Rework run: Uvidíme runy přímo ve hře?
Je tu další den a další informace o runách. Pojďme tedy na to!
Riot Sparkie, designer nových run, se v pravidelné rubrice Runes Corner tentokráte věnoval tomu, jak budou runy vypadat v uživatelském rozhraní.
V současné době jsou runy ve vývoji. To znamená, že jména, čísla, ikony, ale ostatně všechno, co můžete vidět, se ještě může před vydáním změnit. Je ale pochopitelné, že pokud se vám něco opravdu líbí, nebojte se nám to říci!
A teď k samotnému jádru Sparkieho textu. Komunita si žádala odpověď na otázku, zda půjde poznat ve hře, jaké runy jsme si zvolili.
Samozřejmě, protože v runové stránce budete mít celkem šest run. Ty ale nebudou tak jednoduché jako ty staré, nebudou přidávat "pouze" +1 armoru (obrany). A pokud si tedy ve hře nebudete jisti tím, co bylo na vaší „JUNGLE LUX BEST LUX“ runové stránce, jak budete moci posoudit efektivitu použitých run?
Řešením je runový panel přímo ve hře. Bude zabudován přímo v uživatelském rozhraní, kde si budete moci připomenout runy, které jste si do hry navolili. A zároveň tak můžete v reálném čase posoudit, zda se vám tato konfigurace run vyplatila.
Nový panel bude sdílet prostor s rozšířenými staty, jako jsou například penetrace armoru nebo dostřel (dosah) základních útoků vašeho hrdiny. Objeví se ve chvíli, kdy ve hře stisknete klávesu „C“ (případně jinou, pokud jste klávesy změnili).
Panel skutečně nebude na obtíž, jasně jsme si totiž vymezili velikost rámečku, do kterého se musíme vejít. Z každé runy do rámečku uvedeme pouze jedinou vlastnost, celkové vlastnosti runy se vám zobrazí po najetí kurzorem na uvedenou vlastnost.
Uvedeme si to na příkladu. Díky panelu můžete zjistit, jak vám Arcane Comet (veřejně známý jako Meteor) pomáhá. Můžete vidět, že jste do této chvíle díky tomuto keystonu udělili 290 poškození do nepřátel, ale zároveň můžete pozorovat i jiné informace, které vám mohou do budoucna pomoci maximálně zefektivnit využití keystonu.
A to my vnímáme jako podstatné. Hráči by měli mít dostatek informací k tomu, aby se mohli poučit o runách a mohli se tak rozhodnout do budoucna, zda daná konfigurace byla skutečně efektivní.
Zároveň se s námi Riot Sparkie podělil o další screen, kde, jak on sám říká, se moc věcí měnit nebude, snad až na ikony, jména a čísla. Takto by měla vypadat stránka po hře, kde uvidíme shrnuty veškeré bonuy, získané během hry za pomoci daných run.
Přehled všech run, které dosud Riot zveřejnil, najdete na jednom místě v tomto článku.