i
Zdroj: Riot Games
Patch 14.15 přináší úpravy bot a nové předměty a augmenty v aréně | Kapitola 4
Seznam kapitol
V nové aktualizaci došlo na úpravy Summoner's Riftu, arény i Swarmu. Do Arény míří nové augmenty a předměty.
Swarm - Systém
Rozzuření bossů
- Staré rozzuření: Po 5 minutách se bossové rozzuří (neviditelně) a jejich poškození zabije (neviditelně) hráče na jednu ránu. Po 7 minutách bossové (neviditelně) zabijí všechny hráče, kterým se nějak podařilo přežít.
- Nové rozzuření: Po 5 minutách se bossové viditelně rozzuří a začnou červeně zářit. Během dalších 30 sekund budou způsobovat o 20 % vyšší poškození, poté vypustí novu, která zabije všechny hráče. Odpočet rozzuření u Aatroxe se resetuje, když přejde do své druhé fáze.
Buffy a nerfy bossů
- Aatrox - zmilzela místa, které jeho létající meče nemohou zasáhnout.
- Briar - nyní uděluje vyšší poškození,
- Rek'Sai - Už nezabíjí šampiony pomocí raket, zatímco je vyhazuje do vzduchu.
- Rek'Sai - nyní mí hitbox odpovídající vizuálu.
Šampioni
- Nezaměřitelní šampioni nyní mohou oživovat spojence a zvedat karty, HP, bomby a vysavače.
- Odstraněno malé časové okno po oživení šampiona, kdy mohli dostávat poškození (okamžitá smrt po oživení).
Swarm - Šampioni
Briar
- Redukce poškození z E - Fish Frenzy je nyní dvojnásobná, pokud má Briar méně než 50% HP (dříve 30%).
Aurora
- E nyní detonuje všechna označení ihned po použití.
- Nyní má během vyčarování R nezaměřitelnost.
Illaoi
- Délka chapadel se nyní zvyšuje s atributem Area Size.
Yasuo
- Zona tornáda se nyní zvyšuje s atributy Duration a Area Size.
- Základní Area Size: 250 → 200
- Základní Duration: 4 → 2,5
Jinx
- Rychlost pohybu z pasivky už není multiplikativní (Jinx už nebude nekontrolovatelně rychlá).
Leona
- Shield of Daybreak cooldown: 3/2,75/2,5/2,25/2/1,75 ⇒ 2,75/2,5/2,25/2/1,75/1,5
- Armor ratio: 2 → 3
- Sunlight poškození: 75 → 300
Swarm - Zbraně
Gatling Bunny-Guns
- Poškození: 16/36/56/76/96/96 → 15/35/55/75/95/115
- Poškození proti omráčeným cílům: 10% → 15%
YuumiBot
- Cooldown se nyní začne odpočítávat na začátku schopnosti a ne od konce.
- Cooldown: 10/10/9/9/8/8 → 20/20/18/18/16/16
- Trvání: 12/14/14/16/16/16 → 10/12/12/14/14/14
- Nyní může vyvolat více Yuumi botů najednou.
T.I.B.B.E.R.S
- Poškození: 100-400 → 100-500
- Cooldown: 15 → 13
Radiant Field
- Poškození: 5/15/25/35/45/45 → 5/15/25/35/45/55
- HP ratio: 3,5% maximálních HP → 5% maximálních HP
Train
- Poškození: 150/325/500/675/850/850 +1,0 armor → 125/325/525/725/925/925 +5,0 armor
Cyclonic Slicers
- Damage: 50/50/55/55/60/60 → 55/55/60/60/65/65
UwU Blaster
- Poškození: 45/50/55/60/65/70 → 45/50/55/60/65/65
Swarm - Augmenty
Glass Cannon
- Poškození se nyní násobí namísto sčítání.
Bullet-Mania
- Redukce poškození: 20% → 15%
Cross Country
- Poškození/HP/Area za stack: 4% → 3%
Ramming Runner
- Zvýšené poškození za rychlost pohybu %: 1 → 0.5