Patch 7.9 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 7.9 - změny ve hře

Patch 7.9 - změny ve hře

Honza Fremut

Honza Fremut

4

Patch 7.9 je již součástí hry, pojďme se podívat, co všechno nám přinesl.

Reklama

Patch 7.9 se dostal do hry. Jaké změny přinesl?

 

Nové skiny a chroma packs

Nové Dark Star skiny na Oriannu a Kha'Zixe se v průběhu následujícího patche dostanou do hry. Podrobně si je můžete prohlédnout v tomto článku.

A dočkáme se také tří balíčků Chroma packs.

Sandstorm Ekko

Warlord Shen

 Officer Vi


Rework tanků - Maokai

Základní atributy

  • Zdraví sníženo z 572,2 na 540.
  • Zvyšování HP za novou úroveň je zvětšeno z 90 na 95. 
  • Regenerace zdraví zmešena ze 7 na 5 HP/s. 
  • Armor zvětšen z 28,7 na 30. 

Schopnosti

Sap Magic (P)

  • Maokai se vyléčí každých 30/25/20 vteřin (na úrovních 1/6/17) svým dalším základním útokem o [10-130] + (8-10.5% svých životů).
    • Pokaždé, když Maokai použije schopnost, nebo je zasažen nepřátelskou schopností, cooldown se sníží o 4 vteřiny.
    • Schopnost se nepoužije, pokud je má Maokai více než 95% HP
    • Síla léčení podle úrovní:
      • 10/30/50/70/90/110/130 bodů plus 4,5 / 5,5 / 6,5 / 7,5 / 8,5 / 9,5 / 10,5 % maximálního zdraví (na úrovních 1/6/9/11/13/15/17)

Bramble Smash (Q)

  • 45/50/55/60/65 many
  • 8/7.5/7/6.5/6 vteřin cooldown
  • Maokai praští do země a vytvoří vlnu, která zraní nepřátele za 70/115/160/205/250 (+40% AP) a zpomalí je o 99% na 0,25 sekundy. 
  • Nepřátelé v okolí Maokaie jsou odhozeni v závislosti na vzdálenosti od Maokaie.

Twisted Advance (W)

  • 60/65/70/75/80 many
  • 13/12/11/10/9 vteřin cooldown
  • Maokai přiletí na cíl (během letu je nezasažitelný) a způsobí mu 50/75/100/125/150 (+40% AP) magického poškození a znehybní ho na 1/1.1/1.2/1.3/1.4 vteřiny

Sapling Toss (E)

  • 60 many
  • 11 vteřin cooldown
  • Maokai hodí semínko, které vydrží na zemi 30 vteřin. Pokud se k semínku někdo přiblíží, bude ho semínko pronásledovat a udělí mu při výbuchu [45/70/95/120/145] + [6/6.5/7/7.5/8%] [+2% za každých 100 AP] maximálních životů cíle jako magického poškození a zpomalí ho o 35% na 2 vteřiny.
  • Semínko umístěné v křoví vydrží 30/40/50/60/70 vteřin a způsobí dvojnásobné poškození během 2 vteřin do všech zasažených nepřátel.
  • Maximální poškození do ne-šampionů je 300 (dvojnásobek pro semenáčky v křoví).

Nature Grasp (R)

  • 100 many
  • 120/110/100 vteřin cooldown
  • Range 2500
  • Maokai vykouzlí vlnu pomalu pohybujícch se kořenů, které uvězní první zasažené šampiony na 0.6 - 2.4 vteřiny (podle uražené vzdálenosti) a způsobí 150/225/300 (+75% AP) magického poškození

Upravené splash arty

Charred Maokai

Totemic Maokai

Festive Maokai


Rework tanků - Sejuani

Obecné

  • Titul změněn z "The Winter's Wrath" na "Fury of the North"
  • Upraveny ikony schopností

Základní atributy

  • Armor zmenšen z 29,5 na 27.
  • Zvyšování armoru za úroveň zvětšeno ze 3 na 4. 
  • Dosah automatického útoku zvětšen ze 125 na 150 jednotek.
  • AD sníženo z 57.5 na 56
  • Zvyšování AD za úroveň zmenšeno ze 3,3 na 3. 
  • Rychlost základních útoků zmenšena z 0,67 na 0,625.
  • Zvyšování rychlosti základních útoků za úroveň zvětšeno z 1,45% na 3%.

Schopnosti

Fury of the North (P)

  • Frost Armor
    •  Poté, co Sejuani neobdrží 9 vteřin žádné poškození od šampiona nebo velkých monster, získá imunitu na zpomalení a navíc získá armor hodnotě [100 + 100% celkového armoru] armoru a [100 + 100% celkového magic resist] magic resist.
    • Frost Armor trvá 1/2/3 vteřiny [na úrovních 1/7/14] po obdržení poškození.
  • Icebreaker: Cíle omráčené Sejuani jsou navíc zmražené (frozen) a první základní útok Sejuani do zmražených cílů způsobí navíc 10/15/20% jejich maximálních životů jako magické poškození (maximálně 400 monstrům)

Arctic Assault (Q)

  • 70/75/80/85/90 many
  • 13/12.5/12/11.5/11 vteřin cooldown
  • Sejuani vyrazí kupředu a vyhodí zasažené cíle do vzduchu na 0,5 vteřiny a způsobí 60/90/120/150/180 (+40% AP) magického poškození. První zasažený šampion Sejuani zastaví.

Winter's Wrath (W)

  • 60 many
  • 10/9/8/7/6 vteřin cooldown
  • Sejuani máchne řemdihem a způsobí nepřátelům 30/35/40/45/50 (+1,5% celkových HP) fyzického poškození a aplikuje mráz (frost). Poté vymrští řemdich kupředu a způsobí 40/75/110/135/180 (+4,5% celkových HP) fyzického poškozeí a také aplikuje mráz

Permafrost (E)

  • 20 many
  • 1.5 vteřiny cooldown
  • Pasivka: Melee spojenci poblíž Sejuani aplikují svými základními útoky mráz na nepřátelské šampiony a velká monstra
  • Aktivka: Nepřátelé se 4 body mrazu obdrží 40/60/80/100/120 (+30% AP) magického poškození a budou omráčeni na 1/1.25/1.5/1.75/2 vteřin
  • Omráčení nepřátelé nemohou po 10 sekund dostávat mráz.

Glacial Prison (R)

  • 100 many
  • 120/100/80 vteřin cooldown
  • Sejuani hodí mrazivou bolu a prvnímu zasaženému nepříteli 100/125/150 (+40% AP) magického poškození a omráčí ho na 1 vteřinu.
  • Schopnost zesiluje podle uražené vzdálnosti až na dvojnásobné oškození a omráčení. Navíc vytvoří ledový kruh bouře, který zpomaluje nepřátele o 30%. Po dvou vteřinách navíc udělí 150/250/350 (+80% AP) a zpomalí nepřátele o 80% na 3 vteřiny.

Upravené splash arty

Sabertusk Sejuani

Darkrider Sejuani

Traditional Sejuani


Rework tanků - Zac

Obecné

  • Zacova výška hlasu se nyní mění s jeho velikostí.
  • Ikony schopností Zaca byly upraveny
  • Některé Zacovy animace byly upraveny

Schopnosti

Cell Division (P)

  • Pokaždé, když Zac trefí některou svou schopnost, odštěpí ze sebe "Goo" (blob). Sebrání blobu vyléčí Zaca o 4% jeho maximálních životů
  • Když Zac obdrží smrtelné poškození, rozletí se do čtyř blobíků (bloblet). Pokud alespoň jeden blob přežije 8/7/6/5/4 vteřin [na úrovních 1/6/10/14/17], Zac se oživí s 10-50% životy v závislosti na zbývajícím zdraví blobíků. Každý blobík má 12% Zacových maximálních životů a 50% Zacova armoru a magic resist. Tato schopost má 300 vteřin cooldown

Stretching Striks (Q)

  • Stojí 4% aktuálních životů
  • 12/11/10/9/8 vteřin cooldown
  • Zac vystřelí svou ruku a chytí prvního zasaženého nepřítele a udělí mu 50/70/90/110/130 (+30% AP) magického poškození a zpomalí ho. Další základní útok Zaca se změní na tuto schopnost.
  • Pokud Zac chytne jiný cíl, srazí oba dva dohrmady a způsobí jim 50/70/90/110/130 (+30% AP) magického poškození

Unstable Matter (W)

  • Stojí 4% aktuálních životů
  • 5 vteřin cooldown
  • Zac způsobí poškození kolem sebe o hodnotě 40/55/70/85/100 magického poškození +4/5/6/7/8(+2% AP)% maximálních životů cíle.
  • Maximálně 200 poškození monstrům
  • Cooldown se zredukuje o 1 vteřinu pokaždé, když Zac sebere blob.

Elastic Slingshot (E)

  • Stojí 4% aktuálních životů
  • 24/21/18/15/12 vteřin cooldown
  • První použití: Zac se začne natahovat po 0.9/1/1.1/1.2/1.3 vteřiny
  • Druhé použití: Zac se vystřelí do příslušné lokace a způsobí 80/120/160/200/240 (+70% AP) a vyhodí do vzduchu cíle. Blob se vytvoří za každý zasažený cíl
  • Schopnost může být přerušena a tím se vrátí 50% investovaných životů a 50% cooldownu

Let's Bounce! (R)

  • Nestojí životy
  • 130/115/100 vteřin cooldown
  • První použití: Zac se rozplácne na zem a získá imunitu na CC na 2.5 vteřiny. Nepřátelé stojíc na Zacovi jsou zpomaleni o 30/40/50%
  • Druhé použití: Pokud byla schopnost nabíjena alespoň 1 vteřinu, Zac odletí se všemi nepřáleti na něm do určené lokace. Dopad způsobí okolním nepřátelům 150/250/350 (+70% AP) magického poškození a zpomalí je.
    • Pokud nebyla schopnost nabjena alespoň jednu vteřinu, nepřátelé na Zacovi jsou pouze odhozeni.

Nový herní mód

Do hry se dostane zbrusu nový herní mód se zcela novou mapou. Bude se hrát 3v3 - všichni hráči hrají za Threshe a pokouší se přitáhnout své protivníky do černé díry uprostřed.


Úprava Rift Heralda

Souboj

  • AD sníženo z 119-361 na 100-250 (zvyšuje se s úrovní)
  • Rychlost základních útoků snížena z 0.667 na 0.5
  • Attack range zvýšena ze 150 na 250
  • Oko se nyní otevírá každých 10 sekund (dříve 3 sekundy). tento cooldown se snižuje o 2,5 sekund za každý útok od šampiona.
  • Pokud má Rift Herald méně než 15% HP, neotevře své oko.
  • Rift Herald může nyní opustit své doupě bez toho, aby ztratil aggro.
  • Zlato za zabití změněno z 50 pro celý tým na 25 pro toho, kdo udělí smrtící ránu.
  • Na začátku souboje se Rift Herald rozběhne, odhodí nepřátele, které zasáhne, a udělí jim poškození o velikosti dvojnásobku svého AD.
  • Při snížení zdraví na určité hodnoty se Rift Herald rozmáchne a udělí poškození o velikosti trojnásobku svého AD

Odměna

  • Po zabití Rift Heralda z něj vypadne předmět Eye of the Herald, který může sebrat kdokoli z týmu, který RH zabil. Předmět nahradí trinket tohoto hráče.
  • Předmět přidává rychlý recall
  • Předmět zmizí po 4 minutách, 
  • Po použití předmět zmizí a vyvolá Rift Heralda, který se přidá k vašemu týmu.

Návrat Rift Heralda

  • Po vyvolání RH zamíří na nejbližší linku, kde začne zabíjet miniony a věže
  • HP: 4000-6400 (podle průměrné úrovně hráčů)
  • 3% současných HP se připočítává k AD
  • Když se RH přiblíží k nepřátelské věži, rozběhne se k ní a zraní ji i sebe za 150 + 25% jejích současných HP
  • Při snížení zdraví na určité hodnoty Rift Herald udělí poškození o velikosti dvojnásobku svého AD
  • Útoky do oka RH zraňují za 20% jejích maximálních HP
  • Na RH lze použít většinu CC efektů.
  • Oko se otevírá každé 3 vteřiny
  • Rift Herald funguje jako minion - snižuje tedy resistence okolních věží

Nové indikátory

Indikátor crowd controllu

Pokud bude váš šampion zasažen silným crowd controlem (Charm, Taunt atd..), zobrazí se tento stav nad vašim ukazatelem zdraví. Tento systém má zabudouvané priority (pokud jste vyhození do vzduchu a máte stun, nezajímá vás, že máte třeba také blind).

Patch 7.9 - změny ve hře

Statistiky po hře

Do obrazovky po hře se plánuje přidat několik nových statistik

  • Vision skóre - skóre kolem wardek a efektů na získáváni vize.
  • Poškození do budov a epických monster
  • Zablokované poškození - vyčet poškození, které šampion zablokoval díky štítům a různým resistencím.

Statistiky předmětů

Statistiky efektivního použití byly přidány těmto předmětům:

  • Knight’s Vow: Počet odvráceného poškození a přijátého léčení
  • Mikael’s Crucible: Počet úspěšných Cleanse efektů
  • Redemption: Velikost léčení a uděleného poškození

Summoners spelly

Všechny summoners spelly obdrží nové vizuální efekty, budete si tedy jistí co váš nepřítel použil.

Patch 7.9 - změny ve hře

Smrt

Animace smrti bude jasnější a barevně odlišená pro jednotlivé týmy.

Aktivní předměty

Byl upraven vzhled rámečku předmětů s aktivními efekty.


Balanční změny

Šampioni

Obecné

  • Každý šampion (asi 65), který nemá nárůst magic resist za úroveň, má nyní 0,5 magic resist za úroveň
  • Jedná se o tyto šampiony: Ahri, Anivia, Annie, Ashe, Aurelion Sol, Azir, Bard, Brand, Caitlyn, Cassiopeia, Corki, Draven, Elise, Ezreal, Fiddlesticks, Gnar, Graves, Heimerdinger, Janna, Jayce, Jhin, Jinx, Kalista, Karma, Karthus, Kassadin, Kayle, Kennen, Kindred, Kog’Maw, LeBlanc, Lissandra, Lucian, Lulu, Lux, Malzahar, Miss Fortune, Morgana, Nami, Nidalee, Orianna, Quinn, Rakan, Ryze, Sivir, Sona, Soraka, Swain, Syndra, Taliyah, Teemo, Thresh, Tristana, Twisted Fate, Twitch, Urgot, Varus, Vayne, Veigar, Vel’Koz, Viktor, Vladimir, Xayah, Xerath, Yasuo, Ziggs, Zilean, Zyra

Graves

  • Graves již nemůže "namačkat do fronty" jednotlivé schopnosti.

Renekton

  • Renekton již neignoruje příkazy během používání schopností. Po dokončení schopnosti se přesune k další akci ve "frontě".
  • Některé buffy a časovače se přesunuli z lišty buffů do jednotlivých ikon schopností.
  • Reign of Anger (P)
    • Opravena chyba, kde Renektonův útok nepřidal 5 Fury při vstupu do souboje.
  • Cull the Meek (Q)
    • Range schopnosti se nyní mění správě i s dalšími efekty zvětšujícími velikost šampiona. Ne jen s ultimátkou.
    • Opraven bug, kdy schopnost nezasáhla neviditelné jednotky.
    • Opraven bug, kdy Renekton zaútočil ve chvíli, kdy bylo aplikováno poškození schopnosti
  • Slice and Dice (E)
    • Opravena chyba, kde schopnost čas od času nezasáhla nepřátele, kterými Renekton projel.
  • Dominus (R)
    • Již nerozdá poškození okamžitě po použití.

Ryze

  • Spell Flux (E)
    • Pokud cíl zemře dříve, než k němu projektil doletí, schopnost se i tak rozleze do okolí.

Fizz

  • Seastone Trident (W)
    • DoT poškození schopnosti (včetně počáteční aplikace poškození) se již nepočítá jako spell hit.

Shen

  • Twilight Assault (Q)
    • Vylepšené základní útoky schopnosti se již nepočítají jako spell hit.

Předměty

[Nové] Adaptive Helm

  • Cena: 2800 zlata
  • Recept: Null Magic Mantle + Spectre's Cowl + Rejuvenation Bead + 1000 zlata
  • +300 HP
  • +55 MR
  • +100% Základní regenerace životů
  • +10% CDR
  • Unikátní pasivka: Obržením magického poškození se zredukuje následující poškození ze stejné schopnosti nebo efektu o 15% na 4 vteřiny

[Nové] Gargoyle Stoneplate

  • Cena: 2500 zlata
  • Recept: Chain Vest + Negatron Cloak + 980 zlata
  • +40 Armor
  • +40 MR
  • Unikátní pasivka - Stone Skin: Pokud je v okolí 3 a více nepřátel, získáte 40 armoru a magic resist
  • Unikátní aktivka - Metallicize: Vaše HP se zvýší o 40%, ale poškození se sníží o 60% na 4 vteřiny (90 vteřin cooldown). Pokud je v provozu i pasivka, tedy 3 a více nepřátel, vaše zdraví narstě o 100% místo 40%.

Abyssal Scepter

  • Cena: 2800 zlata
  • Recept: Spectre's Cowl + Negatron Cloak + 880 zlata
  • +300 HP (dříve 0)
  • +65 MR (dříve 50)
  • +100% Základní regenerace HP
  • +10% CDR
  • již nepřidává AP
  • Unikátní pasivka: okolní nepřátelé obdrží o 10% více magického poškození

Ancient Coin + předměty z této linie

  • Nyní přidává 2 zlata za 10 vteřin
  • [Změněno] Unikátní pasivka - Favor
    • Z nepřátelských minionů zabitými spojenci občas vypadnou mince, které vám při sebrání přidají buď 20 (30 pro tři vylepšení) zlata nebo 8% chybějící many (střídají se).
  • [NovéAncient Coin "quest" (úkol):
    • Quest: Získáním 650 zlata z tohoto předmětu a vylepšením na Nomad's Medallion splníte quest.
    • Odměna: Pasivka Favor se změní na Emperor's Favor a vy získáte Elixir of skill, jehož použitím získáte skill pointa můžete si zvýšit úroveň schopnosti (na 18 úrovni pak nezískáte skill point). Také začnou padat mince z nepřátelských šampionů.

[ZměněnoBanshee's Veil

  • Cena: 2500 zlata
  • Recept: [Fiendish Codex + Null Magic Mantle + Blasting Wand + 500 zlata]
  • +70 AP (dříve 0)
  • +45 MR (dříve 70)
  • Již nepřidává HP
  • Již nepřidává HP regeneraci
  • Unikátní pasivka: Získáte štít, který zablokuje další nepřátelskou schopnost. tento štít se obnoví poté, co neobdržíte poškození 40 vteřin. (nezměněno)

Blade of the Ruined King

  • Cena zvýšena z 3300 na 3400.

Dead Man's Plate

  • Životy sníženy z 500 na 425
  • Armor zvýšen z 50 na 60
  • Nyní způsobuje poškození pouze při 100 bodech. Při útoku před nabitím na 100 bodů již nedá bonusové poškození, místo toho pouze ubere 15 stacků.
  • Unikátní pasivka - Dreadnought:
    • Při pohybu získáváte 20 stacků za sekundu (dříve 12,5)
    • Zpomalení se již postupně nesnižuje

Death's Dance

  • AD zvýšeno ze 75 na 80
  • Unikátní pasivka - změněno z 15% na 30% poškození

 Doran's Shield

  • Cena: 400 zlata (dříve 450)
  • +80 HP
  • Již neredukuje poškození ze základních útoků nebo kouzel na jeden cíl
  • Pasivka: Regeneruje 6 životů každých 5 vteřin
  • Pasivka: Základní útoky způsobí 5 fyzického poškození navíc
  • Unikátní pasivka: Navrátí 20 HP po 10 sekundách poté, co vás zasáhne nepřítel

Enchantment: Cinderhulk

  • Unikátní pasivka - Immolate 
    • Poškození změněno z [7 (+2 za úroveň)] na [11 (+1 za úroveň)]
    • Bonusové poškození do monster a minionů zvýšeno ze 100% na 200%
    • Dosah plamenů je zmenšen ze 400 na 325 jednotek. 

Eye of the Watchers

  • Základní regenerace many snížena ze 100% na 50%
  • AP zvýšeno z 25 na 35

 

Frost Queen's Claim

  • AP zvýšeno z 50 na 60
  • Základní regenerace many snížena ze 75% na 50%

Frostfang

  • AP zvýšeno z 15 na 20
  • Základní regenerace many snížena ze 75% na 50%

 (Změněno) Guardian Angel

  • Cena: 2400 zlata
  • Recept: BF Sword + Cloth Armor + 800 zlata
  • +40 AD (dříve 0)
  • +30 Armor (dříve 60)
  • Již nepřidává Magic Resist
  • Unikátní pasivka: Po obdržení smrtelného poškození se šampion uvede do stáze na 4 vteřiny a poté se mu obnoví 50% základních HP (dříve 30% maximálních HP) a 30% maximální many (300 vteřin CD)

Infinity Edge

  • Cena snížena z 3600 na 3400

Kircheis Shard

  • Cena zvýšena ze 750 na 800 
  • Energized strike zvýšen z 40 na 50 bonusového magického poškození

Last Whisper

  • Armor penetration sníženo ze 45% na 35%

Lord Dominik's Regards

  • Cena snížena z 2700 na 2600. 
  • Armor penetration snížen ze 45% na 35%
  • Unikátní pasivka Giant Slayer - Efekt zvýšen z [až na 15%] na [až na  20%]

Mortal Reminder

  • Cena snížena z 2700 na 2600
  • Armor penetration snížen z 45% na 35%

Phantom Dancer

  • Cena zvýšena z 2550 na 2600
  • Kombinovací cena zvýšena z 650 na 800.

Poacher's Dirk

  • Cena snížena ze 750 na 600
  • AD sníženo z 15 na 10
  • Cooldown unikátní pasivky snížen ze 60 vteřin na 50

Randuin's Omen

  • Cena: 2900
  • Recept: Ruby Crystal + Warden's Mail + Ruby Crystal + 1000 zlata
  • +350 HP (dříve 500)
  • Unikátní pasivka: Poškození obdržené z kritických zásahů se sníží o 20% (dříve 10%)
  • Unikátní aktivka: Zpomalíte okolní nepřátele o 55% na 2 vteřiny (dříve 35% na 4 sekundy) - 60 sekund cooldown

Rapid Firecannon

  • Celková změna nezměněna (pozměněna v průběhu díky změnám cen Kircheis Shard a Zeal)
  • Poškození nabitým útokem sníženo z [50-160] na [50-120]
  • [Nové] Útok se nabije o 25% rychleji.

Ravenous Hydra

  • AD zvýšeno ze 75 na 80

Relic Shield + předměty z této linie

  • Relic Shield quest
    • Quest: Získáním 650 zlata z tohoto předmětu a vylepšením na Targon's Brace se quest splní
    • Odměna: Shield Battery - permanentní štít, který se pomalu regeneruje mimo boj (zabíjení minionů pasivkou snižuje tomuto efektu cooldown).

Runaan's Hurricane

  • Recept změněn z [Recurve Bow + Zeal + 300 zlata] na [Dagger + Zeal + Dagger + 800 zlata]
  • Poškození vedlejších projektilů zvýšeno z 25% AD na 40% AD
  • [Odstraněno] unikátní pasivka: Základní útoky již nezpůsobují navíc 15 poškození

Spectre's Cowl

  • MR snížen ze 30 na 25

Spellthief's Edge + předměty z této linie

  • [Odstraněno] Zabití miniona přeruší pasivku na 12 vteřin
  • [Nové] Zabitím miniona se pasivka nemůže spustit po 6 vteřin za každého zabitého miniona a stackuje se
    • Toto platí pouze pro Spellthief's Edge a Frostfang
  • Spellthief's Edge quest
    • Quest: Získáním 650 zlata z tohoto předmětu a vylepšením na Frostfang splníte quest.
    • Odměna: Pasivka Tribute se změní na Queen's Tribute - použití pasivky vám přidá na chvíli bonus k rychlosti pohybu (lze pouze jednou za 1,25 sekundy)

Spirit Visage

  • HP sníženo z 500 na 425
  • MR zvýšen z 55 na 60
  • Unikátní pasivka: léčení zvýšeno z 25% na 30%

Statikk Shiv

  • Ceková změna nezměněna (pozměněna v průběhu díky změnám cen Kircheis Shard a Zeal)
  • Poškození nabitým útokem zvýšeno z 50-120 na 60-160.
  • Bonusové poškození do minionů sníženo ze 120% na 65%

Sterak's Gage

  • AD zvýšeno z 25% na 30%
  • Štít změněn z [30% maximálních HP] na [75% bonusových HP] 
  • Sterak's Fury pasivka: AD zvýšeno z 25% na 40% 

Sunfire Cape

  • HP sníženy z 500 na 425
  • Armor zvýšen z 50 na 60
  • AoE poškzoení sníženo z [25 + 1 za úroveň] na [11 + 1 za úroveň]
  • Bonusové poškození do minionů a monster zvýšeno z 50% na 200%
  • Range AoE poškození snížen z 400 na 325

The Black Cleaver

  • Unikátní pasivka: armor reduction za každý bod snížen z 5% na 4%
  • Unikátní pasivka: maximální armor reduction snížen ze 30% na 24%

The Bloodthirster

  • AD zvýšeno ze 75 na 80.

Warmog's Armor

  • Nyní přidá Warmog's Heart pokud máte alespoň 2750 HP (dříve 3000 HP)
  • Warmog's Heart: regenerace životů zvýšena ze 3% za vteřinu na 5%
  • Warmog's Heart: Spustí se po 6 vteřinách mimo boj (dříve 8)
  • Nyní se spustí 3 vteřinový cooldown o zásahu minionem

Zeal

  • cena snížena ze 1300 zlata na 1200

Obecné

  • Vizuální efekt v podobě kruhů u postavy se již při návratu do báze nepropadá do země.

Summoner's Spelly

Teleport

  • V případě, že dojde k seslání Teleportu mimo obrazovku, vyhledá v okolí jednotku, kterou by mohl zaměřit
  • Během sesílání Teleportu již nelze připravovat do fronty jiná kouzla

Opravy chyb

  • Nepřátelé, kterým nějaký přemisťovací efekt přeruší jejich sprint, nyní správně nemohou až do konce působení daného efektu používat žádné další akce (např. flash)
  • Vilemawovu poškození se již nelze vyhnout tím, že se šampion postaví na konkrétní místa podél zdi
  • Vizuální efekt Amumuova R – Curse of the Sad Mummy se už neobjeví na špatném místě, pokud Amumu během sesílání použije Skok
  • Vizuální efekt Amumuova R – Curse of the Sad Mummy už nezůstane na mapě natrvalo, pokud Amumu během sesílání zemře
  • Redemption se už nezapočítává nesprávně jako seslání kouzla, což se projevovalo u efektů jako Tear of the Goddess a podobných
  • Shacův klon již neshodí hru, pokud v ARAMu zemře ve fontáně
  • Výskyty Deathfire Touch se už nepřepíší novými, jejichž platnost skončí dříve
  • Poškození Singedovým Q – Poison Trail se nyní zvýší ihned, jakmile do něj investuje další bod dovedností, a ne až poté, co schopnost vypne a znovu zapne
  • Bonus k rychlosti útoků z Volibearova W – Frenzy se nyní zvýší ihned, jakmile do něj investuje další bod dovedností, a ne až poté, co buff odezní a znovu se aplikuje
  • Opravena chyba, kvůli níž Rakanovo Q – Gleaming Quill  nemuselo v určitých situacích stát žádnou manu
  • Opravena chyba, kvůli které Rakan nemohl spolehlivě aktivovat poškození z Kalistina W – Sentinel, pokud zaútočil příliš brzy po umístění značky
  • Postupné poškození aplikované Udyrovým Q – Tiger Stance již neničí totemy
  • Cosmic Dawn Rakan už za sebou po seslání recallu nezanechává fialového ducha
  • Stejně tak Cosmic Dawn Rakan nezfialoví, pokud svůj Rcallu zruší
  • Opraveny zvuky recallu a smrti Cosmic Dawn Rakana
  • Na stránce s informacemi o Xaye v klientovi AIR byl upraven hlavní obrázek Cosmic Dusk Xayah, aby nebyl překryt rozhraním
  • Opravena chyba na Macu, kvůli které vizuální efekty schopností W – Meditate a R – Highlander Kosmického Mistra Yi v některých situacích rychle problikávaly
  • Opravena animace soustředění Conqueror Karmy (např. při obsazování Skarnerových Krystalových věží)

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama