TFT Patch 13.13 přináší oslabení silných předmětů, augmentů i jednotek
i Zdroj: Riot Games
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT Patch 13.13 přináší oslabení silných předmětů, augmentů i jednotek

TFT Patch 13.13 přináší oslabení silných předmětů, augmentů i jednotek

Giry

Giry

27. 6. 2023 21:37

Seznam kapitol

1. Systém a Traity 2. Jednotky 3. Augmenty 4. Předměty 5. Drobné změny

Obsáhlá první aktualizace nového setu především oslabuje dominující kompozice. Dočkali jsme se i mnoha úprav augmentů.

Reklama

Poškození do hráčů

Fáze 4

  • Základní poškození: 5 → 4

Portály

Demacia - House Lightshield

  • Bonusové parametry: každou sekundu → každé dvě sekundy
  • Léčení: 1% maximálních HP → 2% maximálních HP

Traity

Bastion

  • Armor a Magic Resist: 20/60/120/250 → 20/50/100/240

Challenger

  • Attack Speed: 30/60/90/125% → 30/60/95/140%

Ionia

  • Bonusové parametry: 100/200/300% → 100/200/325%

Gunner

  • AD za stack 7/12/20 → 6/11/20

Piltover

  • HP za každý bod síly (power) T-Hexe: 80 → 65
  • Základní armor a magic resist T-Hexe: 20 → 15
  • Velké bonusy v síle T-Hexe: 70 power (10-12 proher v řadě) → 100 power (14 proher v řadě)
  • Vyšší odměny za prodej T-Hexe:
    • 9-12 Energy: 8 zlata → 10 zlata
    • 13-17 Energy: 13 zlata → 15 zlata
    • 18-23 Energy: 19 zlata → 22 zlata
    • 24-29 Energy: 27 zlata → 30 zlata
    • 30-36 Energy: 38 zlata → 42 zlata
    • 37-44 Energy: 51 zlata → 55 zlata
    • 45-51 Energy: 65 zlata → 70 zlata

Piltover (Double Up)

  • Pokud vy i váš partner prohrajete, získáte nabití jako obvykle.
  • Pokud prohrajete a váš partner vyhraje, započítá se k získání nabití 50 %. Když se to stane dvakrát, získáte nabití.

Shurima

  • Sluneční disk už nenahradí 2. léčení během Ascension v bodech Shurima (3) a (5). Oba efekty nastanou zároveň.
  • Shurima (7): Nyní také posílí bonusy Ascension o +20%
  • Shurima (9): Nyní poskytne Ascension podruhé po 8 sekundách
  • Shurima (9): Bonusy Ascension: +125% → +25%
    • Shurima (9): Celková síla Ascension: 225% → 130%+130%=260%

Slayer

  •  Hodnota HP pro dvojnásobné poškození: 60% ⇒ 75%

Strategist

  •  Štít: 200/350/500/700 → 200/350/500/800
  • AP: 20/30/45/60 → 20/30/50/70

Targon

  • Léčení a štíty: 18/30/50% → 20/40/70%

Void

  • Poškození schopnosti Rift Heralda: 180 → 225
  • Základní HP Barona Nashora: 1050 → 1000
  • Poškození kousnutím Barona Nashora: 1000 → 666

Zaun

  • Adaptive Implant - bonusy z Overcharge: 100% → 60%
  • Hextech Exoskeleton - Armor a magic resist: 33 → 30
  • Robotic Arm - šance na aktivaci: 33% → 60%
  • Robotic Arm - true damage z Overcharge: 40% → 50%
  • Virulent Bioware - Poškození: 25% → 20%
Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama