Patch 7.23 - změny ve hře
Přehled vlastních skinů, spectate challenger her, nové odměny a další změny.
Nový patch s pořadovým číslem 7.23 je tady. Podívejte se, co přinesl.
Nová šampionka - Zoe
Zoe bude vypuštěná do hry v následujících dnech. Vše o nové šampionce se dozvíte v tomto článku.
Project skiny
Prohlédněte si tři nové project skiny na Vi, Vayne a Jhina v tomto článku.
PROJECT: Overcharge - nový herní mód
Vše o tomto herním módu najdete zde.
Odměny
- Odměna za First Win of the Day změněna z 575 zkušeností na 50 Blue Essence + 400 zkušeností.
- Po 50 úrovni se počet zkušeností pro získání následujících 25 úrovní již nezvyšuje.
Více o změnách odměn se dočtete v tomto článku.
Kolekce skinů
- Skiny lze řadit podle šampiona, champion mastery, tieru, tématu nebo data pořízení.
- Pomocí tlačítka "show unowned" (ukaž nevlastněné) lze procházet další skiny a nakupovat.
- Kliknutím na skin zobrazíte celý splash art. Chroma balíčky jsou zde také viditelné.
Spectate challenger her
Nyní můžete sledovat náhodnou challenger hru pomocí tlačítka na vašem profilu v sekci ranked her.
Upravené bio
Mnoha šampionům byl upraven příběh v klientu.
Bitevní bonusy
Někdy v průběhu aktualizace 7.23 budou znovu zpřístupněny bitevní bonusy pro ARAM.
Champion Select
Do champion selectu byly přidány nové vizuální efekty upozorňující na odpočet.
Upravené portréty
Asi pěti stům skinům byl upraven portrét v uživatelském rozhraní (ve hře vedle ukazatele zkušeností).
Balanční změny
Šampioni
Gragas
- Vrozený bonus k rychlosti útoků: 8% (rychlost útoků na 1. úrovni zvýšena z 0,625 na 0,675)
Jinx
- E - Flame Chompers!
- Schopnost zastaví všechny skoky (např. Tristana již neproskočí skrz, podobně jako u Veigarova stunu).
Rammus
- Základní armor snížen ze 40 na 36.
Shyvana
- Základní AD sníženo z 69 na 66.
Taliyah
- Přírůstek HP zvýšen z 87 na 90.
- Přírůstek armoru zvýšen ze 3 na 3,5.
Runy
Summoner Aery (S1)
- Poškození sníženo ze [20 - 60] na [15 - 40].
- Opravena chyba, kdy Aery způsobovala jiné adaptivní zranění, než měla.
Predator (D1)
- Cooldown snížen z [180s-120s] na [150s - 100s].
Zombie Ward (D3)
- Za zabití Zombie wardy nyní získáte zlato.
Opravené chyby run
- Spojenci vám nyní nemohou pomoci s aktivací Electrocute, pokud ho mají také.
- Arcane Comet se nyní správně aktivuje pomocí posíleného útoku Viktorova Q - Siphon Power.
- Pokud použijete Farsight Totem (modrý trinket) získané pomocí Kleptomancy a zároveň máte v inventáři vlastní Farsight Totem, vašemu Farsight Totemu se už nespustí cooldown.
- U portrétů spojenců se už nezobrazuje prázdný ukazatel many, pokud se jejich runě Manaflow Band nepočítá cooldown.
- Wukongovo R - Cyclone a Rakanovo R - The Quickness nyní správně využívají cooldown reduction z runy Ultimate Hat.
- Zvolením runy Hextech Flashtraption se už nedeaktivuje možnost během sesílání normálního Flashe řadit do fronty další příkazy.
- Šampionům se schopností klonování se už neaktivuje runa Presence of Mind, když jejich klon zmizí.
Věže
- Všechny věže na Summoner's Riftu dostaly 300 HP navíc.
- Redukce poškození minionů do věží snížena z 50% na 40%.
- Po dvacáte minutě dostanou minioni +25 k rychlosti pohybu (tato změna se dostane do hry až po několika dnech po vypuštění patche).
Opravené chyby
- Bylo provedeno několik oprav pro zlepšení FPS a výkonu ve hře, zvlášť v utkáních, která trvají déle než 35 minut.
- Bylo provedeno několik oprav týkajících se problémů, k nimž docházelo, když hráči nechali klienta otevřeného extrémně dlouho.
- Funkce „Centrovat kameru na šampiona“ nyní vždy umístí šampiona do středu obrazovky, místo aby v režimu zamčené kamery neudělala nic nebo v polouzamčeném módu umístila šampiona do poslední relativní pozice ke kameře.
- Emoty nyní fungují i ve custom hrách!
- Byla opravena chyba, kvůli které se mohl baron Nashor zrodit ještě před despawnem Rift Heralda.
- Byly opraveny popisky všech bot.
- Pasivní efekt Bandit u Ancient Coin, Spellthief's Edge, Relic Shield a jejich vylepšených verzí už nyní nepřidává zlaťáky za miniony zabité ve vašem okolí, když jste sami mrtví.
- První kruh Nautilusova E - Riptide nyní správně zpomalí zasažené nepřátele.
- Q – Infected Cleaver Dr. Munda nyní při zabití nějakého nepřítele vrátí správné množství zdraví.
- Jednotky vytvářené šampiony, které mají zdraví ve stylu ward (např. Gangplankovo E – Powder Keg), se nyní mohou stát cílem Xayiných útoků během působení její pasivní schopnosti – Clean Cuts a také Azirových vojáků
- Řetěz z Threshova Q – Death Sentence opět zmizí, pokud zasáhne jednotku chráněnou protimagickým štítem
- Byla opravena chyba u Lulu, Sony a Ryze, kdy se větší počet téhož zaštiťovacího efektu nasčítával, místo aby se trvání obnovovalo (tato chyba se většinou projevovala při výrazném zkrácení cooldownu)
- Byla opravena chyba, kvůli které útoky posílené Blitzcrankovým E – Power Fist nebo Viiným E – Excessive Force selhaly, pokud buff vypršel uprostřed útoku. Nyní se posílené útoky řádně dokončí.
- Znovu byla opravena sada chyb, kvůli nimž mohly být některé dlouhodobě sesílané efekty přerušeny skrz protimagický štít pomocí silných CC efektů.
- Byla opravena chyba, která způsobovala, že pokud Ryzův cíl zemřel během sesílání W – Rune Prison nebo E – Spell Flux, nezapočítal se Ryzovi efekt pro resetování cooldownu Q – Overload.
- Skiny wardek Death Sworn a Omega Squad byly zvětšeny na úroveň ostatních wardek.
- Zvukové efekty tance Lancer Rogue a Lancer Paragon Blitzcranka jsou nyní synchronizovány s animacemi.
- Zvukový efekt recallu Lancer Rogue Blitzcranka už není příliš potichu
- Battlecast VelʼKozovi již při použití R - Life Form Disintegration Ray nechybí vizuální efekt rudého paprsku.
- Q – End of the Line Victorious Gravese už nepoužívá vizuální efekt základního skinu.
- Giant Enemy Crabgot už při seslání R - Fear Beyond Death nekrade Battlecast Urgotovi vizuální efekt zobrazovaný na zemi.
- Textury chroma skinů Battlecast Urgota jsou nyní ovlivňovány nastavením kvality postav.
- Pokud během použití Q - Javelin Toss dojde k odsunutí kamery od Warring Kingdoms Nidalee a jejímu opětovnému návratu, oštěp už nezmizí.
- Full Metal Jayce při E - Thundering Blow opět používá správný vizuální efekt a ne efekt klasického skinu.
- W - Ring of Frost Program Lissandry se už nezničí po použití na sprintujícího šampiona.
- High Noon Yasuo a PROJECT: Yasuo mají zpět vizuální efekty při zásahu.
- Vizuální efekt Mantrou posíleného R - Soulflare Conqueror Karmy a Winter Wonder Karmy už není na vyvýšeném terénu oříznutý
- Vizuální efekt prstence během tauntu PROJECT: Yi už nemizí, když se kamera přesune pryč a zase zpět.
- Vizuální efekt digitální obrazovky PROJECT: Ashe už nezmizí, když se během její animace recallu přesune kamera pryč a zase zpět.
- Vizuální efekt W - Fox Fire Arcade Ahri se už nevykresluje pod různými objekty na mapě.
- Vizuální efekt AstroNautilusova zářivého hledí už nezmizí, když se kamera přesune pryč a zase zpět.
- Vizuální efekt měsíčního srpku Blood Moon Yasua už nezmizí, když se kamera přesune pryč a zase zpět.
- Při recallu Heartseeker Ashe se už židle na konci animace neotáčí.
- Dark Star Threshovi už při sbírání duší nechybí dabing.
- Sewn Chaos Orianně a TPA Orianně už nechybí zvukové efekty během animace provokace
- Levá ruka Cutthroat Gravese už během několika animací neprochází skrz zbraň
- Při středním, nízkém a nejnižším nastavení grafiky se KogʼMawovi a jeho spojencům opět zobrazuje vizuální efekt varovného indikátoru jeho R - Living Artillery.
- Mecha Rengarovi se opět přehrává dabing pasivní schopnosti – Unseen Predator při získání prvního a druhého stacku Bonetooth Necklace.