Patch 14.15 přináší úpravy bot a nové předměty a augmenty v aréně
i Zdroj: Riot Games
Novinky League of Legends Článek Patch 14.15 přináší úpravy bot a nové předměty a augmenty v aréně

Patch 14.15 přináší úpravy bot a nové předměty a augmenty v aréně | Kapitola 4

Giry

Giry

Seznam kapitol

1. Šampioni 2. Předměty a runy 3. Aréna 4. Swarm 5. ARAM, rankedy a další změny

V nové aktualizaci došlo na úpravy Summoner's Riftu, arény i Swarmu. Do Arény míří nové augmenty a předměty.

Reklama

Swarm - Systém

Rozzuření bossů

  • Staré rozzuření: Po 5 minutách se bossové rozzuří (neviditelně) a jejich poškození zabije (neviditelně) hráče na jednu ránu. Po 7 minutách bossové (neviditelně) zabijí všechny hráče, kterým se nějak podařilo přežít.
  • Nové rozzuření: Po 5 minutách se bossové viditelně rozzuří a začnou červeně zářit. Během dalších 30 sekund budou způsobovat o 20 % vyšší poškození, poté vypustí novu, která zabije všechny hráče. Odpočet rozzuření u Aatroxe se resetuje, když přejde do své druhé fáze.

Buffy a nerfy bossů

  • Aatrox - zmilzela místa, které jeho létající meče nemohou zasáhnout.
  • Briar - nyní uděluje vyšší poškození,
  • Rek'Sai - Už nezabíjí šampiony pomocí raket, zatímco je vyhazuje do vzduchu.
  • Rek'Sai - nyní mí hitbox odpovídající vizuálu.

Šampioni

  • Nezaměřitelní šampioni nyní mohou oživovat spojence a zvedat karty, HP, bomby a vysavače.
  • Odstraněno malé časové okno po oživení šampiona, kdy mohli dostávat poškození (okamžitá smrt po oživení).

Swarm - Šampioni

Briar

  • Redukce poškození z E - Fish Frenzy je nyní dvojnásobná, pokud má Briar méně než 50% HP (dříve 30%).

Aurora

  • E nyní detonuje všechna označení ihned po použití.
  • Nyní má během vyčarování R nezaměřitelnost.

Illaoi

  • Délka chapadel se nyní zvyšuje s atributem Area Size.

Yasuo

  • Zona tornáda se nyní zvyšuje s atributy Duration a Area Size.
  • Základní Area Size: 250 → 200
  • Základní Duration: 4 → 2,5

Jinx

  • Rychlost pohybu z pasivky už není multiplikativní (Jinx už nebude nekontrolovatelně rychlá).

Leona

  • Shield of Daybreak cooldown: 3/2,75/2,5/2,25/2/1,75 ⇒ 2,75/2,5/2,25/2/1,75/1,5
  • Armor ratio: 2 → 3
  • Sunlight poškození: 75 → 300

Swarm - Zbraně

Gatling Bunny-Guns

  • Poškození: 16/36/56/76/96/96 → 15/35/55/75/95/115
  • Poškození proti omráčeným cílům: 10% → 15%

YuumiBot

  • Cooldown se nyní začne odpočítávat na začátku schopnosti a ne od konce.
  • Cooldown: 10/10/9/9/8/8 → 20/20/18/18/16/16
  • Trvání: 12/14/14/16/16/16 → 10/12/12/14/14/14
  • Nyní může vyvolat více Yuumi botů najednou.

T.I.B.B.E.R.S

  • Poškození: 100-400 → 100-500
  • Cooldown: 15 → 13

Radiant Field

  • Poškození: 5/15/25/35/45/45 → 5/15/25/35/45/55
  • HP ratio: 3,5% maximálních HP → 5% maximálních HP

Train

  • Poškození: 150/325/500/675/850/850 +1,0 armor → 125/325/525/725/925/925 +5,0 armor

Cyclonic Slicers

  • Damage: 50/50/55/55/60/60 → 55/55/60/60/65/65

UwU Blaster

  • Poškození: 45/50/55/60/65/70 → 45/50/55/60/65/65

Swarm - Augmenty

Glass Cannon

  • Poškození se nyní násobí namísto sčítání.

Bullet-Mania

  • Redukce poškození: 20% → 15%

Cross Country

  • Poškození/HP/Area za stack: 4% → 3%

Ramming Runner

  • Zvýšené poškození za rychlost pohybu %: 1 → 0.5
Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama