Tracking systém se opět změní
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky Článek Tracking systém se opět změní

Tracking systém se opět změní

Michal Kovář

Michal Kovář

Zavedení limitu pro výhru.

Reklama

Zavedení nového systému, porovnávající procentuální zabrání objectivu na Assault a Assault/Escort mapách, vzbudilo obecně pozitivní ohlas. Přesto se objevily situace, při nichž ani tento způsob není pro obě strany nejspravedlivější. Ačkoli se omezil počet remíz na naprosté minimum, nahradily je zápasy rozhodnuté o desetiny procent (např. 1,6% > 1,7%). Jistě jste také zažili neúspěšný útok na první point, kdy se vám podařilo zabrat pouze malý zlomek v jednotkách procent. Nepřátelskému týmu následně stačilo vzít Tracer, Sombru a nepozorovaně se vplížit na point. Taktika s Lúciem odpálit všechny protihráče mnohdy také slavila kýžený úspěch. Blizzard obdržel na oficiálních fórech feedback od mnoha hráčů, na jehož základě Scott Mercer oznámil změny pro nadcházející patch. Vítězství by mělo být opět o něco spravedlivější.

Tracking systém se opět změní

Hlavní změnou bude zavedení procentuálního minima nutného pro výhru a to 33%. Hry, v kterých ani jeden tým nedosáhl tohoto limitu, systém vyhodnotí jako remízu.

příklad 1:

  • Tým A útočí na první objective v Hanamuře, ale podaří se mu získat pouze 10%.
  • Tým B na tom není o mnoho lépe, přesto získává 20%.
  • Jelikož ani jeden tým nepřekročil 33%, jedná se o remízu.

příklad 2:

  • Tým A útočí a jen díky neuvěřitelnému zásahu nepřátelské Widowmaker se odpočitávadlo zastaví na 90%.
  • Tým B ukonejšen, že stačí zabrat jen první point, po konci časového limitu se slzou v oku zjišťuje, že se zastavil na 40%.
  • Vyhrává Tým A, jelikož překonal 33% i soupeře.

příklad 3:

  • Tým A útočí na druhý objective a zabírá ho se zbývajícím časem 3:00.
  • Tým B také útočí na druhý objective a po lítém boji jej zabírá v overtime se zbývajícím časem 0:00.
  • Tým A opět útočí, ale podaří se mu zabrat pouze 20%. To bohužel na výhru (33%) nestačí a zápas končí remízou.

Nové úpravy sice navýší poměr remíz, ale vyřadí nepříjemné zápasy, kdy rozhodovala z velké části náhoda a štěstí. Přesto by neměly nerozhodné zápasy překonat hranici 6%, kterou tvořily před zavedením tracking systému. Změny by měly pomoci obrannému týmu sebrat snahu i po prvotním nevydařeném útoku. Šance získat ze zápasu alespoň remízu i po lehkém selhání bude opět o něco reálnější.

Co říkáte na limit 33%, souhlasíte s ním?


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama