Galerie 2
TFT Patch 15.3 - Další nerf rerollů a snazší prismatické traity
i Zdroj: Riot Games
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT Patch 15.3 - Další nerf rerollů a snazší prismatické traity

TFT Patch 15.3 - Další nerf rerollů a snazší prismatické traity | Kapitola 2

Dulfyk

Dulfyk

Seznam kapitol

1. Traity a jednotky 2. Augmenty, itemy a power-ups

Nový TFT patch oslabuje další várku rerollů a posilňuje jiné tříhvězdičkové jednotky. Usnadňuje také dosáhnutí prismatických traitů u mechu, battle academia a star guardian.

Reklama

Augmenty

  • Aim for the Top – Vaše první výhra vám poskytne komponentu a následně každé 3 výhry další komponentu
  • Dazzling Display – Redukce poškození: 25 % ⇒ 20 %
  • Deepening Shadows – AD/AP za aktivaci: 5 ⇒ 6
  • Diamond Hands – Odebrán
  • Game Plan – Životy: 200 ⇒ 150
  • Give ‘em the Chair (Mundo) – Poškození auto útokem podle % HP: 6 % ⇒ 7 %
  • Howling Gale – Mana za vítr: 600 ⇒ 550
  • Isekai – Již neuděluje Hand of Justice
  • Schoolyard Justice (Garen) – Stat modifikátor: 0.8 AS ⇒ 0.6 AS a 30 % rychlost útoku
  • Starfall (Neeko) – Léčení: 250/350/450 AP ⇒ 300/400/550 AP
  • Starfall (Neeko) – Stat modifikátor: 0.8 AS ⇒ 0.6 AS a 50 % rychlost útoku
  • Sunfire Board – Doba trvání: 12s ⇒ 15s
  • Tectonic Titan (Malphite) – Stat modifikátor: 0.8 AS ⇒ 0.55 AS a 50 % rychlost útoku
  • Tiny Team – Bonus: 175 % ⇒ 200 %
  • Tournament Favorites – Zvýšené breakpoints (4 až 7):
    • 20 000 ⇒ 25 000
    • 50 000 ⇒ 60 000
    • 90 000 ⇒ 100 000
    • 115 000 ⇒ 130 000

Itemy

  • Blue Buff – Regenerace many: 5 ⇒ 6
  • Guinsoo’s Rageblade – Rychlost útoku za sekundu: 7 % ⇒ 6 %
  • Spear of Shojin – Útočné poškození: 18 ⇒ 15

Artefakty

  • Flickerblades – Rychlost útoku za útok: 7 % ⇒ 6 %
  • Manazane – Již neukládá manu a nedává ji po 2. seslání. Místo toho pozastaví regeneraci many a spustí ji, když šampion není uzamčen manou.
  • Seeker’s Armguard – Síla schopností: 30 ⇒ 40
  • Silvermere Dawn – Již nepřeměňuje 1 % přijatého poškození na manu
  • Silvermere Dawn – Odolnosti: 50 ⇒ 60

Radiant itemy

  • Radiant Adaptive Helm – AP/AD: 30 ⇒ 45
  • Radiant Adaptive Helm – Odolnosti: 60 ⇒ 75
  • Radiant Blue Buff – AD/AP: 60 ⇒ 45
  • Radiant Edge of Night – Nové: Po skončení nezasáhnutelnosti se nositel plně vyléčí
  • Radiant Edge of Night – Rychlost útoku: 40 % ⇒ 30 %
  • Radiant Edge of Night – Útočné poškození: 25 ⇒ 20
  • Radiant Edge of Night – Síla schopností: 30 ⇒ 20
  • Radiant Guinsoo’s Rageblade – Základní rychlost útoku: 30 % ⇒ 25 %
  • Radiant Guinsoo’s Rageblade – Rychlost útoku za sekundu: 14 % ⇒ 12 %
  • Radiant Infinity Edge – Útočné poškození: 70 ⇒ 65
  • Radiant Spear of Shojin – AD: 35 ⇒ 30
  • Radiant Spear of Shojin – AP: 30 ⇒ 25

Power-ups

  • Adaptive Skin – Celkové odolnosti: 55 ⇒ 60
  • Artistic KO – Bonusové poškození: 40 % ⇒ 35 %
  • Best Defense – Poškození štítem (v %): 150 % ⇒ 175 %
  • Bludgeoner – Ignorování brnění: 35 % ⇒ 40 %
  • Caretaker – Štít: 120 AP ⇒ 135 AP
  • Colossal – Zdraví: 1000/1400 ⇒ 900/1250
  • Colossal – Zesílení poškození: 10/30 % ⇒ 10/20 %
  • Essence Share – Sdílení many: 25 % ⇒ 35 %
  • Efficient – Snížení many: 20 ⇒ 15
  • Fairy Tail – Poškození: 80/110/150/220 ⇒ 80/125/175/250
  • Fairy Tail – Již se nenabízí na Samiru
  • Fan Service – Váha: 15 ⇒ 20
  • Fan Service – Bude se vždy nabízet, pokud hráč už Fan Service má
  • Hat Trick – Základní AD/AP: 20 ⇒ 16
  • Kahunahuna – Vystřeluje střelu při útoku místo při zásahu. Méně pravděpodobné, že vystřelí na mrtvý cíl.
  • Ice Bender – Škálované plošné poškození: 20 % ⇒ 30 %
  • Mech Pilot – Sdílení zdraví: 50 % ⇒ 60 %
  • Max Arcana – Základní AP: 20 ⇒ 22
  • Max Speed – Základní rychlost útoku: 8 % ⇒ 10 %
  • Max Speed – Rychlost útoku za stack: 1 % ⇒ 1,5 %
  • Max Vitality – Zdraví za souboj: 35 ⇒ 40
  • Max Vitality – Zdraví za 10s: 10 ⇒ 12
  • Needlework – Bonusové poškození: 50 % ⇒ 45 %
  • Not Done Yet – Bonusové zdraví: 25 % ⇒ 18 %
  • Ordinary – Zdraví: 300/400/600/800 ⇒ 300/400/750/1000
  • Ordinary – Rychlost útoku: 20/35/50/65 % ⇒ 30/45/65/85 %
  • Over 9000 – Regenerace many je méně častá
  • Over 9000 – Již nefunguje v PvE kolech
  • Precision – Bonusová mana za útok: 10 ⇒ 5
  • Precision – Rychlost útoku již nepřepisuje bonus Silvermere Dawn (+0,5 AS)
  • Pursuit – Zisk AP: 5 ⇒ 8
  • Resistant – Plochá redukce poškození: 30 ⇒ 25
  • Robo Ranger – Sdílení statistik: 35 % ⇒ 50 %
  • Round Two – Zdraví: 85 % ⇒ 60 %
  • Shadow Clone – Poškození klonu: 25 % ⇒ 22 %
  • Shadow Clone – Zdraví klonu: 75 % ⇒ 50 %
  • Singularity – Zdraví za smrt: 8 ⇒ 10
  • Socialite – Životnost označeného hexu: 3 ⇒ 5
  • Socialite – Zdraví: 200 ⇒ 150
  • Spiky Shell – Poškození za fázi: b
  • Stand United – Velikost štítu: 40 % ⇒ 50 %
  • Stand United – MR za seslání: 10 ⇒ 25
  • Super Genius – Kadence: 1,5 s ⇒ 2 s
  • Super Genius – Již se nenabízí ve 2. fázi
  • Unstoppable – Zdraví: 300 ⇒ 150
  • Weights – Odolnost: 18 % ⇒ 12 %

První
Poslední
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama