Statikk a Preseason Jungle
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Statikk a Preseason Jungle

Statikk a Preseason Jungle

Resty

Resty

17. 11. 2012 09:35

Bok po boku s další řadou velkých změn přichází i překopání jungle!

Reklama

"Udělali jsme nějaké změny v nadcházejícím patchi zaměřené především na tlak na lajnách ze začátku hry a otevíráme bránu novým junglerům. Jsem 

Statikk

 

a jsem hlavní designer na preseason jungle změny. Zde najdete do hloubky propracovaný plán jak chceme tyto cíle splnit."

Snížení tlaku na lajny ze začátku hry

.

Season 2 nám otevřela mnoho možností pro junglery a to především v gankování lajn na začátku hry. I když tyto akce mají ve výsledku pozitivní efekt na hru, aktuálně ganky v začátcích her dávají na lajny ohromný tlak. Toto velice snižuje číslo šampionů, kteří dokáží na lajně přežít - vyžaduje se od nich aby dokázali buďto z dálky farmit, nebo měli nějaký způsob jak se vyhnout ganku.Abychom odstranili tento tlak, chceme aby gankování v začátku hry bylo složitější. Abychom tohoto dosáhli, zvyšujeme damage který dávají jungle monstra. Toto znamená, že jungler, který bude gankovat na začátku hry bude mít málo HP a nebude mít Boots of Speed pokuď není specializován nebo se neuskromnil někde jinde.Abychom vyrovnali tuto nesrovnalost v obtížnosti jungle, přidáváme nějaké nové itemy dělané přímo do jungle. Např. Hunter's Matchete bude skvělý startovací item, který jde koupit na začátku hry. Také se dá později vylepšit do více itemů nevyjímaje Madred's Razor a Wriggle's Lantern. Změna terénu u wraithůNa PBE si můžeme všimnout také drobné změny terénu mapy, v oblasti vedle střední lajny a wraithů. Přikládám obrázky pro porovnání.

Statikk a Preseason Jungle
 Zvyšujeme roznorodost jungle šampionůV Season 2, silní jungleři měli většinou silný AoE (Area of Effect) damage, nějké podpůrné skilly a velkou prezenci na začátku hry. Během Preseason, chceme zvýšit různorodost použitelných junglerů abychom zajistili, že šampioni, kteří jsou silní jinde, mají v jungli také své místo.Zaprvé, snižujeme AoE Damage tím, že re-balancujeme HP a damage velkých monster v každém z jungle kempů. Toto umožňuje šampionům, kteří nemají AoE jako je třeba Gangplank, aby měl lepší čas, za který vyčistí jungle.Dále zvyšujeme odměny (Zlato a XP) a zvyšování obtížnosti (HP a damage, který dostanou monstra za určitý čas) v jungli, jak hra postupuje. Takto jungleři, kteří se soustředí na vyčištění jungle místo gankování, bude mít rychleji peníze i XP. Toto otvírá jungle těm junglerům, kteří jsou více zaměření na damage a na peníze jako třeba Master Yi, kteří se potřebují "rozjet" do pozdější fáze hry.Nové itemy také hrají velikou roli. Otevírají více možností pro kouzelníky a nebo postavy, které používají hlavně magic damage schopnosti.Další vylepšení

1)

Jungle monstra nyní útočí na nejbližší postavu namísto útočení do toho, kdo do nich sekl první.

2)

Kempu duchů bude snížena odměna ve zlatě a golemům a vlkům bude odměna zvýšena.

3)

Duchové budou mít snížený dosah útoku a velký duch bude přesazen na jiné místo (protože zlobil), aby se zamezilo snadnému farmení ze strany hráčů na midu.

4)

Golemové mají zvýšenou rychlost pohybu, aby se nezvýhodňovala modrá strana (Bot lajna farmí golemy a má XP výhodu nad druhým týmem)

A nakonec malá ukázka toho, jak nová jungle ve skutečnosti vypadá ve hře. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama