Reklama
Riot o změnách získávání zkušeností a Blue Essence

Riot o změnách získávání zkušeností a Blue Essence

Riot na základě feedbacku a otázek hráčů odhlail informace o plánovaných změnách v novém systému úrovní a odměn. Pojďme se na ně tedy podívat blíže.

First win of the Day

Jako první se podíváme na změny bonusů First Win of the Day (FWotD). Riot má v plánu přidávat Blue Essence za FWotD za cenu snížení získaných zkušeností. Přesněji řečeno dostanete 50 modrých esencí a 400 XP (dříve jste za FWotD získali 575 zkušeností). Tato změna by se měla objevit někdy během patche 7.23.

Riot také zvýšil minimální počet Blue Essence za získanou úroveň ze 720 na 810. Tato změna je již ve hře.


1-30 rychlost získávání úrovní

Starý systém získávání úrovní vám dal za hru 115 XP. Graf dole ukazuje celkový počet her pro dosažení 30. úrovně, na tu jste potřebovali odhrát přibližně 180 her.

Nový systém záskávání úrovní by měl vést k rychlejšímu získání 30 úrovně. Nyní dostanete za hru průměrně 192XP. K tomu také dostanete FWotD bonusové XP na 15.úrovni. Odhady ukazují, že průměrný hráč dostane FWotD jednou za každé čtyři hry. níže můžete vidět, jak to vypadá,pokud máte FWoTD jednou za šest nebo za osm her. Tyto údaje předpokládají že FWotD vám přídá 400 XP.

Pokud jste průměrný hráč a dostáváte FWotD každé čtyři hry, bude vám trvat 152 her pro dosažení 30. úrovně, což je nyní daleko rychlejší než dříve. Při FWotD každých šest her to bude 166 her, a pokud jste opravdoví nadšenci do LoLka, kteří dostanou FWotD každých osm her, zabere vám dosažení 30. úrovně asi 174 her. Je tedy vidět, že v novém systému, získají nováčci třicátou úroveň rychleji, než před patchem 7.22.


1-30 odměny

Pojďme se také podívat na odměny, které dostanete v novém systému. Nyní bude získávání odměn na úrovních 1-30 přesně dáno, nebude tedy náhodné. Místo náhodné odměny získáte přesného šampiona nebo úlomky šampionů v přesné hodnotě modré esence. 

Níže vidíte rozpis odměn za jednotlivé úrovně.

Číslo celkových 20 312 modrých esencí není konečné. Nepočítá se zde totiž s nově zavedenými 50 modrými esencemi za FWotD, to tedy znamená, že modrých esencí dostanete daleko více, než je uvedeno.


Získávání úrovní 30 a výše

Určitě vás také zajímá, jak je to se získáváním vysokých úrovní po 30. Nový systém získávání vyšších úrovní funguje na principu "čím výše se dostáváte, tím těžší bude úroveň získat." Po 30. úrovni, jak můžete vidět níže na obrázku se systém dostane do efektu ,,schodů''. Ten bude těžší a těžší každých 25 úrovní, pak se vrátí na jednodušší obtížnost po dobu, než zase dosáhnete milníku 25. úrovně. Tento princip je uplatňován až po 50. úrovni, předtím jsou potřebné zkušenosti stále vyšší a vyšší. Tato změna by se také měla objevit během patche 7.23.

Níže můžete vidět, rozdíly mezi současnou situací a získáváním úrovní od patche 7.23 (původně se obtížnost snižuje až na úrovni 150).

Nové fórum je tady! Vyzkoušej ho ještě dnes. Jdu na to

Komentáře

Reklama
Bleskovky
ico 23. 11. 2017

Top liner týmu Immortals Flame, podepsal nový kontrakt s týmem FlyQuest.

ico 23. 11. 2017

Ssumday přestoupil do nového týmu 100 Thieves. Jeho roční plat bude kolem 14.700.000 CZK.

ico 22. 11. 2017

S vydání nových PROJEKT skinů taktéž začíná festival PROJEKT: Lovci. K tomuto byl vydán samozřejmně trailer a jeden z nich je dokonce i animovaný.

ico 22. 11. 2017

Do LoL Svět přibyla nová povídka s tématikou PROJEKT skinů.

ico 21. 11. 2017

Schalke 04 pravděpodobně podepíše kontrakt s VizicsacsiNukeduck.

ico 21. 11. 2017

Top liner týmu G2 Expect opustil tým G2.

Reklama