Patch 7.13 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 7.13 - změny ve hře

Patch 7.13 - změny ve hře

Smashee

Smashee

4

Jaké změny přinesl patch 7.13?

Reklama

Do hry se nám dostane nový patch, který nese označení 7.13. Čekají nás změny v itemizaci junglerů a relativně velké změny šampionů.

Honor systém

Do hry se dostane nový honor systém, podrobné informace najdete zde.


Balanční změny

Šampioni

Galio

  • Základní armor snížen z 27 na 24.
  • Winds of War (Q)
    • Poškození kombinovaného tornáda sníženo z 45/60/75/90/105 na 30/40/50/60/70.
    • AP ratio tornáda zvýšeno z 45% na 60%.
  • Hero's Entrance (R)
    • Schopnost se nyní sesílá 1,25 sekundy namísto 1.

Gnar 

  • Boomerang Throw (Mini Q)
    • Poškození zvýšeno z 5/35/65/95/125 na 5/45/85/125/165.
  • Crunch (Mega E)
    • Range zvýšen ze 475 na 600.

Kennen 

  • Electrical Surge (W) 
    • Počítadlo pasivky se nyní projeví před zásahem (dříve při zásahu).
    • Ratio změněno z celkového AD na základ + bonusové AD + AP.
      • AD Ratio změněno z [40/50/60/70/80% celkového AD] na [60% bonusového AD].
      • Přidáno 30% AP ratio.
      • Přidáno 15/20/25/30/35 základního poškození.
  • Lightning Rush (E)
    • AP ratio zvýšeno z 60% na 80%.

Kha'Zix

  • Taste Their Fear (Q)
    • Poškození sníženo ze 70/95/120/145/170 na 60/85/110/135/160.
    • AD ratio sníženo ze 120% na 110%.
    • Zvýšené poškození do izolovaných cílů zvýšeno z 50% na 65%.
  • Void Assault (R)
    • Neviditelnost zvýšena z 1,25 na 1,5.
    • Evolvovaná neviditelnost zvýšena z 2,5 na 3.
    • Trvání po opuštění křoví zvýšeno na 1,5 z 1,25.

Kindred 

  • Mark of the Kindred (P)
    • Počet potřebných stacků k získání lepšího range po prvních 4 úspěšných lovech snížen ze 4 na 3.
  • Wolf's Frenzy (W)
    • % poškození z aktuálních životů za stack zvýšeno z 0,5% na 1%.
  • Mounting Dread (E)
    • Základní poškození zvýšeno ze 40/60/80/100/120 na 60/80/100/120/140.

Maokai

  • Základní HP zvýšeny z 540 na 565.
  • Nature's Grasp (R) 
    • Cooldown snížen ze 120/110/100 na 120/100/80.
    • Range zvýšen z 2500 na 3000.

Poppy

  • Hammer Shock (Q)
    • Procentuální poškození z max HP cíle zvýšeno ze 7% na 8%.

Rammus

  • Rychlost tance se zvyšuje s rychlostí pohybu.

Rek'Sai

  • Queen's Wrath (Q)
    • Kouzla seslána při útocích se nyní sesílají lépe.
  • Un-burrow (zahrabané W)
    • Čas pro vyhrabání je nyní stejný jak pro seslání pomocí W, tak pro seslání pravým tlačítkem.
    • Efekt odhození pro sekundární cíle již netrvá déle, než bylo stanoveno.
  • Void Rush (R)
    • AD ratio zvýšeno z 160% na 185%.

Shaco

  • Two-shiv Poison (E) 
    • Poškození změněno z 5/35/65/95/125 na 50/75/100/125/150.
    • AD ratio změněno ze [75% celkového AD] na [60/75/90/105/120% bonusového AD].
    • Nyní způsobuje fyzické zranění (dříve magické).
    • (Nové) Nyní způsobuje až o 50% více poškození na základě chybějících HP cíle.
    • (Odstraněno) Již nezpůsobuje 3-8% chybějících HP cíle jako poškození.

Trundle 

  • Chomp (Q)
    • Lze nyní použít na věže.
    • Následující útok je nyní lépe načasován a sladěn s rostoucí rychlostí útoků.
  • Frozen Domain (W)
    • Léčení je nyní zvýšené o 25% (dříve 20%).

Xayah

  • Double Daggers (Q) 
    • Nyní se čas, kdy nemůžete útočit během této schopnosti, snižuje s attack speed.

Předměty

Jungle Předměty - Skirmisher's Sabre, Stalker's Blade, Tracker's Knife

  • Základní mana regen v jungli zvýšen ze 180% na 225%.

Abyssal Mask

  • Celková cena zvýšena z 2800 na 2900.
    • Cena receptu zvýšena z 880 na 1080.
  • Recept změněn: Catalyst + Negatron Cloak + 1080 zlata.
  • Magic Resist snížen z 65 na 55.
  • HP zvýšeno z 300 na 350.
  • [Odstraněno] Již nepřidává 100% Základní HP Regen.
  • [Nové] Nyní přidává 300 Many.
  • [Nové] Unique Passive: Eternity: 15% obdrženého poškození od šampionů získáváte jako Manu. Utrácení many obnoví 20% ceny jako HP, maximálně 25 za kouzlo.

Adaptive Helm

  • HP zvýšeny z 300 na 350.

Ancient Coin

  • Unique Passive - Favor: Obnovená mana při sebrání mince zvýšena z 8% na 15%.
  • Unique Passive - Favor: Zlato při sebrání mince zvýšeno z 20 na 25.

Bami's Cinder

  • Celková cena snížena z 1100 zlata na 900.
    • Cena receptu snížena ze 700 na 500.
  • Celkové HP sníženo z 280 na 200.
  • Unique Passive - Immolate: bonusové poškození do minionů a monster zvýšeno z 50% na 100%.

Enchantment: Runic Echos

  • Obnovování many sníženo z 18% na 15%.

Enchantment: Cinderhulk

  • Celková cena snížena z 2625 na 2425 (kvůli ceně Bami's Cinder).
  • HP sníženy z 400 na 325.
  • Bonusové HP zvýšeny z 15% na 20%.

Eye of the Oasis, Nomad's Medallion, Talisman of Ascension 

  • Unique Passive - Favor: Obnovená mana za sebrání mince zvýšena z 8% na 15%.
  • Unique Passive - Favor: Zlato za sebrání mince zvýšeno z 30 na 40.

Sunfire Cape

  • Recept změněn z [Chain Vest + Bami's Cinder + 1000 zlata] na [Chain Vest + Bami's Cinder + Ruby Crystal + 800 zlata].

Warding Totem / Sweeping Lens (trinkety)

  • Nyní ukazují vision score.

Zeke's Convergence

  • Změněna ikona.

Patch 7.13 - změny ve hře

Jungle

Rift Herald

  • Zlato za zabití zvýšeno z 25 na 100.

Různé

  • Na načítací obrazovce se budou zobrazovat rady podle úrovně hráče. Bylo přidáno přes 120 nových tipů.
  • U Blind Pick a Custom Games bylo přidáno tlačítko pro vybrání náhodného šampiona.
  • Na obrazovce výběru šampionů bude opět možné kupovat skiny.

Nové skiny

Budou přidány SKT T1 skiny, o nichž se nejvíce dozvíte zde.


Opravy chyb

  • Taliyainu W - Seismic Shove již nechybí hlášky šampionky.
  • Phoenix Quinn nepoužívá zvuk základního skinu u R - Skystrike.
  • Používání Xayiného R - Featherstorm a zasažení nepřátelského šampiona ve chvíli, kdy vež zabila miniona způsobovalo, že věž nezaměřovala šampiony, dokd nebyl mrtvý další zaměřený minion.
  • Opravena chyba, kdy u Ryzova Q - Overload byla, přestože se schopnost nabíjela, stále zvýrazněna ikona po zrušení seslání W - Rune Prison a E - Spell Flux - bylo to způsobeno nezaměřitelností cíle.
  • Opravena chyba, kdy při zasažení z maximální vzdálenosti Varusovým R - Chain of Corruption se schopnost nerozšířila mezi ostatní nepřátele.
  • Jinxin smích se neukončí na konci, když lapá po dechu.
  • Rengar již neříká hlášky, které chybně slyšeli ostatní hráči, při útoku/zabití.
  • Audio u Gangplankova R - Cannon Barrage (u všech jeho skinů) se již nedesynchronizuje při pohybu kamerou jinam a následném návratu.
  • Opraveny zvuky recallů u spousty skinů.
  • Opraveny efekty a dabing u spousty skinů.
  • Elementalist Lux může nyní kliknout na stejný element v obou fázích transformace.
  • Opravena chyba, kdy se spodní část speciálních rámečků Dawnbringer Riven a Nightbringer Yasua odřízla při načítací obrazovce.
  • Chyba multi-kanálového encoding audia v Highlights playback opravena.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama