Riot o nových předmětech, pasivce Zyry a reworku Dariuse
Na čem se v současnosti pracuje v dílnách Riotu?
Andrei "Riot Meddler" van Roon
zastává v Riot Games funkci
Lead Champion designera. Čas od času také odpoví na několik otázek komunity na oficiálních fórech. Pojďme se na některé jeho odpovědi podívat.
V tématu, které se na fórech točilo okolo předmětů, které kupují jak ADC tak i melee fighteři napsal Meddler toto:
"Je to složité, zabudovat do předmětu efekty, které se hodí pouze fighterům a ne marksmanům a obráceně. Odstranit critical z range šampionů není podle nás správné řešení. Předměty pro fightery by podle nás měli mít toto:
- Kombinaci útočných a obraných statů, aby se předmět stal lákavým pro fightery, ale marksmani ho nestavěli kvůli tomu, že si většinou vyberou plně ofenzivní build (jako například nový Black Cleaver, kde se marksmanům nechce platit za HP).
- Odměny za další defenzivní staty. Dříve tento efekt měl například Atma's Impaler, ale vzhledem k problémům jsme ho museli vyřadit ze hry. Do budoucna chceme ale vytvořit něco podobného.
- Efekt, který by pomohl fighterovi lépe začít boj, nebo se udržet u svého cíle lépe poté, co boj začne. Ale zase takovým způsobem, aby ranged šampioni nemohli tohoto efektu využívat pro útěk. V této kategorii slouží jako příklad třeba Phage nebo Randuin's Omen.
V současnosti pracujeme na takovýchto předmětech, které by se měli hodit ne tolik pohyblivým šampionům jako
Garen,
Dariusnebo
Udyr. Na PBE se pravděpodobně dostanou během několika týdnů."
Na fóru se objevil nápad hráče, jak by se mohla
pasivka Zyry:
"Pohrávám si s nápady, jak by Zyřina pasivka mohla být buffnutá. Po zabití nepřítele pasivkou:
- by se Zyra mohla stát kytkou, které by bylo možné zničit. Pokud by tak nikdo neudělal, Zyra by se vrátila k životu (tedy podobná pasivka jako má Anivia)
- by směrem k zabitému šampionovi vyrostl kořen, které by bylo možné zničit. Pokud by Zyra zabila pasivkou více nepřátel, vyrostl by směrem k poslednímu zabitému. Dále by to bylo podobné jako s prvním návrhem.
Zyra by se pasivně vždy přeměnila do kytky, která vystřelí, ale její efekt oživení by měl cooldown jako má např. Anivia, Aatrox nebo Zac." Meddler na to odpověděl toto:
"Jsou to výborné nápady a tato úprava by seděla jejímu hernímu stylu. Budeme s tím trochu experimentovat, abychom zajistili, že schopnost nebude moc silná. Negarantuji, že budeme tuto schopnost v nejbližší době měnit, ale rozhodně to stojí za pokus."
Na otázku jak často Zyra někoho zabije pasivkou pokračoval:
"K tomu bohužel nemám žádná data, ale přiznám se, že mě to teď také zajímá. Předpokládám však, že to bude tak jednou za celou hru, což nenabízí mnoho oživení pro hráče Zyry. To ale nemusí být na škodu. Hráči si mohou při správném provedení užít opravdu památnou hru. Určitě by to vyžadovalo hodně balancování."
Existuje k tomu také mnoho různých variant:
- Dočasné oživení (jako u Siona) na místě zabití.
- Úplné oživení na místě zabití, na místě smrti Zyry nebo v bázi.
- Zkrácení deathtimeru za každého zabitého nepřítele.
Na otázku, kdy dojde k
reworku Dariuseodpověděl Meddler stručně:
"Velmi pravděpodobně to bude během
následujících tří patchů."
Zdroj: surrenderat20.net