i
Zdroj: Tryhard.cz
Rework ADC v předsezóně
Dlouho očekávaný rework je tady
Reklama
Poslední patch před koncem sezóny už je ve hře a tak na PBE začaly obrovské změny pro předsezónu. V průběhu dne vám budem na Tryhardu přinášet novinky právě o těchto změnách. První z nich je rework ADC:
Změny Marksmanů
Caitlyn
- Caitlyniny autoattacky scalují o 10% méně s bonusovým attack speedem.
- Pasivka - Headshot
- Headshot nyní scaluje také s critical chance - (50% critical chance přidá 100% zranění)
- Caitlyn může vystřelit Headshot na dvojnásobně větší vzdálenost na cíle, které jsou zasašeni jejím W nebo E. (toto je samostatné - klasický headshot se na toto nevztahuje)
- Q - Piltover Peacemaker
- Projektil je nyní úzký, ale roztáhne se po zasažení prvního nepřítele. Zranění zvýšeno asi o 20% do prvního cíle, ale snižuje se za každý další zásah.
- W - Yordle Snap Trap
- Pasti nyní fungují na bázi "střeliva" (jako houbičky Teema nebo kytky Zyry) - mají velmi krátky cooldown ale delší dobu obnovení.
- Pasti nyní nezraňují - místo toho mají svou interakci s pasivkou.
- E - 90 Caliber Net
- Cooldown nezměněn, ale projektil je nyní užší, pomalejší, kratší a zraňuje za méně - místo toho má svou interakci s pasivkou.
Corki
- Pasivka - Hextech Shrapnel Shells
- nyní zraňuje za magické zranění místo true damage.
- W - Valkyrie
- Range je značně snížen.
- Nová Pasivka - The package
- Po krátkých časových intervalech přiletí Corkimu do báze balíček. Corki se může vrátit k fontáně, aby si ho vyzvedl a dostane extrémní bonus k pohybu mimo boj a vylepší své W na "special delivery".
- Special Delivery Má několik lepších efektů
- Je rychlejší a má větší range
- Pokládá bomby které odhazují nepřátele (podobně jako Dravenovo E)
- Zanechává za sebou stopu, která zpomaluje a zraňuje nepřátele.
E - Gatling Gun - Nyní zraňuje za magické i fyzické poškození a snížuje Armor i Magic resist.
Draven
- Attack frame vylepšen o 30%.
- Attack speed za úroveň sížen na 1,5 z 1,7.Attack Speed per level reduced to 1.5 from 2.7
- Basic attack missile speed reduced to 1600 from 1700
Ezreal
- Q - Mystic Shot
- Efekt snižující cooldown cooldown zvýšen na 1.5 sekund z 1.0.
- Cooldown zvýšen na 6.5/6.0/5.5/5.0/4.5 z 6.0/5.5/5.0/4.5/4.0.
- E - Arcane Shift
- Cooldown zvýšen an vyšších úrovních na 19.0/17.5/16.0/14.5/13.0 z 19/17/15/13/11.
Graves
- Attack range snížen na 425
- Gravesovy základní staty byly upraveny a jsou podobné jako u melee šampionů.
- Nová Pasivka - Destiny
- Gravesovy základní attack jsou kornouty 4 střel jejichž AD ratio se zvyšuje až na 33% během hry. První střela zraní za 0,75 - 1,1 AD (podle úrovně), extra střely zraní za 33% z tohoto poškození.
- Každá střela může aplikovat on-hit efekty, ale pouze jednou na každý cíl.
- Gravesovy criticaly vystřelí více střel (8 normálně, 10 s Infinity Edge).
- Graves si schovává 2 náboje na výstřely autoattacků. Poté co je použije musí dobíjet než bude moct znovu útočit. Dobíjení je delší než běžný autoattack-delay a bonusový attack speed ho snižuje jen zlehka. Gravesovy autoattacky jsou ale attack speedem zrychlovány velmi dramaticky.
- Na rozdíl od jiných autoattacků Gravesovy střely zasáhnou první cíl, se kterým se srazí.
- Nové Q - End of the Line
- Vystřelí prach v lince, který sraňuje za nízké poškození než dopadne na zem.
- Po 1 sekundě prach detonuje a vystřelí do stran, kde zraní všechny nepřátele. Pokud prach zasáhne zeď/překážku, vybuchuje automaticky.
- W - Smoke Screen
- Cooldown zvýšen na 26/24/22/20/18 z 20/19/18/17/16
- Nyní zpomaluje nepřátele jen krátce při dopadu.
- E - Quickdraw
- Nyní přidá Armor a MR na 4 sekundy. Trvání je prodlouženo, pokud útočíte (mimo útoků na miniony).
- Již nepřidává Attack Speed. Místo toho resetuje gravesův AA-delay a přidá mu jeden náboj.
- cooldown schopnosti je snižován méně z autoattacků, ale každá střela může tento efekt vyvolat.
- R - Collateral Damage
- Nyní odrazí Gravese dozadu o značnou vzdálenost.
Jinx
- Pasivka - Get Excited
- Nyní může nastackovat na sebe - zvyšuje celkový attack speed o 15% za stack (movement speed se nestackuje).
- Trvání prodlouženo na 6 sekund ze 4.
- Q - Switcharoo
- Jinx má nyní -15% attack speed poku střílí s Fishbones (raketomet).
Kalista
- Základní Attack speed zvýšen na 0.694 z 0.658
- Attack speed za úroveň snížen na 2,8% z 3,3%.
- Pasivka - Martial Poise
- Range skoku nyní zvyšují boty, rychlost skoku nyní scaluje s attack speedem/zpomalením (je pomalejší v early, ale scaluje do late)
Kog'Maw
- W - Bio-Arcane Barrage
- Pokud je W aktivní, Kog'Maw útočí dvakrát rychleji a jeho attack speed maximum se také zdvojnásobí (až 5 attacků za sekundu).
- Pokud je W aktivní, základní útoky mají snížené zranění, ale on-hit effekty jsou nezměněné.
- R -Living Artillery
- Základní zranění a ratio byly upraveny, již nedává zvýšené zranění do šampionů.
- Nyní dává dvojnásobné zranění do nepřátel s 25% - 50% HP a trojnásobné zranění do nepřátel s méně než 25% HP.
- Základní attack speed a také attack speed z pasivky Q byly upraveny.
Lucian
- R - The Culling
- již nescaluje s Attack Speedem
- Nyní vystřelí 20/25/30 střel.
Miss Fortune
- R - Bullet Time
- Nyní se nabíjí na delší trvání.
- Vlny střel přicházejí rychleji po sobě a můžou critnout.
- Nová pasivka - Love Tap
- Základní útoky MF zraňují za bonusové zranění, pokud útočí na nový cíl.
- Stará pasivka Strut byla přesunuta do W.
Sivir
- Základní attack speed snížen na 0.625 z 0.66.
- W - Ricochet
- Cooldown nyní začíná při vyčarování schopnosti. (dříve poté, co buff vyprchal).
- Cooldownzvýšen na 12/10.5/9/7.5/6 sekund z 9/8/7/6/5.
- Trvání buffu sníženo na 4 sekundy z 6.
Tristana
- Q - Rapid Fire
- Již se nesnižuje cooldown E.
- Útok na nepřátele zasažené E již nesnižuje cooldown.
- Cooldown snížen na 20/19/18/17/16 sekund z 20 na všech úrovních.
- W - Rocket Jump
- Zranění změněno na 60/110/160/210/260 z 80/105/130/155/180.
- Již se nezvyšuje zranění za každý stack E.
- Nyní se také resetuje cooldown při maximálnám nastackování E na šampionech.
- E - Explosive Charge
- Nyní detonuje okamžitě při maximálním stacku.
- Tristaniny schopnosti také přidávají stack E.
- Rychlost projektilu zvýšena na 2400 z 1800.
Twitch
- Q - Ambush
- Přidáno: Cooldown se resetuje pokud šampion zasažen jedem zemře.
- Vstup do stealthu nyní přeruší Twitchův naplánovaný autoattack
- R - Rat-Ta-Tat-Tat
- Trvání sníženo na 5 sekund ze 7.
- Nyní nepřeruší stealth při vykouzlení schopnosti.
- Cena snížena na 100 many na všech úrovních z 100/125/150.
- R - Hyper-Kinetic Position Reverser
- Již nepřidává 60/90/120 Armor a MR
- Nyní přidáNow 30/40/50% snížení příchozího zranění.
Varus
- R - Chain of Corruption
- Nyní ukazuje maximalní range pro rozlézání šlahounů.
- Zasažení šampioni dostanou 3 stacky W po dobu zastavení.
- Zranění sníženo na 100/175/250 z 150/250/350.
Vayne
- AD za úroveň sníženo na 1.66 z 2.66
- W - Silver Bolts
- Základní zranění odstraněno
- Zranění do % HP zvýšeno na 6/7.5/9/10.5/12% z 4/5/6/7/8%
- Přidáno minimální zranění -> 40/60/80/100/120.
Quinn
- R - Tag Team
- Vizuální efekt změněn, Quinn nezmizí - Valor přiletí a začne jí nosit.
- přidaná doba kouzlení 2 sekundy.
- Již nemá vlastní schopnosti a útoky.
- Nyní nemá cooldown a bonus k pohybu je velmi vysoký
- Skystrike (reaktivace schpnosti) zůstává, ale má menší zranění a již nemá bonusové zranění do cílů s chybějícím HP.
- Q - Aerial Assault
- Přejmenováno z Blinding Assault jelikož byl odstraněn blind efekt.
- Nyní pasivně označuje nepřátele jako "zranitelné"
- Způsobí až dvojnásobné zranění podle toho, kolik chybí cíli HP
- Cooldown zkrácen na polovinu, pokud schopnost zabije alespoň jeden cíl.
- Pasivka - Harrier
- Nyní zraňuje za procenta celkového AD (dříve základního a bonusového AD)
- E - Vault
- je rychlejší a spolehlivější, co se týče směru vrácení.
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
Reklama
Reklama