Patch 7.11 - změny ve hře
Jaké změny přinesl patch 7.11?
Dnes v noci se do hry dostal patch 7.11. Pojďme se podívat, jaké změny přinesl.
Nové skiny
Tentokrát dostane nový skin Tryndamere.
Chemtech Tryndamere
Počítání zabitých minionů
Zabití těchto bytostí se již nebude započítávat do počítadla zabitých minionů
- Pavoučci Elise
- Heimerdigerovy turrety (neplatí pro turret vylepšený ultimátkou)
- Chapadla Illaoi
- Malzaharovi voidlingové
- Shacovy krabičky (včetně těch z ultimátky)
- Yorickovy ghůlové
- Rostliny Zyry
Nový systém banů
O desetibanovém systému se dozvíte zde. Tento systém se nejprve spustí v normal hrách v Americe, ale v průběhu patche se rozšíří i do ostatních front a na ostatní servery po celém světě.
V custom hrách zatím stále běží starý systém banování.
Pozvánky do her
Každý hráč nyní po pozvánce do hry může sám zvát další hráče, kapitán je však může odebrat.
Boti v Twisted Treeline
Boti na úrovni obtížnosti "Intermediate" se vrátili na 3v3 mapu.
Rotating queue
Následující dva víkendy si zahrajeme v rámci ritating queue herní mód Doom Bots of Doom.
Update klienta
Nové funkce
- Vlastní sety předmětů, které známe ze starého klienta, jsou nyní ve hře.
- Seznam hráčů, se kterými jste hráli poslední hru/hry se nyní zobrazuje dole v seznamu přátel.
Opravené chyby
- Panel masteries je nyní menší, aby bylo vidět, které šampiony si vybírá váš i protější tým.
- Opravena chyba, kdy nešlo zmáčknout "lock in" v champion selectu.
- Tlačítko X v lobby je nyní přepracované a má více místa.
Upravené skiny
Dragon Fist Lee Sin byl upraven na svém splashi i ve hře - drak na jeho zádech je nyní zlatý a svítí zlatě při použití ultimátky.
Hextech Crafting
Sekce "Materiály" - tedy truhly, klíče, tokeny mistrovství šampionů atd - se nyní posunula na horní pozici.
Malé reworky šampionů
Rek'Sai
- HP za úroveň sníženy z 90 na 85
- Fury of the Xer'Sai (P)
- Generace Fury změněna z [5 za útok, 10 za schopnost, a 2.5 za zasaženého nepřítele navíc] na [25 fury za všechny útoky a "unburrowed" schopnosti]
- Maximální regenerace životů změněna z 25-450 po dobu 5 vteřin na 20-190 po dobu 3 vteřin
- Queen's Wrath (unborrowed Q)
- Poškození zvýšeno z [15/25/35/44/55 (+ 20% bonus AD)] na [15/20/25/30/35 + (40% bonus AD)].
- Pray Seeker (borrowed Q)
- (Nové) Nyní má 40% bonusové AD ratio
- Poškození je nyní fyzické (dříve magické)
- Un-borrow (W)
- AOE vyhození do vzduchu změněno na single target (zasáhne pouze jednoho nepřítele)
- (Nové) Nyní odhodí ostatní nepřátele 250 jednotek od Rek'Sai
- Vyhození do vzduchu změněno na [0.5-1 vteřiny na základě vzdálenosti] na 1 vteřinu
- Imunita vůči vyhození od Rek'Sai změněno z 10/9.5/9/8.5/8 na 10 na všech úrovních
- Zahrabaná Rek'Sai může používat květiny
- Furious Bite (unborrowed E)
- Poškození změněno z [80/90/100/110/120% AD] na [50/60/70/80/90 + 85% bonusového AD]
- Již se nezvyšuje s počtem Fury (stále je 200% a true dmg na maximálním počtu Fury)
- Poškození změněno z [80/90/100/110/120% AD] na [50/60/70/80/90 + 85% bonusového AD]
- Tunnel (borrowed E)
- Cooldown snížen z 26/24/22/20/18 na 26/23/20/17/14
- Cooldown použití tunelu snížen z 10/9/8/7/6 na 10/8/6/4/2
- Void Rush (R)
- Reworknuto
- Dosah: 1500
- Cooldown: 100/80/60
- Pasivka - Poškozováním Rek'sai označuje nepřátele na 5 vteřin (nový indikátor)
- Aktivka - Reksai se zahrabe pod zem (0.35 vteřiny trvání) a vyskočí na označený cíl (0.75 vteřiny trvání) a způsobí mu 100/250/400 (+140% Bonus AD) fyzického poškození + 20/25/30% chybějících HP
Kindred
- AD za úroveň zvýšeno z 1.7 na 2.26
- Mark of the Kindred (P)
- Již nepřidaává pasivně bonusové procentuální poškození do základních útoků
- Každé 4 marky přidávají bonusový dosah základním útokům, Q a E
- První 4 o 75 a další 4 vždy o 25
- Také každá marka vylepšuje základní schopnosti Kindred
- Attack speed Q o 5%
- Procentuální poškození W o 0.5%
- Procentuální poškození E o 0.5%
- Dance of Arrows (Q)
- Již se jim nezvyšuje poškození z pasivky
- (Nové) Nyní přidává Kindred 10% attack speed při použití (modifikováno pasivkou)
- AD ratio změněno z 20% celkového AD na 65% bonusového AD
- Rychlost skoku zvýšena ze 400 na 500
- Wolf's Frenzy (W)
- Nyní lze schopnost seslat v range 500 jednotek (nezvyšuje se pasivkou). Vlk může cestovat skrze zdi během sesílání.
- Nyní vlk způsobuje magické poškození (dříve fyzické)
- Nyní způsobuje o 1,5% aktuálních životů cíle více poškození
- AD ratio změněno z 40% celkového AD na 20% bonusového AD
- Mounting Dread (E)
- Poškození sníženo ze 40/75/110/145/180 na 40/60/80/100/120
- Rychlost útoku vlka zvýšena ze 1600 na 2000
- AD atio změněno z 20% celkového AD na 80% bonusového AD
- % poškození změněno z 5% max HP na 8% chybějících HP
- (Nové) Jaws of Death - Vlk způsobuje o 50% větší poškození cílům pod 15% HP. (Šance na kritické poškození zvyšuje hranici HP cíle (15%) o 0.5% za každé 1% šance na kritické poškození (65% HP při 100% krit.)
Malzahar
- Call of the Void (Q)
- Doba sesílání snížena z 0.5 na 0.25 vteřiny
- (Nové) Nyní je zde pozdržení po seslání 0.4 vteřiny
- AP ratio zvýšeno ze 70% na 80%
- Void Swarm (W) (reworknuto)
- Cena: 40/45/50/55/60
- Cooldown: 8 vteřin
- Range: 150
- Pasivka: Použití jiné schopnosti přidá stack (max 2)
- Aktivka: Seslání Voidlinga + další za každý stack. Voidlingové způsobují magiké poškození, zvýšeno o 12/14/16/18/20 (+40% bonus AD)(+20% AP)
- Voidling
- Životy změněny ze 3 na 65 + 8 za úroveň
- Poškození změněno z [30/35/40/45/50 (+40% bonusového AD)] na [5 + 3.5za úroveň]
- Attack speed změněn z [.665 + 0% za úroveň] na[0.665 +2% za úroveň]
- Armor změněn ze 30 na [16 + 2 za úroveň]
- MR změněno z 50 na [8 + 1 za úroveň]
- Odměna za zabití snížena z 5 na 2
- Rychlost pohybu snížena z 451 na 400
- Durance změněna ze 12 na 8/8/9/9/10
- (Nové) Základní útoky a věže zabijí Voildingy bez ohledu na životy Voidlinga. Ostatní poškození se počítá standartně
- (Odstraněno) Již nezískává 100% k rychlosti pohybu, když se blíží k cíli
- (Odstraněno) Rychlost pohybu záleží na vzdálenosti od Malzahara
- Malefic Vision (E)
- AP ratio zvýšeno ze 70% na 80%
- Nether Grasp (R)
- Poškození zóny změněno z [25/35/45% (+7.5% za 100 AP)] na [10/15/20% (+2.5% za 100 AP)]
- (Nové) Laser způsobuje 125/250/375 (+115% AP) magického poškození
Balanční změny
Šampioni
Ahri
- Fox Fire (W)
- AP ratio sníženo ze 40% na 30%
- Maximální ratio proti stejnému cíli sníženo z 64% na 48%
- Charm (E)
- AP ratio zvýšeno z 50% na 60%
- Spirit Rush (R)
- AP ratio sníženo ze 30% na 25%
Caitlyn
- Attack speed
- Attack speed snížen z 0.568 na 0.543
- Pasivní attack speed bonus na první úrovni zvýšen z 10% na 15%
- Headshot (P)
- Již se nestackuje několikrát během jednoho útoku, pokud máte Hurricane.
Dr. Mundo
- Poškození za úroveň zvýšeno ze 3 na 3.5
- Burning Agony (W)
- Poškození za půl vteřiny zvýšeno z 17.5/25/32.5/40/47.5 na 20/27.5/35/42.5/50
Lee Sin
- Safeguard (W)
- Vylepšeno používání wardy před touto schopností, aby se komb lépe používalo při vysoké latenci
- Prozatím nefunguje Quick + Selfcast nastavení (bude opraveno co nejdříve)
Lucian
- Piercing Light (Q) - Potřebná mana zvýšena z 50/55/60/65/70 na 50/60/70/80/90
Malphite
- Ground Slam (E)
- Armor ratio zvýšeno z 30% na 40%
Maokai
- Sap Magic (P)
- Cooldown změněn z [30/25/20 na úrovni 1/9/15] na [30/25/20 na úrovni 1/6/11]
- Léčení změněno z [10-130 + (4.5-10.5% max HP )] na [10-70 + (5-13.1% max HP)]
- Dříve - 10/30/50/70/90/110/130 +[4.5/5.5/6.5/7.5/8.5/9.5/10.5% max HP] na úrovních 1/6/9/11/13/15/17.
- Nyní 10/20/30/40/50/60/70 + [5/6.35/7.7/9.05/10.4/11.75/13.1% max HP] na úrovních 1/6/9/11/13/15/17.
- Sapling Toss (E)
- Poškození změněno z [25/50/75/100/125 + 2% za 100 AP] na [25/50/75/100/125 + 1% za 100 AP]
- Pozměněna rychlost Saplingu
- Dříve 425 + 2.5 za úroveň. Nyní 400 + závisí na botách Maokaie
- Boots of Speed: 425
- Běžné vylepšené boty: 445
- Boots of Swiftness/Mobility: 460
- Dříve 425 + 2.5 za úroveň. Nyní 400 + závisí na botách Maokaie
- Dobra trvání v křoví změněno ze [30/40/50/60/70 vteřin] na [30 vteřin+ 2.5 vteřin za100 bonusových HP]
- Síla detonace z křoví změněna ze 100% první detonace a 50% druhá na 65% první detonace a 67% druhá
Renekton
- Změny z patche 7.9 a 7.10 byly vráceny zpět
Sion
- Soul Furnace (W)
- Cooldown snížen ze 13 na 11
- Štít z % max HP zvýšen z 6/7/8/9/10% na 8/9/10/11/12%
Syndra
- Force of Will (W)
- Radius snížen z 275 na 225
Yasuo
- Steel Tempest (Q)
- Doba trvání stacku Q snížena z 10 na 6
Zac
- Stretching Strikes (Q)
- Poškození sníženo ze 40/60/80/100/120 na 30/40/50/60/70
- Elastic Slingshot (E) - indikátor se objeví 1 vteřinu před dopadem Zaca (dříve 0.75)
Předměty
Abyssal Mask
- Přejmenováno z Abyssal Scepter.
- Změněna ikona předmětu.
Banshee's Veil
- Cena změněna z 2700 zlata (500 zlata za zkombinování) na 3000 zlata (800 za zkombinování)
- Magic resist zvýšen ze 45 na 60
Blade of the Ruined King
- Lifesteal snížen z 15% na 12%
Eye of the Oasis
- Celková cena snížena z 1925 na 1900
Guardian Angel
- Upravena ikonka předmětu
Ninja Tabi
-
Efekt pasivky snížen z 12% na 10%.
Nomad's Medallion
- Celková cena snížena z 875 na 850
- Cena receptu snížena z 375 na 350
Talisman of Ascension
- Total Cost lowered from 2425 to 2400
Opravené chyby
- Pokud sesíláte Rivenino Q - Broken Wings příliš rychle po sobě, už se nestává, že po prvním seslání nefunguje zaměřování jednotek
- Nepřátelé se už nestanou neviditelnými, pokud se je Zac pokusí v upustit na velkou oblast neprůchodného terénu na maximálním dosahu svého R - Let’s Bounce! (Na Summoner's Riftu žádná taková místa nejsou)
- Fiora už nezruší stupně ze Sejuanina E – Permafrost, pokud použitím W - Riposte odrazí útok ve chvíli, kdy má na sobě již tři stupně tohoto efektu
- Když Darius aktivuje Noxian Might aplikováním pátého stupně pasivní schopnosti - Hemorrhage prostřednictvím svého Q – Decimate, schopnost Decimate už na ostatní zasažené jednotky správně umístí jen jeden stupeň Krvácení
- Byla opravena chyba, kvůli které Dravenovy kritické zásahy způsobovaly kritickou část poškození, i když byl oslepen Teemovým Q - Blinding Dart
- Byla opravena chyba, kvůli které docházelo, že při aktivaci blesku ze Statikk Shiv kudly prostřednictvím Q - Mystic Shot Pulsefire Ezreala nedocházelo ke správnému kritickému zásahu při 100% šanci na kritický zásah
- Byla opravena chyba, kvůli které se projektil z Q - Piltover Peacemaker nepřátelské Caitlyn vystřelený z mlhy války nezobrazoval, dokud nezasáhl nějakou jednotku
- Zadupání z Hecarimova E - Devastating Charge už nelze použít znovu, pokud Hecarimův původní cíl zemře během animace zadupání
- Byla opravena chyba, která způsobovala, že když Xayah a Rakan použili svůj tandemový Recall ve chvíli, kdy na ně působil baronův buff, bonus k rychlosti z Empovered Recallu obdržel jen ten šampion, jenž Recall zahájil
- Byla opravena řada vizuálních chyb u různých Jaxových skinů při používání E - Counterstrike
- Když přepnete na Summoner's Riftu aktualizovanou hudbu na klasickou, už se nestane, že se kvůli tomu nebude přehrávat hudba na ostatních mapách.
- Různé hlášky aktivované pentakillem, ace či killing spree Pulsefire Caitlyn se už přehrávají správně
- Spodní strana Teemova ukradeného klobouku už během recallu Pulsefire Caitlyn nevypadá poněkud podivně
- Efekty zářivých rukou, jako jsou například Sheen a pasivní schopnost – Rising Spell Force, už během animace Recallu nesjíždějí Pulsefire Ezrealovi na loket
- Vizuální efekty zobrazované při zásahu Q – Mystic Shot a R – Trueshot Barrage Pulsefire Ezreala se už při zabití příšer v džungli zobrazují správně
- Základní útoky Forecast Janny byly upraveny, aby odpovídaly změnám, které jsme ve verzi 7.9 provedli u ostatních Janniných skinů
- Cosmic Dawn Rakan opět během svého recallu vytváří hvězdnou mlhovinu
- Candy King Ivern si po dokončení Recallu opět nezdvořile odříhne
- Během animace smrti Justicar Syndry a Atlantean Syndry se již nepřehrává zvukový efekt Dark Sphere
- Animace smrti SKT T1 Azira má zpátky svůj zvuk
- Byly obnoveny zvukové efekty, které chyběly při přehrávání vtipu Chosen Mastera Yi
- Během přehrávání vtipu Master Arcanist Ziggse opět slyšíte bomby, které mu vybuchují v břiše
- Původním majitelům Bewitching Nidalee se opět zobrazuje klasický rámeček pro načítací obrazovku
- V Howling Abyss se správně přehrává zvukový efekt recallu Oktoberfest Gragase