TFT Patch 15.3 - Další nerf rerollů a snazší prismatické traity
Seznam kapitol
Nový TFT patch oslabuje další várku rerollů a posilňuje jiné tříhvězdičkové jednotky. Usnadňuje také dosáhnutí prismatických traitů u mechu, battle academia a star guardian.
Reklama
i
Zdroj: Riot Games
Systémové změny
Power Ups
- Do rotace se vrací dva Power Ups
- Max Speed: Získejte 10% Attack Speed a trvale +1,5 % za každé 3 eliminace.
- Mana Rush: Začněte souboj s plnou manou.
Prismatic Orby
- 55 gold ⇒ 10 gold + Radiant Lucky Item Chest
Čtyřhvězdičkové jednotky
- Bonusové HP se zcela odstraňuje.
- Bonus HP za 4★: 200 ⇒ 0
Armory Lockout Timer
- Krátký bezpečnostní časovač při otevření Armory byl zkrácen, aby hráči mohli rychleji reagovat a dělat své akce.
- Změna se týká několika Armory: Power Snax, Crystal Gambit, Lee Sin.
Traity
Crystal Gambit
- (3) Krystaly za prohru: 11 ⇒ 13
- (7) Zvýšené poškození: 30 % ⇒ 20 %
Mighty Mech
- (3) Škálování HP za stage: 90/120/135/170/200 % ⇒ 90/115/120/150/175 %
- (3) Léčení mechu z poškození nepřátel: 10 % ⇒ 12 % champion damage
Luchador
- Léčení: 20/50 % ⇒ 15/35 %
- Již neodstraňuje Damage Over Time efekty při spuštění.
Monster Trainer
- XP za stage mírně zvýšen.
Star Guardian
- Ahri bonus: 3 Mana / 2s ⇒ 5 Mana / 2s
Wraith
- Poškození každých 5 sekund z poškození jednotek: 18/36/50 % ⇒ 20/40/60 %
Jednotky
1-cost
Naafiri
- Štít: 100/120/150 ⇒ 90/110/150
Syndra
- Síla schopností: 230/345/520 ⇒ 215/325/485
2-cost
Dr. Mundo
- Získané HP: 300/350/420 ⇒ 240/280/350
Gangplank
- Poškození schopnosti: 285/430/775 ⇒ 305/460/815
- Šance na zlato: 40 % ⇒ 30 %
Jhin
- 4. výstřel se přesměruje, pokud cíl zemře během letu střely.
Kobuko (Mentor forma)
- Štít: 325/425/550 ⇒ 325/400/500
- Slam poměr HP: 25 % ⇒ 18 %
- Sekundární poměr HP: 10 % ⇒ 8 %
Xayah
- Poškození schopnosti: 40/60/95 % ⇒ 50/75/115 %
3-cost
Caitlyn
- Poškození hlavního cíle: 350/525/840 ⇒ 330/495/790
- Poškození odražené střely: 95/145/240 ⇒ 85/130/205
Senna
- Poškození schopnosti (AD): 350/525/870 ⇒ 385/580/960
- Poškození schopnosti (AP): 35/55/85 ⇒ 40/60/95
Smolder
- Poškození: 225/340/540 ⇒ 215/325/515
Yasuo
- Základní forma – Bodnutí (AD): 135/200/330 ⇒ 150/225/360
- Základní forma – Bodnutí (AP): 40/60/100 ⇒ 30/45/70
- Mentor forma – Seknutí: 140/210/335 ⇒ 100/150/240
4-cost
Jinx
- Poškození schopnosti: 520/750/3600 AD ⇒ 575/875/4000 AD
Karma
- Poškození schopnosti: 1125/1700/6500 AP ⇒ 1050/1575/6500 AP
Ryze
- Poškození schopnosti: 720/1080/6000 ⇒ 770/1155/6000
- Mentor forma – Poškození schopnosti: 750/1125/6000 ⇒ 800/1200/6000
Samira
- Oprava bugu: Její Styl nyní správně zdvojnásobuje omnivamp během schopnosti.
- Poškození střely: 90/135/650 ⇒ 80/120/650
- Velký výstřel – Poškození: 280/420/2200 ⇒ 230/345/2200
Yuumi
- Pravé poškození: 32 % základního poškození ⇒ 30 % základního poškození
5-cost
Lee Sin
- Executioner forma – Poškození hlavního cíle: 295/445/8000 AD ⇒ 325/500/8000 AD
- Juggernaut forma – Mana: 30/60 ⇒ 20/50
- Juggernaut forma – Poškození hlavního cíle: 450/675 AD ⇒ 525/800 AD
Seraphine
- Základní poškození schopnosti: 135/205 ⇒ 150/225
Yone
- AS On-Hit: 4 % ⇒ 4,5 %
- On-Hit magické poškození: 90/135 AP ⇒ 105/160 AP
Buffy tříhvězdičkových jednotek
Ahri
- Tříhvězdičková – Poškození: 1100 AP ⇒ 1175 AP
Viego
- Tříhvězdičkoví – První zásah: 70 AP ⇒ 80 AP
- Tříhvězdičkoví – Druhý zásah: 250 AP ⇒ 270 AP
- Tříhvězdičkoví – Třetí zásah: 530 AP ⇒ 560 AP
Poppy
- Tříhvězdičková – Poškození hlavního cíle: 2000 AD ⇒ 3000 AD
- Tříhvězdičková – Poškození sekundárního cíle: 600 AD ⇒ 1000 AD
K’Sante
- Tříhvězdičkoví – Základní forma, poškození: 800 % Resisty ⇒ 1200 % Resisty
Leona
- Tříhvězdičková – Základní poškození: 500 % Resisty ⇒ 800 % Resisty
Ryze
- Tříhvězdičkoví – Sekundární poškození: 550 AP ⇒ 1200 AP
- Tříhvězdičkoví – Mentor schopnost, sekundární poškození: 550 AP ⇒ 1200 AP
- Tříhvězdičkoví – Mentor schopnost, plošné poškození: 250 AP ⇒ 450 AP
Jarvan IV
- Tříhvězdičkoví – Štít: 2000 AP ⇒ 1500 AP
- Tříhvězdičkoví – Poškození schopnosti: 2000 AP ⇒ 3000 AP
Snazší prismatické traity
Mighty Mech
- Prismatic Quest augmenty se nyní objeví jen tehdy, když to dovolují rarity augmentů: (Gold/Gold/Gold) nebo (Gold/Gold/Prismatic)
- Pokud si vyberete první augment (I’ll Be the Legs), budou vám nabídnuty i ostatní
- I’ll Be the Legs – Bonus odolnosti: 15 ⇒ 10
- I’ll Be the Arms – Rychlost útoku: 60 % ⇒ 45 %
- I’ll Be the Arms již neuděluje Sennu a Gangplanka
- I’ll Be the Head (Gold) – Životy mecha: 400 ⇒ 250
- I’ll Be the Head (Prismatic) – Životy mecha: 800 ⇒ 350
- I’ll Be the Head (Prismatic) – Zesílení poškození: 25 % ⇒ 15 %
- I’ll Be the Head (Prismatic) nyní uděluje Yoneho
Star Guardian
- Mana threshold: 20 000 ⇒ 18 500
Battle Academia
- Threshold: 175 předmětů ⇒ 160 předmětů
- Tooltip přeformulován, aby jasněji ukazoval, že efekt počítá pouze předměty na šampionech
Reklama
Reklama