TFT Patch 13.13 přináší oslabení silných předmětů, augmentů i jednotek
i Zdroj: Riot Games
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT Patch 13.13 přináší oslabení silných předmětů, augmentů i jednotek

TFT Patch 13.13 přináší oslabení silných předmětů, augmentů i jednotek | Kapitola 2

Giry

Giry

27. 6. 2023 21:37

Seznam kapitol

1. Systém a Traity 2. Jednotky 3. Augmenty 4. Předměty 5. Drobné změny

Obsáhlá první aktualizace nového setu především oslabuje dominující kompozice. Dočkali jsme se i mnoha úprav augmentů.

Reklama

Jednotky: Tier 1

Kayle

  • On-hit poškození ze schopnosti: 28/40/60 ⇒ 33/44/66

Orianna

  • Velikost štítu ze schopnosti: 225/250/275 → 225/250/325
  • Poškození schopnosti: 180/270/405 → 190/285/430

Tristana

  • 4hvězdičkové útoky za Mega střelu: 8 → 10

Jednotky: Tier 2

Ashe

  • AD ratio poškození: 110% → 125/125/130%

Galio

  • Redukce poškození schopnosti: 20% → 20/20/25%

Kled

  • Velikost štítu: 40% maximálních HP → 30% maximálních HP

Sett

  • Ionia Bonus: 180 HP → 200 HP

Taliyah

  • Základní poškození schopnosti: 160/240/375 → 150/225/350
  • Poškození kamenem: 125/190/300 → 125/190/290

Teemo 

  • Poškození schopností: 210/315/485/485 → 200/300/465/465

Jednotky: Tier 3

Ekko

  • Léčení ze schopnosti: 30% → 20%

Garen

  • Základní útoky za otočku: 2 → 1.8
  • Attack speed za otočku: 0.5 → 0.55
  • AD ratio otočky: 70/75/80 → 70/72/75

Sona

  • Poškození schopností: 115/175/285 → 105/155/255
  • Bonusový attack speed ze schopnosti: 25/30/40% → 30/35/40%

Taric

  • Mana: 40/100 → 40/90

Jednotky: Tier 4

Aphelios

  • AD ratio schopnosti: 10/10/40% ⇒ 8/8/40%

Gwen

  • HP: 900 ⇒ 1000
  • Poškození schopnosti: 95/140/400 ⇒ 100/150/500

Kai’Sa 

  • Opravena chyba, kvůli které Kai'Sa během používání schopnosti nezískávala manu.
  • Mana: 50/120 ⇒ 40/110

Sejuani

  • Pasivní true damage: 1,5/1,5/5% ⇒ 1,5/1,5/10%
  • Poškození schopností: 150/225/1000 → 160/240/1200

Shen

  • Poškození schopnosti: 225/355/1600 → 240/360/2000
  • Velikost štítu na spojenci: 250/350/1500 → 275/350/1800

Urgot

  • Mana: 0/70 → 0/100

Zeri

  • AD ratio schopnosti: 65/65/100% → 50/50/100%
  • Killy už neresetují trvání schopnosti.
  • Trvání schopnosti: 5 → 6 sekund

Jednotky: Tier 5

Aatrox 

  • HP: 1000 → 1100

Bel’Veth 

  • HP: 1000 → 1100
  • max Mana buff: 0/70 → 0/55

Heimerdinger

  • Trvání opravy turretu: 7/5/2 → 9/7/5

Ryze

  • Realm Warp (Piltover)
    • Mana: 40/110 → 30/100
    • Zacílení schopnosti: současný cíl → největší hlouček nepřátel
  • Realm Warp (Shadow Isles)
    • REWORK: Nyní označí 1/1/10 nejsilnějších spojenců. Poté, co spojenci zemřou, vrátí se na botevní pole s 40/60/100% svých maximálních HP. Pokud jsou už všichni spojenci označení, Ryze oživí mrtvého spojence. Ryze nemůže oživit sám sebe.
  • Realm Warp Ryze (Targon)
    • Omráčení na 1,5/2/15 sekund → vyhození do vzduchu na 0,25 sekundy
  • Realm Warp Ryze (Bandle City) 
    • Mana: 40/90 ⇒ 50/75
    • Nový efekt: Pokud na vaší střídačce už nejsou žádné jednotky, Ryze vyvolá náhodnou jednotku vysokého tieru z obchodu.
Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama