Rework ADC v předsezóně
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Rework ADC v předsezóně

Rework ADC v předsezóně

Giry

Giry

Dlouho očekávaný rework je tady

Reklama

Rework ADC v předsezóně

Poslední patch před koncem sezóny už je ve hře a tak na PBE začaly obrovské změny pro předsezónu. V průběhu dne vám budem na Tryhardu přinášet novinky právě o těchto změnách. První z nich je rework ADC:

Změny Marksmanů

Caitlyn

  • Caitlyniny autoattacky scalují o 10% méně s bonusovým attack speedem.
  • Pasivka - Headshot
    • Headshot nyní scaluje také s critical chance - (50% critical chance přidá 100% zranění)
    • Caitlyn může vystřelit Headshot na dvojnásobně větší vzdálenost na cíle, které jsou zasašeni jejím W nebo E. (toto je samostatné - klasický headshot se na toto nevztahuje)
  • Q - Piltover Peacemaker
    • Projektil je nyní úzký, ale roztáhne se po zasažení prvního nepřítele. Zranění zvýšeno asi o 20% do prvního cíle, ale snižuje se za každý další zásah.
  • W - Yordle Snap Trap
    • Pasti nyní fungují na bázi "střeliva" (jako houbičky Teema nebo kytky Zyry) - mají velmi krátky cooldown ale delší dobu obnovení.
    • Pasti nyní nezraňují - místo toho mají svou interakci s pasivkou.
  • E - 90 Caliber Net
    • Cooldown nezměněn, ale projektil je nyní užší, pomalejší, kratší a zraňuje za méně - místo toho má svou interakci s pasivkou.

Corki

  • Pasivka - Hextech Shrapnel Shells
    • nyní zraňuje za magické zranění místo true damage.
  • W - Valkyrie
    • Range je značně snížen.
    • Nová Pasivka - The package
    • Po krátkých časových intervalech přiletí Corkimu do báze balíček. Corki se může vrátit k fontáně, aby si ho vyzvedl a dostane extrémní bonus k pohybu mimo boj a vylepší své W na "special delivery".
      • Special Delivery Má několik lepších efektů
      • Je rychlejší a má větší range
      • Pokládá bomby které odhazují nepřátele (podobně jako Dravenovo E)
      • Zanechává za sebou stopu, která zpomaluje a zraňuje nepřátele.
  • E - Gatling Gun
    • Nyní zraňuje za magické i fyzické poškození a snížuje Armor i Magic resist.

Draven

  • Attack frame vylepšen o 30%.
  • Attack speed za úroveň sížen na 1,5 z 1,7.Attack Speed per level reduced to 1.5 from 2.7
  • Basic attack missile speed reduced to 1600 from 1700

Ezreal

  • Q - Mystic Shot
    • Efekt snižující cooldown cooldown zvýšen na 1.5 sekund z 1.0.
    • Cooldown zvýšen na 6.5/6.0/5.5/5.0/4.5 z 6.0/5.5/5.0/4.5/4.0.
  • E - Arcane Shift
    • Cooldown zvýšen an vyšších úrovních na 19.0/17.5/16.0/14.5/13.0 z 19/17/15/13/11.

Graves

  • Attack range snížen na 425
  • Gravesovy základní staty byly upraveny a jsou podobné jako u melee šampionů.
  • Nová Pasivka - Destiny
    • Gravesovy základní attack jsou kornouty 4 střel jejichž AD ratio se zvyšuje až na 33% během hry. První střela zraní za 0,75 - 1,1 AD (podle úrovně), extra střely zraní za 33% z tohoto poškození.
    • Každá střela může aplikovat on-hit efekty, ale pouze jednou na každý cíl.
    • Gravesovy criticaly vystřelí více střel (8 normálně, 10 s Infinity Edge).
    • Graves si schovává 2 náboje na výstřely autoattacků. Poté co je použije musí dobíjet než bude moct znovu útočit. Dobíjení je delší než běžný autoattack-delay a bonusový attack speed ho snižuje jen zlehka. Gravesovy autoattacky jsou ale attack speedem zrychlovány velmi dramaticky.
    • Na rozdíl od jiných autoattacků Gravesovy střely zasáhnou první cíl, se kterým se srazí.
  • Nové Q - End of the Line
    • Vystřelí prach v lince, který sraňuje za nízké poškození než dopadne na zem.
    • Po 1 sekundě prach detonuje a vystřelí do stran, kde zraní všechny nepřátele. Pokud prach zasáhne zeď/překážku, vybuchuje automaticky.
  • W - Smoke Screen
    • Cooldown zvýšen na 26/24/22/20/18 z 20/19/18/17/16
    • Nyní zpomaluje nepřátele jen krátce při dopadu.
  • E - Quickdraw
    • Nyní přidá Armor a MR na 4 sekundy. Trvání je prodlouženo, pokud útočíte (mimo útoků na miniony).
    • Již nepřidává Attack Speed. Místo toho resetuje gravesův AA-delay a přidá mu jeden náboj.
    • cooldown schopnosti je snižován méně z autoattacků, ale každá střela může tento efekt vyvolat.
  • R - Collateral Damage
    • Nyní odrazí Gravese dozadu o značnou vzdálenost.

Jinx

  • Pasivka - Get Excited
    • Nyní může nastackovat na sebe - zvyšuje celkový attack speed o 15% za stack (movement speed se nestackuje).
    • Trvání prodlouženo na 6 sekund ze 4.
  • Q - Switcharoo
    • Jinx má nyní -15% attack speed poku střílí s Fishbones (raketomet).

Kalista

  • Základní Attack speed zvýšen na 0.694 z  0.658
  • Attack speed za úroveň snížen na 2,8% z 3,3%.
  • Pasivka - Martial Poise
    • Range skoku nyní zvyšují boty, rychlost skoku nyní scaluje s attack speedem/zpomalením (je pomalejší v early, ale scaluje do late)

Kog'Maw

  • W - Bio-Arcane Barrage
    • Pokud je W aktivní, Kog'Maw útočí dvakrát rychleji a jeho attack speed maximum se také zdvojnásobí (až 5 attacků za sekundu).
    • Pokud je W aktivní, základní útoky mají snížené zranění, ale on-hit effekty jsou nezměněné.
  • R -Living Artillery
    • Základní zranění a ratio byly upraveny, již nedává zvýšené zranění do šampionů.
    • Nyní dává dvojnásobné zranění do nepřátel s 25% - 50% HP a trojnásobné zranění do nepřátel s méně než 25% HP.
  • Základní attack speed a také attack speed z pasivky Q byly upraveny.

Lucian

  • R - The Culling
    • již nescaluje s Attack Speedem
    • Nyní vystřelí 20/25/30 střel.

Miss Fortune

  • R - Bullet Time
    • Nyní se nabíjí na delší trvání.
    • Vlny střel přicházejí rychleji po sobě a můžou critnout.
  • Nová pasivka - Love Tap
    • Základní útoky MF zraňují za bonusové zranění, pokud útočí na nový cíl.
    • Stará pasivka Strut byla přesunuta do W.

Sivir

  • Základní attack speed snížen na 0.625 z 0.66.
  • W - Ricochet
    • Cooldown nyní začíná při vyčarování schopnosti. (dříve poté, co buff vyprchal). 
    • Cooldownzvýšen na 12/10.5/9/7.5/6 sekund z 9/8/7/6/5.
    • Trvání buffu sníženo na 4 sekundy z 6.

Tristana

  • Q - Rapid Fire
    • Již se nesnižuje cooldown E.
    • Útok na nepřátele zasažené E již nesnižuje cooldown.
    • Cooldown snížen na 20/19/18/17/16 sekund z 20 na všech úrovních.
  • W - Rocket Jump
    • Zranění změněno na 60/110/160/210/260 z 80/105/130/155/180.
    • Již se nezvyšuje zranění za každý stack E.
    • Nyní se také resetuje cooldown při maximálnám nastackování E na šampionech.
  • E - Explosive Charge
    • Nyní detonuje okamžitě při maximálním stacku.
    • Tristaniny schopnosti také přidávají stack E.
    • Rychlost projektilu zvýšena na 2400 z 1800.

Twitch

  • Q - Ambush
    • Přidáno: Cooldown se resetuje pokud šampion zasažen jedem zemře.
    • Vstup do stealthu nyní přeruší Twitchův naplánovaný autoattack
  • R - Rat-Ta-Tat-Tat
    • Trvání sníženo na 5 sekund ze 7.
    • Nyní nepřeruší stealth při vykouzlení schopnosti.
    • Cena snížena na 100 many na všech úrovních z 100/125/150.
Urgot
  • R - Hyper-Kinetic Position Reverser
    • Již nepřidává 60/90/120 Armor a MR
    • Nyní přidáNow 30/40/50% snížení příchozího zranění.

Varus

  • R - Chain of Corruption
    • Nyní ukazuje maximalní range pro rozlézání šlahounů.
    • Zasažení šampioni dostanou 3 stacky W po dobu zastavení.
    • Zranění sníženo na 100/175/250 z 150/250/350.

Vayne

  • AD za úroveň sníženo na 1.66 z 2.66
  • W - Silver Bolts
    • Základní zranění odstraněno
    • Zranění do % HP zvýšeno na 6/7.5/9/10.5/12% z 4/5/6/7/8%
    • Přidáno minimální zranění -> 40/60/80/100/120.

Quinn

  • R - Tag Team
    • Vizuální efekt změněn, Quinn nezmizí - Valor přiletí a začne jí nosit.
    • přidaná doba kouzlení 2 sekundy.
    • Již nemá vlastní schopnosti a útoky.
    • Nyní nemá cooldown a bonus k pohybu je velmi vysoký
    • Skystrike (reaktivace schpnosti) zůstává, ale má menší zranění a již nemá bonusové zranění do cílů s chybějícím HP.
  • Q - Aerial Assault
    • Přejmenováno z Blinding Assault jelikož byl odstraněn blind efekt.
    • Nyní pasivně označuje nepřátele jako "zranitelné"
    • Způsobí až dvojnásobné zranění podle toho, kolik chybí cíli HP
    • Cooldown zkrácen na polovinu, pokud schopnost zabije alespoň jeden cíl.
  • Pasivka - Harrier
    • Nyní zraňuje za procenta celkového AD (dříve základního a bonusového AD)
  • E - Vault
    • je rychlejší a spolehlivější, co se týče směru vrácení.
Zdroj: surrenderat20.net
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
PATCH 5.21 WORLDS 2015 NEJMÉNĚ OBLÍBENÍ ŠAMPIONI

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama