Patch Notes 3.11
Dnes v noci byl Riotem nahrán na servery Patch s označením 3.11. Co nám přináší nového?
No je toho docela dost. Kromě klasických změn v balancování šampionů jsme se dočkali i změn v herním rozhraní, ligovém systému a změn obecných. Tak se do toho pojdmě pustit!
Šampioni (Champions)
Draven
Důvod změny:"Jelikož je Draven nejlepším šampionem ve hře..." (oficiální vysvětlení od Riotu :), jeho pasivka působila poměrně mdlým dojmem. Riot se proto snaží jeho Adorační mechaniku vylepšit jak funkčně, tak vizuálně. Hlavně pro lategame a multikilly.
League of Draven- nyní dává základ 50g bonus za kill protivníka (z 0)
- nyní konzumuje všechny nasbírané Adorace a ty jsou změněny na goldy (dříve jen polovina)
- gold za zkonzumovaný bod Adorace sníženo na 2 (dříve 3)
- vizuální a zvukový efekt nyní hraje při každém Dravenově zabití protivníka (dříve pouze při velké konzumaci bodů)
Fiora
Důvod změny:Blade Waltz (ultimátka) měl v poslední době problémy se spolehlivostí, proto děláme úpravy, které by měli zajistit, že její ultima bude lepší a spolehlivější.
Blade Waltz- Si nyní vybere nezaměřitelné a neviditelné cíle k pokračování Blade Waltzu. Pokud Fiora potřebuje k pokračování v ultimátce využít takovýto cíl, stane se tak, tento cíl však neobdrží zranění.
Galio
Důvod změny:Galiova ultimátka má několik měřítek, které ji udržují vybalancovanou, Riot však cítí, že v současném stavu jsou tyto měřítka nastavena moc přísně.
Idol of Durand- Cooldown snížen na 150/135/120 (ze 170/150/130)
- Mana cost snížen na 100 (ze 100/150/200)
Mordekaiser
Iron Man- nyní zobrazuje hodnotu štítu v dílkách, podobně jako se zobrazují životy
Singed
Fling- opraven bug, kdy fling způsoboval větší zranění než bylo zobrazeno v popisu skillu
Thresh
Death Sentence- pokud si jeho cíl cleansne nebo blockne spellštítem iniciační část kouzla, řetěz se nyní roztrhne a Thresh se nebude moci použít Death Leap
Udyr
Phoenix Stance- Phoenix stance ikonka nyní zobrazuje časovač pro jeho další fénixův dech-útok
Zac
Důvod změny:Pro Zaca je moc jednoduché sbírat kousky zeleného slizu, které z něj vypadávají při používání schopností a tak se regeneruje více než bylo zamýšleno. Nyní se snažíme dát protivníkům větší šance tyto slizy zašlapávat a snížit tak Zacovu regeneraci.
Cell Division- Pasivní padání slizu nyní lépe ovlivnitelné protivníkem
- Zvýšena vzdálenost na kterou ze Zaca odletují kousky slizu na 1000 (ze 700)
- Kousky nyní reagují na toho kdo je k nim blíže (dříve vždy na Zaca, pokud jsou oba na efektivní vzdálenost)
- Kousky jsou nyní nesmrtelné pouze na 0,25 vteřiny (dříve 0,75)
- Nesmrtelnost kousků se nyní vztahuje i na Zaca (dříve je mohl sebrat instantně, před tím než nepřítel počkal 0,75 vteřiny)
- během ultimátky může Zac sbírat kousky i během jejich nesmrtelné periody a na delší vzdálenost než dříve
Elastic Slingshot- opraven bug, kdy se dopadový vizuální efekt nezobrazoval protivníkům
Předměty (Items)
Guinsoo's Rageblade
- opraven bug kde vizuální efekt obsahoval efekt "zvýšené rychlosti" Mapy (Maps) Proběhly změny, které mění některé vlastnosti šampionů a předmětů
pouze na mapáchCrystal Scar (Dominion) a Twisted Treeline (3v3)!
Crystal Scar + Twisted Treeline
Sanguine Blade
- změna receptu na: Pickaxe + Vampiric Scepter + 500g = 2175g (dříve: BF Sword + Vampiric Scepter + 500g = 2850g) Nidalee - Bushwhack nyní snižuje armor a magic resist pouze 6 sekund (dříve 12)
- Bushwhack pasti nyní vydří pouze 2 minuty (dříve 4) Teemo - Noxious Trap nyní vydrží pouze 3 minuty (dříve 10)
Crystal Scar
Kassadin
- Null Sphere silence trvání sníženo na 1/1.25/1.5/1.75/2 vteřiny (z 1/1.4/1.8/2.2/2.6) Kha'Zix - Taste their fear izolační zranění sníženo na 35% bonus (ze 40%)
- Vyvinuté Enlarged Claws způsobují menší zranění podle chybějícího zdraví na 6% (z 8%) Lulu - Wild Growth cooldown zvýšen na 120/110/100 (ze 110/95/80) Wukong - Stone Skin změněn na 2/4/6 armor a magic resist za bod (ze 4/6/8)
- Cyclone cooldown zvýšen na 120/110/100 (ze 120/105/90) Yorick - Omen of Famine vzdálenost pro vykouzlení snížena na 500 (z 550)
- Omen of Famine cooldown změněn na 8 vteřin (z 10/9/8/7/6)
Herní rozhraní (Game Interface)
Undo Button
("Zpět" knoflík)
Věc která patrně potěší všechny hráče. V obchodě je nové tlačítko, které vám umožní vrátit omylem koupené předměty!
- Možnost vrátit předměty se ruší následujícím: Odchodem z oblasti obchodu, obdržením zranění, způsobením zranění, nebo použitím kouzla
- Předměty vám po odebrání seberou benefity, které vám přidávali. Např. se vám odebere zlato z předmětů, které ho generují.
- Některé předměty nemohou být vráceny, např. vylepšení bot.
HUD
- při najetí na šampionovu pasivní ikonu se zobrazí její dosah (např. u Soračiny aury)
Spectator Mode
Team Fight UI
Riot si připravil nový User Interface pro teamfighty, tento by měl zpřehlednit velké akce a přinést maximum zajímavých informací. Riot se tak jistě připravuje na stream světového šampionátu.
- Při spectatování aktivujte nové UI klávesou "A"
Automatický Dragon a Baron časovač
- zobrazí se v levém horním rohu Spectator Módu s časovým odpočtem do spawnu
Obecné (General)
Ligový systém
Načítací obrazovky ukáží váš nejvyšší dosažený rank v minulé sezóně formou ozdobných rámečků (dříve pouze za daný typ hry). Tato změna
bude vrácenav patchi 3.12 zpět na rámečky za individuální typ hry. Obecné - opraven bug, který ukazoval šampiony na špatných místech minimapy při vystoupení z mlhy
- zrušení automatického útoku již nevystřelí "slepou" střelu, která nezpůsobuje zranění
- minioni nyní zmizí z mapy rychleji po své smrti
- kurzor bude na začátku hry vycentrován, aby se předešlo automatickému přesouvání obrazovky k některému z okrajů
- to samé platí i pro případ přepnutí se do jiného programu / windows (alt+tab)
- snížen čas pro AFK hráče před jejich vykopnutím ze hry
- Životy věží se updatují i když nejsou vidět
- upravena velikost tabulky šampionů ve vašem summonerském profilu Friends List - technické úpravy, které by měly zvýšit stabilitu a rychlost Custom Games - AFK detekce snížena na 3 minuty (z 8mi), po 5ti minutách dostanete kick (dříve 12)
- minimální čas pro to, abyste za hru dostali XP+IP byl zvýšen z 5ti minut na 7
- minimálně 5 lidí musí hrát SR, CS a HA, minimálně 3 TT proto, aby na konci dostali XP a IP