Vítězné návrhy šampionů z naší soutěže s KIA a Xzone
i Zdroj: Riot Games
Zajímavosti League of Legends Článek Vítězné návrhy šampionů z naší soutěže s KIA a Xzone

Vítězné návrhy šampionů z naší soutěže s KIA a Xzone

Giry

Giry

V nedávné soutěži jste nám poslali své návrhy schopností nového šampiona. Nyní si můžete přečíst ty, které se nám líbily nejvíce.

Reklama

3. místo

Jméno

  • Dimittite

P - Pomsta bouře

  • Dimittite každých 50 sekund získá bonus k dalšímu základnímu útoku. Tento útok udělí +40 (+20% AP) magického poškození. Po každém použití pomsty bouře Dimittite dostane bonus (5 poškození) k dalšímu použití své pasivní schopnosti.

Q - Kulový blesk

  • Dimittite pošle mrak, který každé 3 sekundy emituje kulový blesk zasahující nejbližší nepřátelskou jednotku o síle 30 (+60% AP) magického poškození. Tento blesk se šíří do nekonečna přes nepřátelské jednotky, které jsou od sebe vzdálené maximálně 400. Trvá 3 sekundy.
  • (Po vylepšení 6 sekund, 9 sekund,.. Větší poškození o 5 jednotek)

W - Oko hurikánu

  • Dimittite kolem sebe vytvoří bouřlivý hurikán, který uděluje 30 (+70% AP) magického poškození nepřátelským jednotkám každou vteřinu a poskytuje bonus v podobě magického štítu. Oko hurikánu trvá 2 sekundy.
  • (Po vylepšení 2 sekundy, 4 sekundy,.. Větší poškození o 10 jednotek).

E - Elektrický déšť

  • Dimittite na spojeneckého šampióna umístí dešťový mrak, který mu léčí 10 (+20% AP) zdraví za sekundu. Následně po znovu vyvolání schopnosti elektrický déšť může Dimittite mrak přeměnit v bouřkový a šampionovi tak poskytnout bonus 20 (+40% AP) magického poškození k dalšímu základnímu útoku. Trvá 4 sekundy.
  • (Po vylepšení 6, 8, 10,.. Větší léčení a poškození oboje o 5 jednotek) 

R - Bohyně elektřiny

  • Dimittite vyvolá masivní bouři po celém vyvolávačově žlebu, která oslepí nepřátelské jednotky a uděluje jim 30 (+20% AP) magického poškození za sekundu. Zároveň léčí spojenecké jednotky 20 (+20%AP) zdraví za sekundu. Schopnost trvá 10 sekund nebo dokud není přerušena. 
  • (Po vylepšení trvá stále 10 sekund, zvyšuje se léčení a poškození) 

2. místo

Jméno

  • Zapp Spark

P

  • 1. Když Zapp zasáhne nepřítele svými elektrickými útoky, zanechá na něm značku blesku. Pokud na tuto značku zaútočí spojenec Zappa, blesk exploduje, způsobující dodatečné poškození a oslepí nepřítele na krátkou dobu.
  • 2: Zapp se pohybem na mapě nabíjí (ukazatel pod HP 0-100), nabití pak využije ve své ultimátní schopnosti. Podle nabití může využít jedno ze tří možností. Možnosti se objeví namísto klasických schopností.
  • 3: Zapp za sebou náhodně nechává elektrické napětí, když přes něj projde spojenec na sekundu dostane dočasné zrychlení a nepřátelé zpomalení. 

Q - Elektrokinetické pole

  • Zapp vyšle jiskřivou vlnu elektřiny, která projde skrze spojence v určeném směru. Tato vlna způsobuje malé množství poškození nepřátelům na cestě a zároveň obnovuje zdraví spojencům, kterými projde. Čím delší je vlna, tím více zdraví obnoví spojencům. Navíc spojenci obdrží dočasný bonus k rychlosti pohybu. 

W - Nabitý voják

  • Zapp povolá elektrického strážce bouře, který stojí na určeném místě na mapě (dosah od Zappa 1000). Tento strážce má elektrický obrys těla a zvyšuje dohled spojenců v jeho blízkosti (jako warda). Kromě toho vysílá malé elektrické impulzy, které náhodně letí a odhalují nepřátelské jednotky v určitém dosahu okolí a krátkodobě oslepí nepřátele, které zasáhnou. Strážce bouře vydrží na mapě po určitou dobu (8-15 sekund), než se rozplyne. Strážce může být zničen nepřítelem a pokud ho zničí, než zmizí, tak dostane dočasný štít. Pokud na něj spojenec klikne během této doby, tak se vyléčí.

E - Hřmící kanál

  • Zapp vytvoří elektrický kanál mezi sebou a vybraným spojencem nebo nepřítelem na dobu 4 sekund. Pokud je kanál spojen se spojencem, posiluje jejich útoky, zvyšuje jejich rychlost pohybu a obnovuje jejich zdraví po dobu trvání kanálu. Pokud je kanál spojen s nepřítelem, způsobuje elektrické šoky, které jim udělují poškození a zároveň zpomalují pohyb.

R - Mocný blesk / Hromový útok / Elektrovír

  • Mocný blesk: Zapp uvolní rychlý a přesný blesk, který zasáhne jediného nepřítele. Tento blesk způsobí vysoké okamžité poškození a zároveň zpomalí a oslepí nepřítele na krátkou dobu.
  • Hromový útok: Zapp vyšle sérii elektrických výbojů směrem k blízkým spojencům. Tyto výboje poskytnou štít a spojencům doplní zdraví. 
  • Elektrovír: Zapp uvolní veškerou nahromaděnou energii a vyvolá ohromnou elektrickou bouři, která zasáhne celé bojiště. Tato bouře způsobí masivní poškození všem nepřátelům v oblasti účinku a zároveň je oslepí, zpomalí a omráčí na krátkou dobu.

1. místo

Jméno

  • Voltex - Strážce rychlosti

P - Electric Accumulation

  • Voltex se nabíjí elektřinou, když neutočí nebo nepoužívá schopnosti, což zvyšuje jeho rychlost pohybu o 5% + 0.5% v závislosti na úrovni postavy. Pokud dostane zásah nebo použije schopnost či základní útok, nabití se resetuje a rychlost pohybu se vrátí k normálu. 

Q - Flash Barrage

  • Po aktivaci získá Voltex 5 základních útoků na dálku (ranged) v podobě blesků. Voltex získává 120 % zvýšenou rychlost, a pátý útok navíc způsobuje bonusové magické poškození. Cooldown 8 sekund. 

W - Shock Barrier

  • Voltex získá elektrický štít, který absorbuje poškození o velikosti 75–235 + 40% AP. Štít trvá 5 sekund. Pokud štít vybuchne po uplynutí celé doby trvání, způsobí 60–140 + 40% AP magického poškození a zpomalí nepřátele o 30% na 2 sekundy. Pokud je štít zničen dříve, nedochází k výbuchu a zpomalení. Cooldown 20 sekund. 

E - Flash Dash

  • Voltex se promění v blesk a rychle proskočí skrz nepřátele na vzdálenost 600 jednotek. Tento pohyb způsobí 80–150 + 25% AP magického poškození. Za ním zůstane blesk, který trvá po dobu 4 sekund. Pokud bleskem projde nepřítel, tak je jeho pohyb zpomalen o 30%, pokud se jedná o spojence, tak je jeho pohyb naopak zrychlen o 30%. Cooldown 12 sekund. 

R - Lightning Tempest

  • Voltex vytvoří kolem sebe elektrické pole, které při každém útoku nebo použití schopnosti generuje elektrické výboje skákající mezi nepřáteli. Výboje způsobují 100–200 + 75% AP magického poškození. Během doby trvání pole získává Voltex 20% zvýšení rychlosti pohybu a 30% rychlosti útoku. Pole trvá 8 sekund. Cooldown 150 sekund. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama