývala schopnostmi jako je Blink, Recall a Pulse Bomb. Reaper si ponechal pojmenování, akorát vyměnil kuši za brokovnice. Widomaker nepřekvapivě pochází z "Rangera" stejně tak jako Soldier:76. Symmetra a Torbjörn se zhlédli v klasickém "Architektovi" a Reinhardt má asi nejvíce společného s "Juggernautem", převážně tedy myšlenku velkého chlápka s obřím štítem. Nepřekvapivě břatři Shimada pocházejí z classy "Assassin".
  • Nejvíce změnami prošel Bastion. Pomineme-li nedávný update a období uzavřené bety, Bastion uměl v počátcích střílet granáty, pokládat miny nebo střílet skrze zdi.

Overwatch a Switch?

V rámci zmiňovaného Q&A padla i otázka na konzoli od Nintenda. Jeff Kaplan přišel s taktickou odpovědí, z které je sice patrné nadšení pro produkty Nintenda, avšak Overwatch na nich spíše ještě dlouho nepotkáme.

"Switch je naprosto úžasný! Moje druhá nejoblíbenější herní platforma je 3DS. Přeportovat Overwatch na Switch je pro nás momentálně příliš velkou výzvou. To ale neznamená, že se tomu v budoucnu nestane, jsme rozhodně otevření novým platformám."

Celé AMA s Jefem Kaplanem je stále dostupné na redditu.

Uvítali byste Overwatch na Switch?


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama