Riot: Otázky a odpovědi #1
Pracovníci Riotu RiotBoourns, Riot Mulligan a L4t3ncy odpovídali na otázky hráčů.
Riot zodpověděl otázky hráčů o chroma packs za IP, mapě Butcher´s Bridge, trollech v solo queue či proč Teemovi oslepující šipky působí na Lee Sina.
Samozřejmě chápeme, že tento problém se v naší hře momentálně vyskytuje. Systém výběru rolí však zatím funguje a tím zkracuje čekací dobu na dobu časově přijatelnou. Je tedy potřeba aby tuto skutečnost všichni hráči respektovali. Zatím však nemáme v plánu žádná opatření vůči autofill trollům, ale celou věc bedlivě sledujeme (dodge statistiky a autofill hráče).
Často slyšíme od komunity názory na zavedení nového dodge systému, kdy by hráči hlasovali o opuštění lobby. Tento systém je však příliš lehce zenužitelný pro hráče, kteří se například chtějí vyhnout counter pickům nebo nebezpečným kombo týmům a proto se ho nechystáme zavést.
Pro začátek však chceme zavést hlášení od hráčů, kteří opustili předčasně lobby, abychom se dozvěděli pravý důvod. Pokud se tento problém zhorší, začneme h aktivně řešit. Zatím si však hráči musejí vystačit s tlačítkem "report" pro hráče, kteří trollí.
V roce 2016 se pouze jedinkrát objevily v obchodech chroma packs za IP. Bylo to k příležitosti znovunavrácení chromas do hry. Tento rok se chystají celkem 2 takové akce a první by se měla objevit již na jaře.
Ačkoliv se na první pohled může zdá současná ARAM mapa Howling Abyss velice podobná té pirátské, rozdíly jsou větší než si běžný hráč dokáže představit. Z kodérského pohledu je mapa unikátní a zcela jiná co se týče skriptů apod.
Vrátit Butcher's Bridge by tedy zabralo hodně času a stálo by to hodně práce a nyní máme na starost jiné věci jako nové módy do Rotating Queue nebo Practice Tool. Neříkáme, že se nikdy vrátit nemůže, ale nyní to není v plánu.
Nejprvě bychom mohli objasnit pojem "Ostrovní vězení" (Prisoner´s Island). Jedná se o systém, kdy hráči se špatnou reputací mohou hrát pouze proti sobě, dokud se jim reputace nevylepší a až poté jsou propuštěni do klasického queue.
Tento systém by v League of Legneds nefungoval ze dvou důvodů.
Za prvé si myslíme, že většina negativního chování hráčů vychází z chyb hráčů a ne z celkového ničení hry ostatním. Proto si neumíme představit, že postavíme do hry 10 negativních hráčů, kteří se tak ničemu nenaučí ani neodnaučí. Místo toho raději dáme takovýmto hráčům zpětnou vazbu a upozornění na jejich špatné chování.
Za druhé si myslíme, že pobyt na tomto "ostrově" nepřinese hráčům nic dobrého a poté co se z něj dostanou se spíše pohorší než-li polepší, a tak kazí hru ostatním ještě více.
Pro lidi, kteří mají zrak je tato šipka opravdu oslepující. Co je ale méně známé, je fakt, že pro šampiony bez zraku má tato šipka opačné účinky. Před Lee Sinovýma očima se zjeví nádherný svět, vše co si vždy jen představoval je přímo před ním. A pak z ničeho nic je to zase pryč. Všechna ta radost z možnosti vidět se vytratí.
Jak všichni víme, Teemo je satan a jen satan může člověku vrátit jeho zrak aby mu ho zase ihned sebral.