Shrnutí všech dosud známých run z plánovaného reworku
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Shrnutí všech dosud známých run z plánovaného reworku

Shrnutí všech dosud známých run z plánovaného reworku

Smashee

Smashee

Přinášíme vám seznam všech známých run i s popisky.

Reklama

Také už se ztrácíte ve všech těch runách, které Riot postupně představuje? Je jich opravdu mnoho. Podívejte se na seznam všech run, které Riot dosud představil. Tento článek budeme postupně aktualizovat. Najdete ho na hlavní stránce našeho webu.

Keystone runy

Stormlord’s Mandate

  • Zásah nepřátelského šampiona třemi unikátními útoky nebo schopnostmi během 2 sekund způsobí bonusové magické poškození.
  • Poškození: 40-220 (+25% Bonusového AD) (+20% Ability Power).
  • Cooldown: 50 sekund.

Spellslinger’s Surge

  • Zásah nepřátelského šampiona třemi unikátními útoky nebo schopnostmi během 2 sekund přidá 30%-60% bonus k rychlosti pohybu na 3 sekundy. Šampioni útočící na blízko navíc získávají 75% odolnosti proti zpomalení.
  • Cooldown: 15 sekund.

Hunt of the Bloodmoon

  • Očaruje vaše boty aktivním efektem "Blood Moon's Call" - po 3 sekundách sesílání přidá 35% k rychlosti pohybu na 15 sekund
  • Útoky a schopnosti způsobující poškození ukončí tento efekt a způsobí 60 - 140 (podle úrovně)(+0,2 bonusového AD)(+0,3 AP) bonusového poškození.
  • Cooldown: 180 sekund. Při začátku hry je na cooldownu a jde na cooldown při způsobení poškození nebo přerušení sesílání.

Meteor

  • Poškození šampiona schopností hodí meteor na místo, kde se nachází, Pokud ho meteor zasáhne, udělí bonusové poškození v hodnotě (40-100 - podle úrovně + 0,2 AP a 0,2 bonusového AD).
  • Cooldown: 20 - 8 sekund.

Ruined King’s Tribute

Shrnutí všech dosud známých run z plánovaného reworku

  • Každé 4 sekundy v boji váš další základní útok způsobí plošný útok do šampionů a velkých monster v hodnotě 3% vašeho maximálního zdraví a vyléčí vás o /20-75%) tohoto útoku podle úrovně šampiona. Pro šampiony útočící z dálky je efekt poloviční.

Berserk

  • 3 sekundy po způsobení poškození šampionovi se vaše rychlost útoku zvýší o 60% na 3 sekundy. Útokem na nepřátelského šampiona lze toto prodloužit až na 10 sekund. Berserk vám dovolí přesáhnout vrchní hranici rychlosti útoku.

Perxie

  • Vaše útoky a schopnosti pošlou na cíl Perxieho. Perxie zaštítí spojence na  40 - 120 podle úrovně (+0,3AP nebo +0,3 bonusového AD) nebo poškodí nepřátele za 10 - 40 podle úrovně (+0,1 AP nebo +0,15 bonusového AD). Perxie nemůže být vyslán znovu, dokud se k vám nevrátí.

Guardian Soul

  • Můžete kliknout pravým tlačítkem a krátce označit spojence. Pokud jsou takto označeni a obdrží poškození, dostanou automaticky štít.

Perseverance

  • Po použití summoner spellu přidá 25% Tenacity a 25% odolnost proti zpomalení po dobu 10 sekund.
  • Pasivně zvyšuje armor a magic resist o 10% za každý summoner spell na cooldownu.

Demolish

  • Pokud je šampion ve vzdálenosti do 600 jednotek od nepřátelské věže, po dobu 4 sekund se mu nabije útok vůči věži, který udělí 375 (+20% tvých maximálních HP) bonusového fyzického poškození.
  • 60 sekund cooldown.

Font of Life

  • Kterýmkoliv zpomalením/zastavením pohybu označíš nepřátelského šampiona.
  • Spojenci se útokem na nepřátelského šampiona výlečí za 5 + 1.0% tvých maximálních HP.
  • Svými útoky se také vyléčíš, ale jen za 1/3.

Summoner Specialist

  • Hráč začíná s 1× summoner shard a další shardy získává při použití summoner spellů.
  • Za 3 summoner shardy si hráč může vyměnit summoner spell za jiný, ale nesmí mít 2x ten samý.
  • Hráč má 15% cooldown redukci na summoner spelly.

Hextech Freezeray

  • První útok na šampiona sníží jeho rychlost pohybu na 1.5 sekundy (8-3 sekund cooldown/šampiona).
    • Ranged útoky snižují rychlost pohybu o 25% - 40%.
    • Melee útoky snižují rychlost pohybu o 35% - 50%.
  • Hráčovy aktivní itemy snižující rychlost pohybu při aktivaci vytvoří kolem nepřátelského šampiona zónu na 5 sekund, která všechny zpomaluje o 70%.

Major runy

Zombie Ward

  • Po zabití nepřátelské wardy se na jejím místě objeví vaše Zombie warda. Ta je viditelná pro nepřátele, vydrží na místě 180 sekund a nepočítá se do limitu vašich wardek.

Watchful poro

  • Poté, co vkročíte do křoví, necháte v něm malého pora, který bude dodávat v tomto křoví vizi. Zmizí, jakmile do křoví vkročí nepřítel nebo pokud vy dojdete do jiného křoví.

Trophy Collector

  • Přidá +1 AP nebo +0,7 AD (adaptivní) pokaždé, když vy nebo spojenec poblíž zabije nepřátelského šampiona nebo nepřátelskou wardu.

Overheal

  • Heal přes maximální životy se stane ubývajícím štítem, max. 10% vašich maximálních životů.

Minor runy

Overcharger

  • 1% CDR za úroveň, až do +10% CDR na úrovni 10. Each percent of excess CDR is converted to +2 Ability Power or +1.4 Attack Damage, Adaptive.

Relentless Hunter

  • 10 rychlosti pohybu mimo boj za stack Bounty Hunter. Bounty Hunter stack získáte prvním takedownem na unikátním šampionovi.

Ingenious Hunter

  • 5% CDR na aktivní itemy za stack Bounty Hunter. Bounty Hunter stack získáte prvním takedownem na unikátním šampionovi.

Ravenous Hunter

  • 2% Spellvamp za stack Bounty Hunter. Bounty Hunter stack získáte prvním takedownem na unikátním šampionovi.

Don't Panic

  • Léčení a štíty jsou o 5% silnější, zvýšeno na 10% na cíle s méně než 40% životů.

Panic

  • Získáte 10% rychlosti pohybu při pohybu směrem ke spojencům, kteří jsou pod vlivem CC, nebo nepřátelům, kteří jsou pod vlivem vašeho CC. Dosah: 1500 jednotek

Essence Thief

  • Získej 1 stálý HP navíc za nepřátelského miniona, který umře blízko. Dosah: 1400 jednotek

Bloodlust

  • Takedowny obnovují 15% chybějícího zdraví.

Legend Stack (LS)

Šampion získává body:

  • 20 za zabití/assist nepřátelského šampiona;
  • 20 za epické monstrum;
  • 4 za velké monstrum;
  • 1 za miniona.

Za 30 bodů automaticky dostane LS. Maximálně může mít těchto stacků 5.

Legend: Alacrity

  • Přidá (5 + 3×LS)% attack speed.
  • Maximálně zvýší attack speed o 20%.

Legend: Bloodline

  • Přidá 1% lifesteal za každý LS.
  • Maximálně zvýší lifesteal o 5%.

Legend: Tenacity

  • Přidá (3 + 5×LS)% tenacity.
  • Maximálně zvýší tenacity o 28%.

Gathering Storm

  • Každých 10 minut hráč získá 8 AP nebo 6 AD a to i zpětně za každých 10 minut odehraných v dané hře

Ultimore

  • Hráč získá 5% CDR a maximální cooldown reduction na ultimátce. Tato redukce se zvýší o 1,5% pokaždé, když použijete svojí ultimátní schopnost. Sčítá se až desetkrát.

Zatím neodhalené runy

Perfectionist

  • Pokud máte nad 80% HP, získáte buď +14 AD nebo +20 AP, adaptivní (podle úrovně).

Magical Footwear

  • V 10. minutě dostanete boty zdarma, ale předtím si boty koupit nesmíte. Tyto boty dávají +10 rychlosti pohybu (kromě dalších efektů bot).

Perfect Timing

  • Začněte hru s Commencing Stopwatch, které se promění na Stopwatch (více info dále v článku) po 6 minutách. Snižuje cooldown Zhonya's Hourglass aa Guardian Angel o 15%.

Channel-Blink

  • Pokud je Flash na cooldownu, je nahrazen Channel-Blinkem. Channel-Blink: Po 2,5 sekundách sesílání se přemístíte do nové lokace.
  • Cooldown: 20 sekund. V boji cooldown pouze 10 sekund. Při sesílání se můžete velmi pomalu pohybovat.

Store Credit

  • Můžeš kupovat předměty na dluh. Částka, kterou si můžeš půjčit, roste s časem. Limit dluhu: 150 + 5 za minutu. Poplatek za půjčení: 50 zlata za předmět.

Nové předměty

Stopwatch

  • Unikátní Aktivka - Stasis: Na 2,5 sekundy se stanete nezranitelnými a nezaměřitelnými, ale nebudete se moci hýbat, útočit, sesílat kouzla a používat předměty. (na jedno použití)
  • Stojí 600 zlata a nemá žádné další staty. Je to komponent pro Zhonya's Hourglass a Guardian Angel.

Broken Stopwatch

  • Jsou rozbité, ale pořád se z nich dají stavět další předměty. (Po rozbití hodinek vám už prodavač nenabídne jiné, než další rozbité)

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama