Patch preview 25.8.2012
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch preview 25.8.2012

Patch preview 25.8.2012

derk

derk

25. 8. 2012 06:55

Je tu další patch preview a s ním i dlouho očekávané změny.

Reklama
Patch preview 25.8.2012

Riot krásně a rychle zareagoval na to, co se dělo na IEM a OGN a alespoň mě se zdá, že trfili hřebík přímo na hlavičku (tedy alespoň výběrem postav, kterým něco mění, konkrétní změny už jsou jiná pohádka) 1) Corki Zvýšení cooldown na recharge raket na ultimě, zvýšení cooldownu na Valkyrie.

Určitě cesta správným směrem, ale myslím si, že Corki bude v budoucnu potřebovat ještě jednu, alespoň menší úpravu. Jeho damage, hlavně v early fázích hry je pořád hodně vysoko, + je to mix magic, attack. S jeho "safe" hrou (valkyrie, flash, "tankiness") je to pořád jedno ze dvou nejsilnějších ad carry.

2) Diana

Řada drobných nerfů, jako třeba snížení base health regenerace, snížení damage a ratia na W.

Uvidíme, co tahle změna udělá s Dianou celkově. Riot se bude snažit o to, aby se více hrála v kompetitivních hrách, nemyslím si, že by se to po této změně stalo.

3) Graves

Snížení base attack speed a zároveň attack speed buffu z jeho steroidu na E.

Alespoň pro mě ne moc pochopitelný nerf, Graves je hned za Ezrealem a Corkim, co se týče popularity, ale spíše bych se zaměřil na jeho burst damage, než attack speed.

4) Ezreal

Snížení base damage na W abilitě, snížení mana cost na Q.

Z této změny jse mdocela v rozpacích. Přestože se hodně často levelovalo W na lajně kvůli harassu, tato změna mi připadá jako buff. Ezreal bude moci i bez blue buffu neustále spammovat Q (asi nejdelší poke ve hře), bude mít ještě více safe lajnu. Já bych tedy měnil spíše damage output nebo cooldowny.

5) Evelynn

Zvýšená mobilita (menší cd na W, možnost procházet miniony), může dojít blíže k nepříteli, než bude spatřena. Na druhém a třetím levelu má její ultima snížený cooldown.

Evelynn se i po reworku moc nehrála. Podle mě je to tím, že toho nenabízí ani zdaleka tolik, jako jiní championi v jakékoliv roli. Tato změna je určitě správným směrem, ale nemyslím si, že se díky tomu začne hrát v kompetitivních hrách. Spíše bude poměrně silná do solo queue.

6) Abyssal Scepter

Snížení range, kde má tento item efekt asi o polovinu. Dříve to byl velmi vysoký radius, teď je jeho zóna působení velká zhruba jako Amumova ultima.

Určitě zasloužená změna. Tento item byl vytvořen pro "tank" ap postavy, které jsou v melee range (amumu, diana, ...) - v poslední době se používal na naprosto všechny postavy. Díky této změně se dost možná přestane stavit na long range championi úplně a uvidíme buďto návrat k rabadonu nebo jiné item buildy.Jde zatím pouze o preview, takže možná ještě nějaké menší úpravy budou. Přesto si ale myslím, že problém u některých postav nebyl vyřešen. Konkrétně Ezreal a Corki. Jde o dvě nejhranější AD carry ve hře, to si uvědomuje už asi každý. Je to hlavně kvůli tomu, že mají escape, ohromný poke, burst a follow up na cc od supporta. Přidejte si k tomu mix magic a attack damage a je to. Zároveň tihle dva jsou jediní, kdo dokáží rozdat velký damage v early teamfightech. Ostatní AD carry jsou více závislé na autoattacku a jejich ability nemají tolik damage. plus mají obě tyto postavy slušný scaling do lategame. Dokud se ještě více nezmění jejich gameplay, bojím se, že je budeme vídat pořád a tristana, ashe, kogmaw a další zapadnou prachem. Co se týče Abyssal Scepter, tak tato změna byla také poměrně jasná. Tento item se stavil asi nejčastěji ze všech v jakékoliv seriózní hře, protože vycházel velmi dobře jak pro jednotlivce, tak pro celý tým. Osobně jsem ještě čekal nerf Gragase, ale Riot má zřejmě jiný názor :) To je zatím všechno, pamatujte ale, že jde o Patch Preview, nikoliv finální patch notes. Co si o tom myslíte? Jste spokojeni se změnami?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama