Patch 7.11 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 7.11 - změny ve hře

Patch 7.11 - změny ve hře

Little Panda

Little Panda

Jaké změny přinesl patch 7.11?

Reklama

Dnes v noci se do hry dostal patch 7.11. Pojďme se podívat, jaké změny přinesl.

Nové skiny

Tentokrát dostane nový skin Tryndamere.

Chemtech Tryndamere

Patch 7.11 - změny ve hře


Počítání zabitých minionů

Zabití těchto bytostí se již nebude započítávat do počítadla zabitých minionů

  • Pavoučci Elise
  • Heimerdigerovy turrety (neplatí pro turret vylepšený ultimátkou)
  • Chapadla Illaoi
  • Malzaharovi voidlingové
  • Shacovy krabičky (včetně těch z ultimátky)
  • Yorickovy ghůlové
  • Rostliny Zyry

Nový systém banů

O desetibanovém systému se dozvíte zde. Tento systém se nejprve spustí v normal hrách v Americe, ale v průběhu patche se rozšíří i do ostatních front a na ostatní servery po celém světě.

V custom hrách zatím stále běží starý systém banování.


Pozvánky do her

Každý hráč nyní po pozvánce do hry může sám zvát další hráče, kapitán je však může odebrat.


Boti v Twisted Treeline

Boti na úrovni obtížnosti "Intermediate" se vrátili na 3v3 mapu.


Rotating queue

Následující dva víkendy si zahrajeme v rámci ritating queue herní mód Doom Bots of Doom.


Update klienta

Nové funkce

  • Vlastní sety předmětů, které známe ze starého klienta, jsou nyní ve hře.
  • Seznam hráčů, se kterými jste hráli poslední hru/hry se nyní zobrazuje dole v seznamu přátel.

Opravené chyby

  • Panel masteries je nyní menší, aby bylo vidět, které šampiony si vybírá váš i protější tým.
  • Opravena chyba, kdy nešlo zmáčknout "lock in" v champion selectu.
  • Tlačítko X v lobby je nyní přepracované a má více místa.

Upravené skiny

Dragon Fist Lee Sin byl upraven na svém splashi i ve hře - drak na jeho zádech je nyní zlatý a svítí zlatě při použití ultimátky.


Hextech Crafting

Sekce "Materiály" - tedy truhly, klíče, tokeny mistrovství šampionů atd - se nyní posunula na horní pozici.


Malé reworky šampionů

Rek'Sai

  • HP za úroveň sníženy z 90 na 85
  • Fury of the Xer'Sai (P)
    • Generace Fury změněna z [5 za útok, 10 za schopnost, a 2.5 za zasaženého nepřítele navíc] na [25 fury za všechny útoky a "unburrowed" schopnosti]
    • Maximální regenerace životů změněna z 25-450 po dobu 5 vteřin na 20-190 po dobu 3 vteřin
  • Queen's Wrath (unborrowed Q)
    • Poškození zvýšeno z [15/25/35/44/55 (+ 20% bonus AD)] na [15/20/25/30/35 + (40% bonus AD)].
  • Pray Seeker (borrowed Q) 
    • (Nové) Nyní má 40% bonusové AD ratio
    • Poškození je nyní fyzické (dříve magické)
  • Un-borrow (W)
    • AOE vyhození do vzduchu změněno na single target (zasáhne pouze jednoho nepřítele)
    • (Nové) Nyní odhodí ostatní nepřátele 250 jednotek od Rek'Sai
    • Vyhození do vzduchu změněno na [0.5-1 vteřiny na základě vzdálenosti] na 1 vteřinu
    • Imunita vůči vyhození od Rek'Sai změněno z 10/9.5/9/8.5/8 na 10 na všech úrovních
    • Zahrabaná Rek'Sai může používat květiny
  • Furious Bite (unborrowed E) 
    • Poškození změněno z [80/90/100/110/120% AD] na [50/60/70/80/90 + 85% bonusového AD]
      • Již se nezvyšuje s počtem Fury (stále je 200% a true dmg na maximálním počtu Fury)
  • Tunnel (borrowed E) 
    • Cooldown snížen z 26/24/22/20/18 na 26/23/20/17/14
    • Cooldown použití tunelu snížen z 10/9/8/7/6 na 10/8/6/4/2
  • Void Rush (R)
    • Reworknuto
    • Dosah: 1500
    • Cooldown: 100/80/60
    • Pasivka - Poškozováním Rek'sai označuje nepřátele na 5 vteřin (nový indikátor)
    • Aktivka - Reksai se zahrabe pod zem (0.35 vteřiny trvání) a vyskočí na označený cíl (0.75 vteřiny trvání) a způsobí mu 100/250/400 (+140% Bonus AD) fyzického poškození + 20/25/30% chybějících HP

Kindred

  • AD za úroveň zvýšeno z 1.7 na 2.26 
  • Mark of the Kindred (P)
    • Již nepřidaává pasivně bonusové procentuální poškození do základních útoků
    • Každé 4 marky přidávají bonusový dosah základním útokům, Q a E
      • První 4 o 75 a další 4 vždy o 25
    • Také každá marka vylepšuje základní schopnosti Kindred
      • Attack speed Q o 5%
      • Procentuální poškození W o 0.5%
      • Procentuální poškození E o 0.5%
  • Dance of Arrows (Q) 
    • Již se jim nezvyšuje poškození z pasivky
    • (Nové) Nyní přidává Kindred 10% attack speed při použití (modifikováno pasivkou)
    • AD ratio změněno z 20% celkového AD na 65% bonusového AD
    • Rychlost skoku zvýšena ze 400 na 500
  • Wolf's Frenzy (W)
    • Nyní lze schopnost seslat v range 500 jednotek (nezvyšuje se pasivkou). Vlk může cestovat skrze zdi během sesílání.
    • Nyní vlk způsobuje magické poškození (dříve fyzické)
    • Nyní způsobuje o 1,5% aktuálních životů cíle více poškození
    • AD ratio změněno z 40% celkového AD na 20% bonusového AD 
  • Mounting Dread (E)
    • Poškození sníženo ze 40/75/110/145/180 na 40/60/80/100/120
    • Rychlost útoku vlka zvýšena ze 1600 na 2000
    • AD atio změněno z 20% celkového AD na 80% bonusového AD
    • % poškození změněno z 5% max HP na 8% chybějících HP
    • (Nové) Jaws of Death - Vlk způsobuje o 50% větší poškození cílům pod 15% HP. (Šance na kritické poškození zvyšuje hranici HP cíle (15%) o 0.5% za každé 1% šance na kritické poškození (65% HP při 100% krit.)

Malzahar

  • Call of the Void (Q)
    • Doba sesílání snížena z 0.5 na 0.25 vteřiny
    • (Nové) Nyní je zde pozdržení po seslání 0.4 vteřiny
    • AP ratio zvýšeno ze 70% na 80%
  • Void Swarm (W) (reworknuto)
    • Cena: 40/45/50/55/60
    • Cooldown: 8 vteřin
    • Range: 150
    • Pasivka: Použití jiné schopnosti přidá stack (max 2) 
    • Aktivka: Seslání Voidlinga + další za každý stack. Voidlingové způsobují magiké poškození, zvýšeno o 12/14/16/18/20 (+40% bonus AD)(+20% AP)
    • Voidling
      • Životy změněny ze 3 na 65 + 8 za úroveň
      • Poškození změněno z [30/35/40/45/50 (+40% bonusového AD)] na [5 + 3.5za úroveň]
      • Attack speed změněn z  [.665 + 0% za úroveň] na[0.665 +2% za úroveň]
      • Armor změněn ze 30 na [16 + 2 za úroveň]
      • MR změněno z 50 na [8 + 1 za úroveň]
      • Odměna za zabití snížena z 5 na 2
      • Rychlost pohybu snížena z 451 na 400
      • Durance změněna ze 12 na 8/8/9/9/10
      • (Nové) Základní útoky a věže zabijí Voildingy bez ohledu na životy Voidlinga. Ostatní poškození se počítá standartně
      • (Odstraněno) Již nezískává 100% k rychlosti pohybu, když se blíží k cíli
      • (Odstraněno) Rychlost pohybu záleží na vzdálenosti od Malzahara
  • Malefic Vision (E)
    • AP ratio zvýšeno ze 70% na 80%
  • Nether Grasp (R)
    • Poškození zóny změněno z [25/35/45% (+7.5% za 100 AP)] na [10/15/20% (+2.5% za 100 AP)]
    • (Nové) Laser způsobuje 125/250/375 (+115% AP) magického poškození

Balanční změny

Šampioni

Ahri

  • Fox Fire  (W)
    • AP ratio sníženo ze 40% na 30%
    • Maximální ratio proti stejnému cíli sníženo z 64% na 48%
  • Charm (E)
    • AP ratio zvýšeno z 50% na 60%
  • Spirit Rush (R)
    • AP ratio sníženo ze 30% na 25%

Caitlyn

  • Attack speed
    • Attack speed snížen z 0.568 na 0.543
    • Pasivní attack speed bonus na první úrovni zvýšen z 10% na 15%
  • Headshot (P)
    • Již se nestackuje několikrát během jednoho útoku, pokud máte Hurricane.

Dr. Mundo

  • Poškození za úroveň zvýšeno ze 3 na 3.5
  • Burning Agony (W)
    • Poškození za půl vteřiny zvýšeno z  17.5/25/32.5/40/47.5 na 20/27.5/35/42.5/50

Lee Sin

  • Safeguard (W)
    • Vylepšeno používání wardy před touto schopností, aby se komb lépe používalo při vysoké latenci
    • Prozatím nefunguje Quick + Selfcast nastavení (bude opraveno co nejdříve)

Lucian

  • Piercing Light (Q) - Potřebná mana zvýšena z 50/55/60/65/70 na 50/60/70/80/90

Malphite

  • Ground Slam (E)
    • Armor ratio zvýšeno z 30% na 40%

Maokai

  • Sap Magic (P)  
    • Cooldown změněn z  [30/25/20 na úrovni 1/9/15] na [30/25/20 na úrovni 1/6/11]
    • Léčení změněno z [10-130 + (4.5-10.5% max HP )] na [10-70 + (5-13.1% max HP)]
      • Dříve - 10/30/50/70/90/110/130 +[4.5/5.5/6.5/7.5/8.5/9.5/10.5% max HP] na úrovních 1/6/9/11/13/15/17.
      • Nyní 10/20/30/40/50/60/70 + [5/6.35/7.7/9.05/10.4/11.75/13.1% max HP]  na úrovních 1/6/9/11/13/15/17.
  • Sapling Toss (E)
    • Poškození změněno z [25/50/75/100/125 + 2% za 100 AP] na [25/50/75/100/125 + 1% za 100 AP]
    • Pozměněna rychlost Saplingu
      • Dříve 425 + 2.5 za úroveň. Nyní 400 + závisí na botách Maokaie
        • Boots of Speed: 425
        • Běžné vylepšené boty: 445
        • Boots of Swiftness/Mobility: 460
    • Dobra trvání v křoví změněno ze [30/40/50/60/70 vteřin] na [30 vteřin+ 2.5 vteřin za100 bonusových HP]
    • Síla detonace z křoví změněna ze 100% první detonace a 50% druhá na 65% první detonace a 67% druhá

Renekton

  • Změny z patche 7.9 a 7.10 byly vráceny zpět

Sion

  • Soul Furnace (W) 
    • Cooldown snížen ze 13 na 11
    • Štít z % max HP zvýšen z 6/7/8/9/10% na 8/9/10/11/12%

Syndra

  • Force of Will (W)
    • Radius snížen z 275 na 225

Yasuo

  • Steel Tempest (Q)
    • Doba trvání stacku Q snížena z 10 na 6

Zac

  • Stretching Strikes (Q)
    • Poškození sníženo ze 40/60/80/100/120 na 30/40/50/60/70
  • Elastic Slingshot (E) - indikátor se objeví 1 vteřinu před dopadem Zaca (dříve 0.75)

Předměty

Abyssal Mask

  • Přejmenováno z Abyssal Scepter.
  • Změněna ikona předmětu.

Patch 7.11 - změny ve hře

Banshee's Veil 

  • Cena změněna z 2700 zlata (500 zlata za zkombinování) na 3000 zlata (800 za zkombinování)
  • Magic resist zvýšen ze 45 na 60

Blade of the Ruined King

  • Lifesteal snížen z 15% na 12%

Eye of the Oasis

  • Celková cena snížena z 1925 na 1900

Guardian Angel

  • Upravena ikonka předmětu

Patch 7.11 - změny ve hře

Ninja Tabi

  • Efekt pasivky snížen z 12% na 10%. 

Nomad's Medallion

  • Celková cena snížena z 875 na 850
    • Cena receptu snížena z 375 na 350

Talisman of Ascension

  • Total Cost lowered from 2425 to 2400 

Opravené chyby

  • Pokud sesíláte Rivenino Q - Broken Wings příliš rychle po sobě, už se nestává, že po prvním seslání nefunguje zaměřování jednotek
  • Nepřátelé se už nestanou neviditelnými, pokud se je Zac pokusí v upustit na velkou oblast neprůchodného terénu na maximálním dosahu svého R - Let’s Bounce! (Na Summoner's Riftu žádná taková místa nejsou)
  • Fiora už nezruší stupně ze Sejuanina E – Permafrost, pokud použitím W - Riposte odrazí útok ve chvíli, kdy má na sobě již tři stupně tohoto efektu
  • Když Darius aktivuje Noxian Might aplikováním pátého stupně pasivní schopnosti - Hemorrhage prostřednictvím svého Q – Decimate, schopnost Decimate už na ostatní zasažené jednotky správně umístí jen jeden stupeň Krvácení
  • Byla opravena chyba, kvůli které Dravenovy kritické zásahy způsobovaly kritickou část poškození, i když byl oslepen Teemovým Q - Blinding Dart
  • Byla opravena chyba, kvůli které docházelo, že při aktivaci blesku ze Statikk Shiv kudly prostřednictvím Q - Mystic Shot Pulsefire Ezreala nedocházelo ke správnému kritickému zásahu při 100% šanci na kritický zásah
  • Byla opravena chyba, kvůli které se projektil z Q - Piltover Peacemaker nepřátelské Caitlyn vystřelený z mlhy války nezobrazoval, dokud nezasáhl nějakou jednotku
  • Zadupání z Hecarimova E - Devastating Charge už nelze použít znovu, pokud Hecarimův původní cíl zemře během animace zadupání
  • Byla opravena chyba, která způsobovala, že když Xayah a Rakan použili svůj tandemový Recall ve chvíli, kdy na ně působil baronův buff, bonus k rychlosti z Empovered Recallu obdržel jen ten šampion, jenž Recall zahájil
  • Byla opravena řada vizuálních chyb u různých Jaxových skinů při používání E - Counterstrike
  • Když přepnete na Summoner's Riftu aktualizovanou hudbu na klasickou, už se nestane, že se kvůli tomu nebude přehrávat hudba na ostatních mapách.
  • Různé hlášky aktivované pentakillem, ace či killing spree Pulsefire Caitlyn se už přehrávají správně
  • Spodní strana Teemova ukradeného klobouku už během recallu Pulsefire Caitlyn nevypadá poněkud podivně
  • Efekty zářivých rukou, jako jsou například Sheen a pasivní schopnost – Rising Spell Force, už během animace Recallu nesjíždějí Pulsefire Ezrealovi na loket
  • Vizuální efekty zobrazované při zásahu Q – Mystic Shot R – Trueshot Barrage Pulsefire Ezreala se už při zabití příšer v džungli zobrazují správně
  • Základní útoky Forecast Janny byly upraveny, aby odpovídaly změnám, které jsme ve verzi 7.9 provedli u ostatních Janniných skinů
  • Cosmic Dawn Rakan opět během svého recallu vytváří hvězdnou mlhovinu
  • Candy King Ivern si po dokončení Recallu opět nezdvořile odříhne
  • Během animace smrti Justicar Syndry a Atlantean Syndry se již nepřehrává zvukový efekt Dark Sphere
  • Animace smrti SKT T1 Azira má zpátky svůj zvuk
  • Byly obnoveny zvukové efekty, které chyběly při přehrávání vtipu Chosen Mastera Yi
  • Během přehrávání vtipu Master Arcanist Ziggse opět slyšíte bomby, které mu vybuchují v břiše
  • Původním majitelům Bewitching Nidalee se opět zobrazuje klasický rámeček pro načítací obrazovku
  • V Howling Abyss se správně přehrává zvukový efekt recallu Oktoberfest Gragase

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama