TFT 11.15 Patch notes
Vítejte na Dawn of Heroes - počátku druhé části TFT:Reckoning!
Už nějakou dobu jsme se na tento moment těšili a někteří z nás možná trénovali na PBE. Dawn of Heroes se dostává s novou aktualizací na live servery. Čeká nás spousta nových šampionů, tříd, Radiant předměty a další věci. Všechny tyto novinky najdete v našem shrnutí. Koho dále zajímá nový Pass a Pass+, počtete si o nich v tomto starším článku. Na novinky přicházející s patchem 11.15 se však podíváme za malou chvíli. Držte si klobouky, vyrážíme na velkou výpravu!
Obsah
- Rise of the sentinels
- Hodnocené zápasy
- Nové mechaniky
- Systém
- Noví šampioni a třídy
- Odebráno
- Změny tříd
- Balanční změny šampionů
- Předměty
- Opravy chyb
Rise of the sentinels
Počátkem této aktualizace se dočkáme nekonečně se opakujících misí, které budou odměňovat Sentinel body za hraní her, včetně Teamfight Tactics.
- Nová mise: Zahrajte si 1 PVP hru na Summoner's Rift, ARAM, Ultimate Spellbook, či Teamfight Tactics (ale ne Hyper Roll), abyste získali 600 Rise of the Sentinels bodů. Tato mise se bude nekonečně opakovat a neobjeví se mezi ostatními misemi.
- Aktivuje se: Ve třetí kapitole Rise of the Sentinels již tento týden.
Hodnocené zápasy
O odměnách za hodnocené zápasy z právě končící první části setu se dočtete tady. Zkráceně půjde po aktualizaci o soft reset a Master+ ranky se vrátí do Diamond 4.
Hyper Roll Tiery
- Odměny v podobě emotů dostanou hráči, kteří dosáhli Blue, Purple nebo Hyper Tieru před patchem 11.15.
- Hyper Roll Tier nebude hard resetován. Místo toho půjdou všichni v Blue+ na začátek Blue.
- Odměny za Hyper Roll přijdou s aktualizací 11.16.
Nové mechaniky
Radiant předměty
- Radiant předměty jsou silnější verze běžných předmětů, které ovlivní stav vaší hry podle toho jaký si zvolíte.
- Radiant předmět si budete moci vybrat v 3-6 Zbrojnici. Vybrat však lze jen jeden, takže si to vždy dobře promyslete.
Divine Blessing
- Divine blessing – “nebeské požehnání” – padne jakmile vaší Malé legendě zůstane pod 40 HP.
- Zajišťuje velkou šanci návratu do hry: najdeme v ní např. komponenty, zlaťáky, předměty k použití, Spatulu či šampiony.
- Všichni hráči ve svém Blessing naleznou stejný obsah.
Tome of Traits
- Tome – jinak by se taky dal nazvat třeba jako “Velká kniha tříd” – má šanci padnout z Divine Blessing nebo PvE kol. Dá se využít pro přeměnu Viega na Sentinel nebo Luciana na Forgotten.
- Tome of Traits může být prodán, čímž přinese obchod se 4 Emblems na výběr. Tento obchod může obsahovat i Emblemy tříd, které normálně ze Spatuly nepostavíte.
Systém
Loot Orbs
- Bylo sníženo průměrné číslo bonusových orbů
- Průměrné množství zlaťáků z malých orbů: 2,54 → 3 zlata
- Malé orby obsahující 2 šampiony za 1 zlaťák → 3 1-cost šampioni
- Malé orby obsahující 1 šampiona za 2 zlaťáky → 1 2-cost šampion + 1 zlaťák
- Malé orby obsahující 2 zlaťáky → 3 zlaťáky
- Průměrné množství zlaťáků ze středních orbů: 5,72 → 5,6 zlata
- Střední orby mají nyní šanci obsahovat 3-cost + 2-cost šampiona
- Střední orby obsahující Neeko + 2-cost šampiona → Neeko + 2-cost šampion + 1 zlaťák
- Ze zlatých orbů nyní může spadnout Tome of Traits
- Zlaté orby obsahující Spatulu a Neeko’s Help se budou objevovat méně často
- Minimum předmětů, které nyní můžete tedy získat je 10 komponentů + 1 Radiant předmět po 4-7 kole – Raptorech
Zbrojnice
- 2-2 Zbrojnice jsou nyní 2 standardní komponenty
- 3-2 se přesunuje na 3-6 a je to 5 Radiant předmětů
- 4-2 Zbrojnice je nyní garantována a přináší buď 2 komponenty, 3 komponenty, nebo 3 komponenty + 1 speciální předmět
- 5-2 Zbrojnice je teď méně pravděpodobná a nikdy nebude obsahovat komponenty
- Zbrojnice 6-2 a 7-2 se nemění
Kolotoč
- Kolotoč ve fázi 5 může někdy obsahovat Emblems, které se nedají sestavit ze Spatuly.
- Kolotoče ve fázích 6+ mohou být plné předmětů. Mezi nimi i nesestavitelné Emblems.
Počet šampionů
- 58 šampionů celkem → 57 šampionů celkem
Hyper Roll
- V těchto fázích plánování bylo přidáno 5 sekund navíc: 3-1, 5-2, 6-2, 6-3
- Počet zlaťáků v příjmu ve fázi 7: 6 zlaťáků → 8 zlaťáků
- Počet zlaťáků v příjmu ve fázi 8+: 6 zlaťáků → 9 zlaťáků
- 4-1 Zbrojnice může nastat, ale není garantována. Nabízí buď 3 komponenty, či 3 komponenty a 1 speciální předmět.
- 5-2 Zbrojnice je 5 Radiant předmětů
- 6-3 Zbrojnice může nastat pokud nebyla žádná na 4-1 a nabízí stejnou strukturu jako 4-1
- Ostatní Zbrojnice jsou beze změn
Noví šampioni a třídy
Pro připomenutí – nové třídy byly popsány už v tomto článku, ale my si je ještě krátce shrneme.
Cannoneers (2/4/6)
- Senna: Tier 1 Sentinel
- Tristana: Tier 2 Hellion
- Miss Fortune: Tier 3 Forgotten
- Lucian: Tier 4 Sentinel
Sentinel (3/6/9)
- Olaf: Tier 1 Skirmisher
- Senna: Tier 1 Cannoneer
- Irelia: Tier 2 Legionnaire, Skirmisher
- Pyke: Tier 2 Assassin
- Rakan: Tier 3 Renewer
- Galio: Tier 4 Draconic, Knight
- Lucian: Tier 4 Cannoneer
- Akshan: Tier 5 Ranger
Inanimate
- Gwen: Tier 5 Mystic
Victorious
- Garen: Tier 5 Dawnbringer, Knight
Fiddlesticks
- Fiddlesticks: Tier 4 Abomination, Mystic, Revenant
Odebráno
Odebrané třídy
- Verdant, Dragonslayer, God-King, Coven
Odebraní šampioni
- Warwick
- Viktor
- Katarina
- Trundle
- Pantheon
- Mordekaiser
- Lissandra
- LeBlanc
- Morgana
- Kindred
- Ryze
- Taric
- Darius
Změny tříd
Přepracované třídy
Abomination
- REWORK: Zdraví a AD Monstrosity se zvyšuje o 20% s každou fází. Začíná na: Abomination 3 – Stage 3, Abomination 4 – Stage 4 a Abomination 5 – Stage 5
- Počet spojeneckých jednotek, které musí zemřít, aby vyvolaly Monstrosity: 3 → 2
- Monstrosity nyní uděluje 150/200/250 magického poškození v oblasti, kam doletí/doběhne
- Lifesteal ze schopnosti: 40% → 60%, také už neškáluje z AP
- Doba trvání schopnosti: 3 → 5 sekund
- Brnění a odolnost vůči magii: 40/65/75 → 40/50/60
- Zdraví: 1000/1600/2200 → 1000/1400/1800
- AD: 100/140/180 → 70/80/90
- Zdraví za úroveň hvězdiček: 100/160/220 → 100/140/180
- AD za úroveň hvězdiček: 10/14/18 → 7/8/9
Forgotten
- REWORK: (2/4/6/8) Forgotten šampioni získají bonusové AD a AP. Za každý vyhraný zápas, kterého se účastí se tento bonus zvyšuje o 10% a skládá se až pětkrát.
Upravené třídy
Assassin
- Šance na kritický zásah: 10/30/60 → 20/40/75%
- Poškození kritického zásahu: 25/55/90 → 30/50/70%
Brawler
- Přidáno 6 Brawlers, zdraví: 400/1000/1600
Dawnbringer
- Vyléčení maximálního zdraví: 30/60/90/130% → 30/55/80/120%
- Tikání léčení: 10/20/25/30 → 10/15/20/25
- Bonusové poškození při aktivaci: 12% → 10%
Draconic
- Průměrná hodnota tří vajíček: 3,25 zlaťáků → 3,14 zlaťáků
- Průměrná hodnota pěti vajíček: 9,25 zlaťáků → 7 zlaťáků
Hellion
- je nyní (2/4/6/8), rychlost útoků se mění na: 5/30/75/150%
Ironclad
- Brnění: 35/85/170 → 30/70/125
Mystic
- Přidáno 5 Mystic, odolnost vůči magii: 40/100/200 → 40/80/150/250
Nightbringer
- Škálování štítu maximálního zdraví: 30/60/90/140 → 30/60/100/250
- Bonusové poškození: 20/30/40/50% → 20/30/40/80%
Ranger
- Přidáno 6 Ranger, rychlost útoků: 75/180/400
Redeemed
- AP/Brnění/Odolnost vůči magii: 30/55/95 → 20/35/75
Revenant
- Přidáno 5 Revenant, oživí se s 10/25/45/70% zdraví, udělí a budou získávat o 25% více poškození po oživení
Skirmisher
- Škálování štítu maximálního zdraví: 25/45/75% → 20/40/100%
- Bonusové AD každou sekundu: 3/6/12 → 3/5/15
Spellweaver
- Počáteční AP: 25/55/85% → 25/55/100%
- AP za stack: 2/5/8 → 2/5/10
Balanční změny šampionů
Tier 1
Aatrox
- Brnění a odolnost vůči magii: 30 → 35
Leona
- Mana nerf: 0/60 → 0/80
- Snížení poškození ze schopnosti: 30/60/250 → 30/50/200
Tier 2
Hecarim
- Nerf maximální many: 40/90 → 75/125
- Poškození schopnosti: 250/350/500 → 200/400/600
- Léčení ze schopnosti: 250/350/500 → 350/350/350
Sejuani
- Sejuani je nyní také Brawler.
- Bonusové brnění a odolnost vůči magii ze schopnosti: 100/150/300 → 80/125/250
Syndra
- Zdraví: 550 → 600
- Syndrou sebrané jednotky jsou nyní nezaměřitelné.
- Poškození schopnosti: 300/400/600 → 250/350/600
Varus
- Zdraví: 550 → 600
Tier 3
Ashe
- AD: 65 → 60
- Nerf many: 50/90 → 50/100
- Poškození schopnosti: 300/450/750 → 300/450/650
- Ashe už není Verdant
Lulu
- Rychlost útoků: 0,6 → 0,7
Nunu
- Upravení many: 0/75 → 30/90
Zyra
- Poškození schopnosti: 200/350/650 → 200/300/575
- Doba trvání omráčení ze schopnosti: 2/2,5/3 → 1,5/2/2,5 sekundy
Tier 4
Aphelios
- AD: 75 → 65
- Nerf maximální many: 0/90 → 0/150
- Škálování AD ze schopnosti: 140/150/180% → 350/375/475%
- Základní poškození schopnosti: 125/150/300 → 150/200/400
- Počet cílů schopnosti: 4/4/8 → 5/5/10
Diana
- Zdraví: 650 → 750
- AD: 55 → 75
- Rychlost útoků: 0,65 → 0,7
- Buff many: 80/160 → 70/140
- Poškození schopnosti: 250/350/1500 → 300/450/2000
- Diana už není Dragonslayer
Jax
- Zdraví: 900 → 1000
Karma
- Poškození schopnosti: 225/280/700 → 210/260/700
Vel’Koz
- Zdraví: 650 → 700
Tier 5
Garen
- Garen se mění z God-King třídy na Victorious.
- Nerf many: 40/100 → 100/180
- Procentuální poškození ze schopnosti odvíjející se z maximálního zdraví: 20/25/200% → 25/30/200%
- Procentuální množství štítu ze schopnosti: 35/45/200% → 40/55/200%
- Doba trvání štítu ze schopnosti: 4 → 5 sekund
Heimerdinger
- Poškození schopnosti: 500/650/7777 → 450/600/3333
Kayle
- True poškození ze schopnosti: 90/100/1000% → 80/90/1000%
- Už není Verdant
Teemo
- Buff počáteční many: 0/60 → 30/60
- Teemův Hellionovský dvojník nyní může aktivovat pasivní schopnost.
Předměty
Hellion Emblem
- Nyní může být seskládán z Bow a Spatuly (dříve toto byl Legionnaire Emblem)
Cavalier Emblem
- Nyní může být seskládán z Vest a Spatuly ((dříve toto byl Ironclad Emblem)
Chalice of Power
- AP: 25 → 30
Dragon’s Claw
- REWORK: Přidá 200 bonusové odolnosti vůči magii (včetně komponentů). Jakmile nositele zasáhne magické či true poškození ze schopnosti, vypálí ohnivou kouli na toho, kdo schopnost seslal. Ohnivá koule udělí magické poškození, jež se rovná 30% jejich maximálního zdraví (CD 1 sekunda).
Hand of Justice
- REWORK: Nositel získá následující: +10 AD a +10 AP a jeho schopnosti či útoky léčí 10% uděleného poškození. Na počátku každé plánovací fáze se jeden z těchto buffů zvýší na 40(%).
Infinity Edge
- Přidaný efekt: Nyní také přidá +10% poškození kritickým zásahem.
Titan’s Resolve
- REWORK: Stacky se nyní počítají za útok, nikoliv kritický zásah. AD a AP za stack: 3 → 2
Trap Claw
- Přejmenován na Banshee’s Claw
Banshee’s Claw
- REWORK: Na začátku zápasu získá nositel a jednotky o 1 pole daleko – po jeho stranách – štít, který zablokuje první schopnost nepřátelské jednotky. Už není unikátní.
Zeke’s Herald
- Rychlost útoků: 25% → 30%
Opravy chyb
- Assassinové budou nyní správně skákat chviličku předtím, než se pohnou jiné jednotky.
- Opravena chyba, kdy Titan’s Resolve ztrácel stacky během zápasu.
- Gragasova schopnost už neignoruje Banshee’s Claw.
- Schopnost Sejuani už správně uděluje poškození jednotkám, které jsou imunní vůči CC efektům.